Dagoberta Skrevet 3. februar 2006 #61 Del Skrevet 3. februar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. februar 2006 #62 Del Skrevet 3. februar 2006 Ønske-tenkning om meg selv...: ¤Tenke mere positive tanker om d meste. ¤Se lyst på livet ¤Bli mere utadvendt.. ¤Ivitere mer på besøk ¤Gå mer på besøk ¤Ta solarium en gang i uken.. ¤Mosjonere mer ¤Annsiktsmaske minst en gang i uken ¤Ta bedre vare på venner ¤Ringe oftere ¤Mer takknemmlig ¤Hårkur minnst en gang i uka.. ¤Bli flinkere på kjøkkenet og lage mere god mat +++++ ← Kikket innom boka di, og jeg må si dette var mye ønsketenkning! Hjelpe og trøste. Synes du skal være svært fornøyd om du fikser kun ÈN av tingene!!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. februar 2006 #63 Del Skrevet 3. februar 2006 Heisann, innlegget mitt kom INNI ønsketenkninga di! Pussig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 #64 Del Skrevet 5. februar 2006 Heisann! Håper du har det bra og har en fin søndag! Her regner det nå og det er jeg glad for for da forsvinner snøen. Og den vil jeg ikke ha for jeg lengter sånn etter våren! Kos deg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. februar 2006 #65 Del Skrevet 5. februar 2006 Ønsker deg en fortsatt god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 5. februar 2006 #66 Del Skrevet 5. februar 2006 Er bare innom og :klem: litt på Lady'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. februar 2006 #67 Del Skrevet 6. februar 2006 Eg håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 6. februar 2006 Halla.... Ja nå er d en stund siden jeg har vært inne å oppdatert meg.. uffa.... skjerpings.. Har jo hatt jobbehelg nettopp som er vel litt av grunnen då.. Og d har no vært slitsomt som alltids... Men heldigvis er er den over for denne gang og d er 3 uker til neste gang... (selv om de ukene kan gå litt veeel fort..) Dagoberta: Takk for at du husker på meg.. Olava: Ja d kan en si... Men d er vel ment å få til noe av d på sikt da.. Charmina: Ja jeg er igrunnen også VELDIG klar for vår! Eneste som er litt surt er at her er d meldt kaldere imorgen og snø.... så d ser ik ut til at d skal bli vår her med d første... Bettie: Håper du har hatt en fin helg.. Meterora: Takk! Får Litt tilbake jeg da.. #Spidergirl#: Ja d jeg har d bare fint vennen.. håper bare at du har d også... Imorra skal jeg nedover og shoppe litt med mammo... er jeg mama-dalt eller.. Men jeg har da en ung mor da tross alt... bare 17 år yngre enn meg selv.... og en mor er vel ikke d værste en kan være "venninne" med.. :klø: :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #69 Del Skrevet 6. februar 2006 Bare innom for å vinke litt i dagboka di jeg Ha en strålende mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 6. februar 2006 Linkri: Heeeey kommende mamman...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. februar 2006 #71 Del Skrevet 6. februar 2006 Slett ikke dumt å ha mor som venninne, synes jeg. Håper du finner noe du liker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. februar 2006 #72 Del Skrevet 7. februar 2006 Fikk du shoppet noe fint med moren din da? Jeg har forresten bestemt meg for å reise nedover til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. februar 2006 #73 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei, innom for å ønske deg en fin dag"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hallais......... Siste fridagen... hatt mange denne uka pga jobbehelga... Men imorra er det på an igjen med kveldsvakt.. Eneste som er litt drit er at en snikende halsvondt har kommet i de siste dagene... og satte seg virkelig fast idag... og ettersom denne dagen har gått.. så har snørregørra komt og... Hater virkelig å være forkjøla.... hvorfor måtte den komme nå!! Bestevenninna mi (rettelse kommer... ei av bestevennindene.... har nemmlig 2!!! ) kommer mest sannsynlig hjem til helga... og jeg vil UT!!!! Spiser c-vitaminer og appelsiner til den STORE gullmedaljen her! Denne forkjølelsen skal ikke få sette seg skikkelig fast her nei! Nei nei nei! Bettie: Finner alltids noe.... Lipstick: Må bli frisk her jeg da!! Men ble ik til at jeg handla med mora mi da.... vetlebroren ble nemmlig syk og hu måtte være hjemme med ham.. Aha.... DER HAR VI SYNDEREN! Og jeg som sku være snill og ta atpåklatten med på kino på søndag som var.. stakkaren satt der og snufsa og nøys..... Så det er der jeg har "arva" basillene ja... Tommeline: Så snilt da! Endret 8. februar 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #75 Del Skrevet 8. februar 2006 Innom med en og ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. februar 2006 #76 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper du og Lipstick får kost dere til helga! Eg skal på surferosa på lørdag og studentbandkveld i morra så eg fester og fester.... Han attpåklatten altså stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 9. februar 2006 #77 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, du får se til å bli frisk i en fei sånn at vi kan gå ut på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Flere som synes ting på forumet er begynt å bli litt treigt igjen? At ting ikke virker så bra osv....? Fremdeles forkjøla og tett.... føles som om jeg har bomull i hodet jo... Får ik sove om natta og alt er bare drit.... Nei... no vil jeg bli frisk igjen!! Imorra skal jeg være SYMPTOMFRI!! Det har jeg bestemt!! meja: Takk så snill du er då!!! #Spidergirl#: Hello partygirl!! Kosa deg på konsert då... Lipstick: Jepp! Har bestillt at jeg skal bli frisk imorra då....! (må bare virke... MÅ bare virke... ) Endret 10. februar 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #79 Del Skrevet 10. februar 2006 *sender over masse bli-frisk-energi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 10. februar 2006 #80 Del Skrevet 10. februar 2006 Håper du blir bedre sånn at du får festet i helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå