Litle Lady Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 18. februar 2006 Endelig er d helg igjen!!! Åh... helger er så herlige... fikk tilbud om å jobbe søndags ettermidag men helger er såpass hellige for meg at d orker jeg ikke... Skal jo jobbe neste helg og då... så då er d liksom nok syns eg.. Har jo fast jobbing hver 3 helg og synes at d er mer enn nok.. Scheherazade: Ja d var nettopp den kakken og den er så god! Kan godt forstå at du ønska deg gaverkort på peppes ene og alene pga den kaken ja.. Epica: Ja d var nåkså koselig og d vanket av valentinesgave også.. Å så blomster ok kort.... er d rart d ble bra el...? Bettie: Ja pleier sjøl å væra veldig utolmodig med d å væra sjuk.. har liksom ikkje tid til d.. God helg til deg og.. Maikana: Er no endelig begynt å komme seg litt nå... selv om d er kjedelig at d henger i så leeeeeenge.... Hatt god middag idag og kost oss med kako.. Lurer litt på å få "lurt" gemalen med ut en tur ikveld og? Ellers må alledamene ha ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. februar 2006 #102 Del Skrevet 18. februar 2006 God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 18. februar 2006 #103 Del Skrevet 18. februar 2006 Kom deko ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #104 Del Skrevet 19. februar 2006 Hatt en fin helg? Ja, helger er deilige... Glafser snop og drikker cola. PERFEKT dagen derpå.. Var skikkelig syllesyk tidligere, så jeg har sett tv hele dagen. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. februar 2006 #105 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Heisann Innom med en liten helge jeg Skjønne godt at du ikke ville jobbe idag. For helga er som du sier HELLIG Håpe du får en glimrende søndagskveld!!! Endret 19. februar 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. februar 2006 #106 Del Skrevet 19. februar 2006 Når du jobber en del helger forstår jeg godt at du vil ha frihelg når du har det. Håper du har kost deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. februar 2006 #107 Del Skrevet 21. februar 2006 Håper du har det bra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 22. februar 2006 Heisann til Lillelou #Spidergirl# Epica @riel og Bettie Uff... dårlig med skriving her i d siste ja... må skjerpe meg.. Jammen bra at d er andre som er her og oppdaterer litt for meg! Har ik skjedd så mye her i d sista akkurat... Var en tur ute i helga som var, syntes liksom jeg måtte d siden kommende blir jobbehelg... Koste meg jeg, selv om d ikke skjedde stort ute i den lille byen vår.. Har hatt kveldsvakt siste par dagene... noe som vil si at formiddagen er fri til å gjøre som en vil og kose seg.. Og siden d var litt salg fremdeles så var jeg en tur på cubus på mandag og kjøpte meg noen billige gensere... 2 hette-gensere og en vanlig + en topp..... kjekt å når man føler at man får litt for pengene liksom.. :icon_razz: Å så kjøpte jeg meg litt sminke på parfymeriet igår... for et gavekort jeg hadde fra før... kan d li bedre el? Idag skulle jeg prøve å liksom være litt kultivert og kjøpte et maleri... litt dyrt.. men d mangla liksom litt på veggene våre nå når vi har nyoppussa leilighet og greier.. Gjorde seg jo veldig da når typen endelig hadde fått d opp.... gaaaanske så fornøyd med d ja... Men nå er d masse regninger å passe på her så jeg får vel stramme inn tøylene litt framover nå og ikke la shopping ånden ta heeeelt overhånd... Men då var d vel tid for en aldrig så liten dabokrunde.... har litt å ta igjen nå liksom... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 #109 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei snuppeluppa Innom og myser litt i boka di jeg, rett før sengetid! Grattis med bilde da - det er alltid kjekt med litt på veggene. Jeg og Charminamannen er helt umulige når det gjelder å bruke penger på bilder! Vi bare elsker det, men det merkes jo på lommeboka da, og ikke minst skal man jo ha veggplass. Men det er så kjekt når man finner bilder man virkelig faller for. Men nå er det på tide å krype under dyna kjenner jeg! Natta PS: du skulle lagt inn link til dagboka di så det ble lett å finne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 23. februar 2006 #110 Del Skrevet 23. februar 2006 God morgen, lille venn! Ser du har handlet et