Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Ja då var snart denna helga over og.. Og imåro begynne eg igjen med 2 ettermiddagskift etter hverandre.. Ikkje d.. er ok med de skifta og... på jobben min komme d bare an på kem en må gå de med... (har litt miljø problemer på jobben min å sånn... mye drittsnakking... overlegenhet kor folk kan finna på å overse en helt om en ikkje like trynet ditt å sånn... veldig festelig liksom...) håpe d er noen greie folk då.. ;)

Ellers i helga har vi feira bursdag t min mann... og slappa av og kost oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjedelig å høre at du mistrives sånn på jobben din.. Ikke noe du kan gjøre? Finnes det andre jobbmuligheter til deg et sted der hjemme? Greie kolleger er jo alfa og omega på en jobb... Har veldig mye å si for hvor godt en trives der :sjenert: Håper det ordner seg..

Ellers var det vel kjekt å komme hjem til Norge igjen og snakke og høre norsk? Se familien igjen og sånt? Borte bra, men hjemme best, eller? ;)

Må ha en flott helg, glad i deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... at kaffi kunne væra SÅ godt!! :overrasket: Kan d ha noe med at eg har vært ute både fredag og lørdag eller....? :sjarmor::tommelsmil::perebrus::smoke: Har vel hatt litt våt helg ute på byn denna helga ja.... ikkje så vanlig t meg å væra... men d gjør sg jo en gang iblant då... :eeeh:

Møtte foresten på Asgeir... sjefen over alle sjefer..barne TV karen sant.....Morsom kar... faktisk lika koslig som på barne TV.. :mrgreen: Lure vel på ka han gjorde her i lille byn? Joda d var jubileum ved en fabrikk her... så han sku ha show for ungane då igår.. så fant han visst ut at han sku ut å sjekka livet i lillebyn liksom... og havna p Iris der eg pleie å gå... ;)

Då får eg ta i et aldrig så lite tak her mens formen fremdeles er god... vaska en haug med klær og litt husarbeid før nye uko begynne... :husarbeid: Tidlig vakt imåro... Å så eg gler meg... :forvirret: Ja ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Hørtes ut som en opplevelsesrik ferie!!!

Fått sett og opplevt mye på den turen der :) Og ikke minst hilst på svigerfamilien ;)

Hatt deg ei skikkelig partyhelg du asså. Det er lov det iblandt :sjarmor: Og det må være et sjeldent syn og treffe sjefen over alle sjefer i lille Odda :) Stilig da! Han er jo skikkelig morsom han :Nikke:

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]@riel: Hey! Kjekt å se dg igjen! :) Ja d var en opplevelsrik ferie... opplevde mye fint då.. :rosasmil: Sjefen over alle sjefer er like hyggelig som han ser ut til... og svørt bilintresert faktisk.. :reise: :-D Ha en fortsatt fin helg... d som er igjen av dn.. ;)

Charmina: Koselig å se dg igjen! :klem: Ha en fortsatt fin søndag... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah... då var d jobbehelg igjen..... og eg glede meg lika mye som alltid!! :forvirret: Spesielt no som eg har blærekatarr (tisse spiker...) og har litt feber... men ka gjør en ikkje for jobben sin liksom... :erter: Får bare håpa at eg holde helga igjennom.. :icon_lol:

Gjett om d er ei som har gangsperr i skrotten idag då...... mammo fikk lurt meg på tur opp til buarbreen for å henta en slags post... og eg som er SÅ trent.. (NOT!) Har jo vondt i musklar eg ikkje visste eg hadde.... hehehe! :ler::lol: Ser nok veldig bra ut her eg går ja.. :sjarmor:

Men då får eg nok tusla avgårde til jobben snart..ettermidskift idag.. juhu...

God helg iværtfall! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Der var jobbehelga endelig over!!! :hoppe: Juhu!! :ironi: Når det vanligviser lite folk i helga og d er manko i tillegg... ja då er d veeeeldig morsomt å væra på jobb ja.. :erter: Veldig forsvarlig helsevesen utav sånt.. :forvirret: Ja ja... 3 uker til neste gang.. :blunke:

Bettie: Ja ikkje sant! :ler: Men d skal visst væra bra å bruka de litt av og t då.. :eeeh:

Seroxata: Overlevde no... :sjarmor:

Charmina: Ja får håpa d... selv om d ser ut til at det har satt seg litt godt her.. :overrasket::klem: tbake!

Tommeline: Ja d er noe forb.. dri.. spes. når en er veldig plaga med d... :tristbla: Kanskje du er så uheldig å ha den erfaringen og? :klø:

Nei.... det blir vel til å stå opp litt tidligere og dingla ned på legesenteret med tisseprøve imorra.. når hard kamo med c-vitaminer, appelsinjuice og tranebærkapsal ikkje vil virka... så er d nok bare celexcid som hjelpe.. :icon_neutral:

Imorra har eg FRI!! :sjarmor: Tror at etter besøk hos doktor mannen.. så må eg nesten røsteshoppa litt... kanskje bestilla ny frisørtime og..? :lol::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeesp...... Er blitt gressenka for tida..... litt ok av og t... men når det blir veka etter veka... så kan d bli litt kjedelig.. :sjenert: Laga meg litt kaffi/teog tulla meg inn i et teppe foran kassen og glo litt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit å være gressenke over lang tid, nei. Har du blitt bra igjen?

Ja så og si værtfall.. :) Et par dager til nå så er d nok helt borte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...