Gå til innhold

Espen Eppe Johansen


Vintermåne

Anbefalte innlegg

Hmmm- hvem er denne typen? Får han opp på snap stadig….. er han kjent for noe? Prøvde å google, men fant ikke noe særlig om han 🤔 

merkelig type….. har han noe med Tina-sabeltann å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smuldrepai
Vintermåne skrev (På 19.8.2023 den 22.57):

Hmmm- hvem er denne typen? Får han opp på snap stadig….. er han kjent for noe? Prøvde å google, men fant ikke noe særlig om han 🤔 

merkelig type….. har han noe med Tina-sabeltann å gjøre? 

Ja, men jeg er litt usikker. Men han har vært veldig god venn med TS, men så var det noe drama der. Han bodde hos henne, men hun sparket han ut. Han er ikke kjent for noe annet enn å dokumentere injeksjonene han tar i ansiktet, kjærester og mobbing han opplever ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått han opp på snap de siste dagene. Og første tanken min er psykiatri. Han bør skjermes fra seg selv. Ustabil er det rette ordet. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smuldrepai skrev (1 time siden):

Ja, men jeg er litt usikker. Men han har vært veldig god venn med TS, men så var det noe drama der. Han bodde hos henne, men hun sparket han ut. Han er ikke kjent for noe annet enn å dokumentere injeksjonene han tar i ansiktet, kjærester og mobbing han opplever ol.

Er det han som TS bodde med ja?? Det ble liksom brått stille om han fra Tina etter hun flyttet- så tenkte det hadde skjedd noe der ja…. Synes det er forferdelig å vitne hans tanker rundt injeksjoner hvertfall 😥

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (9 minutter siden):

Jeg har også fått han opp på snap de siste dagene. Og første tanken min er psykiatri. Han bør skjermes fra seg selv. Ustabil er det rette ordet. 

Litt enig med deg etter det lille jeg har sett…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...