Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tommeline :klem:

@riel :klem:

Lipstick :klem:

#Spidergirl# :klem:

Nat26 :klem:

Meja :klem:

Takk for besøket i dagboka mi foresten! :kose: Håper alle har kost seg i helga!:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem fra mamsen og de....Vært på middag hos de idag... alltids kjekt å få slippe å lage middag selv og gå til anndre å få servert istedet... :blunke: Hadde SÅ god middag og da... lammmelår faktisk... :wow: Yammi... :sikle: Å så desert og god kake etterpå... kan d bli bedre..? :kul:

Igår var vi ute på byn en tur jeg og typen.... D var karaoke-aften på stam-plassen.. og d var jo ganske morsomt å sitte å kikke på alle som dreit seg ut.. :ler: Er jo ikke alle som ka synge akkurat... uff... :grine2: Men skal vel ik snakke så stygt siden jeg ik våger å synge selv da... men man må jo være noe selvkritisk da... :smoke: Men vi hadde d nå gøy likevel da... :perebrus: :pippi: Har fri imorra og ... SÅ herlig... skal bare dille litt hjemme og kanskje kjøpe meg noe friske "vase" blomster på torget... :rosasmil:

Tror jeg lar d bli en sein kveld og ser en film nå.. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er gøy med karaoke, men jeg er også av dem som bare sitter på sidelinja og ser på.. Tror egentlig jeg er ganske snill mot omgivelsene, som skåner dem for sanggleden min :)

Du må si fra om du finner ut noe om det finnes sånne krølltenger som gir store krøller! Jeg har sååå lyst på krøller selv, men er håpløs til å style håret, så om det finnes noe sånt som er enkelt i bruk, har jeg veldig lyst på :Nikke:

Håper søndagskvelden er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig med besøk av deg i dagboka.

Vofsa mi har heller ikke særlig lyst til å gå ut når det regner (og det har ikke jeg heller)

Nyt fridagen din i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille damen :) Så hyggelig at du stakk innom dagboka mi å la igjen en liten hilsen, sånn setter jeg pris på :) Kjenner meg litt igjen i det du skriver, jeg er også litt uhelbredelig shopoholic :)

Håper du får en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i dag du?? Gøy! Jeg har i fri morgen og gleder meg allerede :)

Karaoke var nok morsomt, hehe. Jeg skulle vært der og ledd med dere :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh.... da har jeg sett gjennom en film... diverse TV-serier.... TV slave jeg....? Neida.... :rodme::sprettoy: Uff... er bare så altfor lat av og til når jeg har vært på jobb.... sofaen er bare så altfor god.. :sur:

Dagoberta: Ja d er akkurat d jeg gjør og.... sparer andre for sangstemmen min! :sjarmor:

Nå på onsdag er d jeg skal til frisøren.. håper liksom på at hun har sånn spennende krølltang jeg... Får nett se da... ;)

Soul: Må ha en kjempe flott uke du og! :hoppe:

Bettie: Det holder jeg med dere i! Regn er ikke særlig morsomt å gå ut i... :lol:

Aylana: Choppoholic er en farlig sykdom nå for tida når d er så mye salg... :sjarmor: Då spiller d nesten ik noen rolle om eg har aldrig så lite penger... dumme meg... :forvirret:

Lipstick: D var visst bare en drøm det der med frien.... hadde sett på feil uke så jeg har nok vært på jobb likevel... :tristbla: Jammen bra jeg sjekka en gang til igår du... Har ik fri før onsdagen... men då skal jeg til frisøren for litt fornying! Gjett om d skal bli herlig da! :sjarmor:

Bella-Belle: Ja en må jo støtte opp om hverandre vi "ny-begynnere!" ;)

LinKri: Godt og se deg og vennen! :klem:

Meteora: Helleeeeeeu!!:hoppe:

No får eg lage meg lit god kveldsmat her..mens jeg atter en gang kikker litt på boksen... vil du bli miljonær.... ufff nei no føler jeg meg som ei gammal røy her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...