Lipstick Skrevet 26. februar 2006 #121 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei vennen! Er formen bedre? Klarte du å møte opp på jobben i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2006 #122 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvordan har formen vært i dag? Er du syk så har du ingenting på jobb å gjøre, vet du, uansett hvor sur sjefen blir. Sjefer skal ikke bli sure når medarbeidere er syke. De skal være medfølende. Håper at du har blitt bedre i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2006 #123 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper helgen har vert bra, og formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 27. februar 2006 #124 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper du er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 28. februar 2006 #125 Del Skrevet 28. februar 2006 Nobody puts Litle Lady on page 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. februar 2006 #126 Del Skrevet 28. februar 2006 E du sjuk?? Har ikkje fått med meg at du var så sjuk. Håper at du er på bedringens veg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mars 2006 #127 Del Skrevet 2. mars 2006 God helg, Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 5. mars 2006 Oi.... var d SÅ leeeenge siden sist jeg var her inne..... "Litle Lady skamme seg...." uansett må eg takka damene som har holdt litt luv i dagboka mi likavel... meja Lipstick Bettie Epica Meteora Lipstick #Spidergirl# Har sine grunnar litt i at eg ik har vært i form i snart 2 måneder faktisk.... og i tilleg så har jeg jobbet en del siste tida... Jammen skal d bli godt at d bare er 3 dager framfor meg med jobbing og så fri siste par dagene før helga... Å så har jeg bursdag... håper liksom litt på at noen gamle venninder kanskje skulle forville seg hjemom en tur til neste helg da... Får se om noen vil hjem og feire litt med meg... Har forsåvidt ikkke fått gjort så mye i helga..... har en liten attpåklatt av en lillebror som har vært hos meg i helga.. Mamma og de var i 40 års selskap og var en del av arrangørende for et stor overaskelses-selsakp da.... Så derfor fikk småtten på 7 år være hos meg og typen i helga.... Men vi har no kost oss vi... Og tidligere i formiddag var rundt og fikkk inspisert alle lekeplassene her rundt om i området! Er ikkke barnslig jeg..... neida.... Men nå skal jeg og typen kose oss i sofaen med en film el noe... Så er på an igjen med ettermiddag-skift imorra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. mars 2006 #129 Del Skrevet 5. mars 2006 Deilig med en kort uke innimellom. Du får nyte den i fulle drag. Når har du bursdag, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 5. mars 2006 #130 Del Skrevet 5. mars 2006 Åååå eg fekk lyst å heim eg no. Kanskje eg tar turen må sjekka ka tid madrugada er. Har kjøpt bilett te den så....Ellers så blir det påsketur på meg og pakke og brev i posten te deg. Når e bursdagen din? Blonde meg eg huske den aldri!!!!Gla i deg masse masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 5. mars 2006 #131 Del Skrevet 5. mars 2006 Innom og legger igjen spor i dagboka de jeg Så kos med lillebror besøk da. Og kjekt å slippe løs barnet i seg på lekeplassen også Har du bursdag snart, eller har du hatt? Gratulerer med dagen (på forskudd eller overskudd) Stor fra denne magedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #132 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Håper de kommer å feirer med deg i helga! Vi koste oss også med film; Empire of Wolves - men den ble litt voldsom i slutten, ikke så veldig bra. (fransk). Kos deg! Endret 6. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. mars 2006 #133 Del Skrevet 7. mars 2006 Haler deg opp fra side 2, jeg. Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #134 Del Skrevet 8. mars 2006 Når har du bursdag Litle Lady? Gratulerer i dag jeg Har du shoppet noe i det siste? Mye trøst i det når man ikke føler seg helt topp. Var ute og kjøpte vårklær her for noen dager siden. Og i går fant jeg noen stilige strømpebukser på Lindex, med mønster på. Frisker opp til sort skjørt og sorte støvletter. Riktig stilig faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #135 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg fatta ikke hvem du var før nå nettopp Så i den andre dagboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. mars 2006 #136 Del Skrevet 8. mars 2006 sender pakke i morra eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 9. mars 2006 #137 Del Skrevet 9. mars 2006 Innom med en Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #138 Del Skrevet 11. mars 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 11. mars 2006 #139 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) GRATULERER MED DAGEN :hoppe: Endret 11. mars 2006 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 11. mars 2006 #140 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) GRATULERER MED DAGEN Eg sku ønska eg va heima. Eg skal sitta her å skriva oppgåva i plassen Men du og Lipstick må koza dere ! Miss U Eg glemte å senda pakken sorry men ska gjera det på mandag. Eg love Endret 11. mars 2006 av #Spidergirl# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå