Gå til innhold

Omgangssyken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått omgangssyken og flyr på do og kaster opp i ett sett nå. Finnes det ingenting jeg kan gjøre for å roe ned kvalmen? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slappe av, prøve forsiktig med noe som kan binde litt væske, som loff, salte kjeks, potetskruer, osv. Drikke, cola, farris, men rist ut kullsyren..

Ellers sies det at bringebær kan være godt mot kvalme.

Skrevet

Bland farris med eplejuice, det synes jeg alltid hjelper, i tillegg til at man får i seg litt salt, næringsstoffer o.l. Tørre, salte kjeks eller salt potetgull kan også hjelpe.

Skrevet

Som arkana sier, eplejuice.. Det er mange som synes eple kan regulere magen.

Skrevet

fysj jeg tror dette virkelig er noe så er uteå går nå altså. hadde det nettopp selv... holdt på i 8 timer!!!!!!!!1 :overrasket: trodde jeg sku bli totalt gærn!

du får holde ut, god bedring!!! :klem:

Gjest Hope - ikke pålogga
Skrevet

8 timer? Det er vel ingenting! Jeg holdt på i nesten to døgn en gang - og det var omgangssyke. Trodde jeg skulle dø, jeg. Var helt ødelagt i kroppen i flere dager etterpå.

Men det er ille uansett. 8 timer eller 48. Fysjom!

Skrevet

jepp det er dritten!! verre enn værst! ja jeg holdtpå i 8 timer i ett strek om natten, alene :grine: ... men lå ganske flat dagen etter, men da hadde det værste gitt seg.... herregud jeg hadde henta hammern om jeg hadde sitti på do i 48 timer!!!!!!! guri land!!!!

Skrevet

Forferdelig ja, hadde det uka før jul. 12 timer i ett strekk, opphold en dag og påan igjen dagen etter det igjen. Tok en uke før kroppen var frisk igjen etter det.

Det er vondt å ikke ha noe å kaste opp, så prøv å få i deg noe. Jeg vet det er vanskelig, men prøv. Drikk i alle fall noe.

God bedring, det værste er snart over. :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...