maleri. Spennende! Er det noe spesielt du ønsker deg til bursdagen din, forresten? Det er jo ikke så lenge til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. februar 2006 #111 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjedelig med regninger.... Gøy med maleri da! Blir det ut i helga da? Vi skal på konsert. Er ganske lei av byen Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #112 Del Skrevet 23. februar 2006 Herlig med litt shopping Ønkser deg en god torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. februar 2006 #113 Del Skrevet 24. februar 2006 Det føles bra når man finner et bilde man liker. Bilder koster jo ofte litt, da. Regninger er derimot kjedelig post, men vi kommer ikke unna. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. februar 2006 #114 Del Skrevet 24. februar 2006 Bare inne hos deg for å ønske god helg Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Syk igjen.... går d an!?!? Forkjøla igjen her og idag og igår har jeg hatt feber... Passa ikke akkurat bra nå til jobbe-helga da... Så måtte ringe jobben å få sjefen til å finne vikar for meg imorra værtfall, så får jeg se om feberen har gitt seg til søndag, når jeg skal på ettermiddag... regner ik med å være i noe særlig form då heller.. men d er ik så greit å melde avbud i helgene akkurat... Charmina:Sjønner at du og mannen liker bilder, men som sagt... en må jo ha litt veggplass... Ang link.... er litt dum sånn jeg.... vet ik åssen jeg får d til... Epica: Har arbeidshelg og hadde fatisk tenkt meg en tur på konsert siden jeg har ettermiddag på søndag... men nå blir d værtfall ik til når jeg er blitt syk og skal holde meg hjemme fra jobb imorra så.. Men du får kose deg! meja: Ja shopping er herlig du.... er nok litt for glad i d desverre... er da en sku vært rik liksom.. Bettie: Ja har sett litt etter et passende bilde en stund nå, men ikke funnet noen som jeg har likst så godt.... Å så fant jeg dette som jeg falt helt pladask for og bare måtte ha! Lipstick: God helg ja! Og takk for god bedring ønske.. Endret 24. februar 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 24. februar 2006 #116 Del Skrevet 24. februar 2006 Der var du jo Litle Lady. Synd at du er syk, god bedring til deg. Masse gode ønsker om en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2006 #117 Del Skrevet 24. februar 2006 Leit at du er syk, håper du blir fort frisk igjen! Håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #118 Del Skrevet 25. februar 2006 God helg! Uffda, god bedring! Kose deg hjemme og bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja ja... då var helga godt i gang... Har vært hjemme fra jobben idag og... har fremdeles feber.. og d er bare SÅ kjedelig!! Vondt i hodet og hele skrotten for såvidt... til og med øyelokka værker.. Imorra skal jeg egentlig ha ettermiddagskift.... har bare med å møte opp på jobb dersom jeg ikke har feber liksom.... som om jeg kommer til å være i toppform likevl liksom.. Ja ja.. sånn er d å jobbe i helsevesenet.... Ikke nok med at en selv har dårlig samvittighet for å være borte men sjefen er også dritsur når en er syk.... veeeeldig gøy... så d ender alltids opp med at en går å skrangler på jobb leeeeenge før en egentlig burde... men nok om d.. Har fått elev som skal gå med meg på opplæring så jeg bør nok helst holde meg frisk uansett... Helt nytt nå med d samme så jeg vet ik åssen hu er... men hu virker jo grei da... Synes forsåvidt ikke d er så voldsomt å ha med meg noen på opplæring egentlig... Føler liksom ikke at jeg er så god til å lære fra meg og liker ikke å måtte gi karakterer til noen andre liksom... Er jo ik lærer heller.... men dette er jo noe en får tredd over hodet uansett om en vil el ikke så d er bare å holde på.. Qeenblue: Ja d er så gørr å være syk... har nettopp gått å hangla en 3 ukers tid... å så frisk ca 1 uke.. å så på an igjen.... Men men.... Må ha en flott helg du og.. Lillelou: Håper jeg og! Men har d fint ellers da med en søt type som passer på meg.. Epica: Har værtfall kost meg hjemme idag da... så får jeg håpe at feberen er borte vekk i morra så jeg får gått på jobb og gjort en innsats.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #120 Del Skrevet 25. februar 2006 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå