Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. mars 2006 #181 Del Skrevet 26. mars 2006 Er du blitt prøver? Takk for at du finnest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Ahh... idag har jeg vaska hus, og hatt i et par maskiner med klær....er nesten litt stolt av meg selv her faktisk.... Kira: Jeg tror også på spøkelser... har du merka noen du også kanskje? Scheherazade: Ja tante til en ordentlig liten sjønning!! Har planer om å begynne litt prøving t sommeren så pilla er kasta, men skulle d skje før så skjer d før.. Veslo: Hallais! #Spidergirl#: Er ik blitt aktiv prøver enda da, men siden pilla er kasta så kan jo alt skje sant..... Og skulle d d så gjør jo ik d noe då vettu.. Skulle d skje noe er du og Lipstick de førse e. mannen som får vite d sef! Endret 27. mars 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 27. mars 2006 #183 Del Skrevet 27. mars 2006 Du får spennende tider i møte Litle Lady Grattis med ny bil og nytt tantebarn! Skjønner at det er moro å råne.. En stund siden jeg gjorde det.. Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. mars 2006 #184 Del Skrevet 27. mars 2006 Sommeren er en fin tid å prøve på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. mars 2006 #185 Del Skrevet 28. mars 2006 Håret mitt er kooort Gler meg te å komme hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 28. mars 2006 #186 Del Skrevet 28. mars 2006 Gratulerer som tante! tenker det er kos ja! Og klart du må ut å råne i nye bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 28. mars 2006 #187 Del Skrevet 28. mars 2006 Innom og ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #188 Del Skrevet 28. mars 2006 Idag har jeg og to kollegare vært på besøk til en fjerde kollega... hadde laga pizza t oss når vi kom og greier... kjempekoselig då.. Satt leeenge med kjøkkenbordet etter den skamgode pizzaen... før vi satt oss i stua med kaffi og skravla en god del... Koselig å møtast sånn kollegare utenom jobben av og til og syns eg..... kanskje d får bli hos meg neste gang.. Qeenblue: Jo takk! Vet d er litt barnslig å råne...e rik sånn at en nett har fått bil for første gang el noe.... men litt kjekkere å kjøre rundt i noe som ik bare er gamle vrak som er nesten like gamle som meg selv... sant... Må ta en tur ut til tantebarnet snart og....men de må nesten få litt tid for seg sjøl tenke eg.... før eg komme å renne ned dørene... :blunke: Ha en flott uke du og! Bettie: Ja d er en fin tid å prøve om sommeren... litt ferie og avslapping i kombinasjon å sånn..:rosasmil: #Spidergirl#: Glede meg og t du komme heim!! og du er sikkert fin på håret! Tommeline: Må nesten kjøre litt hver dag ja... hehe.. snart råne ut og se på tantebarnet og.. Aldrig så liten dagbokrunde kanskje... på tide.... Imorra har jeg fri....er så herlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 29. mars 2006 #189 Del Skrevet 29. mars 2006 Kos deg på fridagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #190 Del Skrevet 29. mars 2006 God morgen Har ikke sett noen spøkelser, men har litt tro på at det finnes ting vi ikke kan forklare. Jeg var engang på ferie i et hus der det skjedde ting jeg ikke har noen forklaring på. Og de som bor der, fornuftige mennesker, visste bakgrunnen for det som skjedde. Så jeg vet ikke jeg Kos deg på fridagen, og jeg skjønner godt råningen i ny bil jeg og prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 29. mars 2006 #191 Del Skrevet 29. mars 2006 Håpe du har skamkost deg i dag! Glad i deg! Blir kjekt å se deg i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. mars 2006 #192 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du har hatt en fin fridag. Jeg skal ha fri fredag - og det gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 30. mars 2006 #193 Del Skrevet 30. mars 2006 Så koselig med tantebarn! Gratulerer! Håper du hadde en fin fridag igår, og at du har en god dag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 30. mars 2006 #194 Del Skrevet 30. mars 2006 Ha en fin torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 2. april 2006 #195 Del Skrevet 2. april 2006 Hva gjør du på side 2? Hale og dra... over på side 1.. Ha en finfin søndag Litle Lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. april 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 2. april 2006 Vært litt opptatt i d sista, ikkje d at eg har fått gjort så mye fornuftig då men.... Var på middag hos mormor og morffra igår, eg og typen, og tante, onkel og lille søskenbarn... Hadde lammesteik... var kjempe yammi!! Å så var d ikke mindre enn 3 gode deserter som eg likte veeeeedig godt... + diverse digg og kake til kaffen.. Kan vel ikke di at eg gikk sulten derfra akkurat nei... Men d var no veldig koslig og då... Har fri imorra... og fri på torsdagen... eller skal eg jobba kommande veka inkludert helg... Uff kor eg hate de helgene.... Tommeline: Koser meg alltids på fridagene mine... bare så synd at de er så fort over.. Kira: Har både hørt og sett... men bare en litt skummel... eller rettere sagt litt forskrekka opplevelse då.. Lipstick: Kjempe glad i dg og!! Glede meg t du komme i påsken en tur og! Bettie: Fri på fredager er jo kjempe godt då... herlig med litt langhelger av og til.. :blunke: Meteora: Ja d er kjempekoselig med tantebarn då... skikkelig nusselig liten sak Qeenblue: Min egen feil som ikke har vært så flittig i d siste her... Men takk skal du ha snuppo som drar meg opp ei sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #197 Del Skrevet 2. april 2006 Hei, håper du får en fin uke og at helgen ikke blir så ille som du tror Jeg fikk lyst på lammesteik, det er det beste jeg vet, og vi har en i fryseren til påske. Gleder meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. april 2006 #198 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg er veldig glad jeg har en jobb hvor jeg bare av og til må ta helgen til bruk. Godt at du har fri i morgen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2006 #199 Del Skrevet 3. april 2006 Spennende at du har kasta pillen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 4. april 2006 #200 Del Skrevet 4. april 2006 Ja, Epica, vi håper alle på et aldri så lite ''uhell'' i Litle Ladys mage Men håper også at mannen blir villig før det skjer da. Hvordan går det med deg, Litle Lady? Jobbehelg snart? Skal jobbe lørdag jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå