Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Blitt syk du da! Huff... Får håpe du føler deg bedre nå. Er enig med deg at ting går litt tregt på KG for tiden, men... Får håpe det ordner seg ;) (Og, så positive vi var i dag..)

God bedring :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Har litt dårlig samvittighet for at jeg dro deg og kjæresten din med ut i går. Håper du hadde det litt kjekt da. Og at formen din er mye bedre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til damene som har vært inne her.. ;) Og håper alle har hatt ei flott helg... :sjarmor:

Har fremdeles ikke komt meg en dritt... men imorra regner jeg med at da MÅ jeg bare ha komt meg.. får være måte på! ;)

meja: Takk... håper jeg blir snart bra igjen... :sjenert:

Var ute en tur igår kveld på trass.. bare VILLE ut... :sjarmor:

Bettie: Håper du har hatt ei flott helg og... :)

Tommeline: Kan ik skryta av at jeg var noe frisk men gikk ut på trass likevel.. ;)

LinKri: Ja vi får håpe at d ordner seg og ik ender i at forumet må bli nytt igjen nå når vi har blitt vandt med dette.. :sjenert:

Lipstick: Hadde d da kjekt jeg... håper bare ik at min lite fungerende form gjore at du kjeda deg ihjel liksom... ;) Håper formen er sånn noenlunde idag da.. :sjarmor:

Merkelig.... på hver nye side i dagboka mi.. så ser jeg mitt første innlegg.... Noen andre som opplever samme sak? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du frisk nå da?

Kan ikke si jeg har opplevd å hele tiden se første innlegg på nye sider i dagboken min...

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... tar jo 100 år av og til før ting vil virke helt her på forumet for tida synes jeg.. :sjenert:

Tommeline: Mysteriet med første innlegg på hver nye side er visst borte nå.... er ik sånn mere her liksom... snodig.. :ler:

Stressa med å få ny avtar igår men d gikk så absolutt ikke.... å så når jeg kikker innpå her var den nye avtaren på plass jo! :overrasket: Ja ja.... bedre sent enn aldrig... ;)

Er desverre ikke frisk enda.... begynner å bli MEKTIG lei nå... :tristbla: Noen som har peiling på hvordan åbli kvitt en treig forkjølelse litt kjapt el? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Gratulerer med ny dagbok! Tok litt tid før jeg fant deg igjen.. :)

Håper du snart blir bedre av forkjølelsen sin, det er nok bare å ta tida til hjelp!!

Ønsker deg en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Hei!

Da jeg var forkjøla sist passet jeg på å drikke mye vann, og en del rød solhatt. Det hjalp meg iallefall. Ellers må du ikke fryse på beina, dekke til halsen...alt det der som du sikkert vet allerede. :)

God bedring, forkjølelse er noe dritt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange kurer som får en forkjølelse til å gå over fort, tror jeg. Har ikke funnet noen selv i hvert fall. Men jeg håper formen din er bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det var lenge siden... :sjenert:

Håper du har en fin Valentines dag, hvis dere pleier å gjøre noe spesielt da. Vi gjør ikke, er hjemme alene og skal spise kokosboller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi kommet til onsdag-midt i veka.... imorra er d torsdag og da er d bare en dags jobbing igjen... :sjarmor: Er jeg litt tidlig ute med å glede meg til helga eller..... :ler:

Ja ja...begynner å bli 2 uker jeg har vært forkjøla nå.... må være ny rekord når d gjelder meg iallefall.... :sjenert: Pleier jo aldrig å bli syk lenger.... jommen sa jeg d her.. Men faktisk etter at jeg begynte i helsevsenet så har jeg vært utrolig lite syk.. Uansett hvor mye pasientene hoster og nyser i annsiktet på meg.. :sjenert: Men d er visst en kjennsgjerning at helsepersonell blir så mye utsatt for virus og bakterier at de sjeldnere enn andre blir syke.... Så jeg har vel fått min ekstra dose jeg da for i år... ;) Begynner å lure litt på om d kanskj egentlig har vært en "mild" form for influensa jeg egentlig har hatt siden jeg har værket sånn i leddene og vært så utslått å sånn... i tillegg til at den er så langtidsvarende... Ja ja.... evig kan det nå ikke vare værtfall så jeg blir vel frisk etter hvert.. ;)

Fikk forsåvidt gave fra min kjære igår på valentinsdagen igår.. søtt da.. :hjerter_rundt: Og jeg hadde skrevet fint hjertekort og kjøpt blomster.. :hjertesmil: Å så spiste vi indrefilet til middag og koste oss resten av kvelden hjemme.. :hjerter::kline:

Bettie :klem:

Scheherazade :klem:

Epica :klem:

Lille Ballerina :klem:

Maicana :klem:

Lipstick :klem:

Qeenblue :klem:

Godjentene! :kose::kghjerte:

Var på peppes idag med typen og ei fra jobben.... hadde sånn "peppes pizza bord" (sånn spis så mye du vil for 89 kr el sån...), er fremdeles mett her... men godt var d jo då.. Spiste så god kake m. is til desert og.. yammi.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste du Oreokaken eller? Den er iallfall fantastisk god, og ene og alene årsaken til at jeg ønsket meg gavekort på Peppes til jul! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at forkjølelsen henger i så lenge. Du skal ikke se bort fra at det er en influensa du har hatt besøk av. Selv er jeg utålmodig to dager etter at jeg har blitt forkjølet.

Men ¨nå er det snart helg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...