Litle Lady Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 14. juli 2006 Heisann jenter! @riel: Dumt du ik skulle bli mer enn en dag då.. Gratulerer med bryllupsdagen imorra foresten! Bettie: D var dårlig med d... bare regn... men regnet varer vel ikkje evig.. Kira: Sola kom nå idag iallefall.. #Spidergirl#: Håper eg får sett dg nett før du reise opp igjen.. LinKri: Alltids kjekt med litt ekstra penger då.. Charmina: Takk! må ha en flott sommer du og... Lipstick: Så bra då! Dumt at eg ikkje fikk møtt dg mens du endå var heima.. får ta en tur til dg no t høsten ei helg.. Imorra reise eg på ferie!!! Hjelpe meg så laaaange dagar det har vært på jobb i d sista.. å så jobba alle dagane siste par ukene og då.. Imorra reiser eg til Kristiansand for å ta dasnkebåten til danmark... så reser vi derfa til tyskland til svåger+ svigerinne.. Blir der noen dager før ferden går videre til Balkan.. En liten tur til Montenegro... og så til Kosovo.. Der skal eg møte svigers for første gang.. hjeeelp... føle sommafuglane i magen flaksa litt ekstra me tanken på d.. Ikkje d at eg trur de er noe skumle el noe sånt.. men litt anna kultur er d jo.. Men d blir sikkert kjekt då.. spennande... og ik minst... sol og varme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. juli 2006 #322 Del Skrevet 14. juli 2006 Heihei!!! Er litt spent for deg, jeg også. Første møtet med svigers! Glad i deg og god tur gjennom Europa! Kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. juli 2006 #323 Del Skrevet 14. juli 2006 Så morro med danskebåten da!! Misunner deg :sjenert. Ha en god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 15. juli 2006 No er eg på danskebåten... Og jammen meg fant eg meeg litt internett-tilgang her og... er i danmark i tolv tida..blir koz.. Så no ska eg snart gå å ta mg en drink her...god ferie folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 15. juli 2006 #325 Del Skrevet 15. juli 2006 Kult Koooosa deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. juli 2006 #326 Del Skrevet 15. juli 2006 Heihei!!! Er litt spent for deg, jeg også. Første møtet med svigers! Glad i deg og god tur gjennom Europa! Kjør forsiktig! ← Eg må seie meg enig med ho her. Er spent men som du sjølv seie så er nok svigers heilt ufarlege. Håper den deta blå drinken var lika god no. Du og mannen for ta de ein svingom på dansegolvet(huske du oss) Men når eg var på veg til Danmark sist var det berre fulle gamlingar som dansa. Eg har sett bilder frå Dubrovnik, der skal det vera kjempe fint. Kos deg på turen, så håper eg at du kjem til ei datamaskin igjen snart. Kos deg Gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. juli 2006 #327 Del Skrevet 16. juli 2006 Ønsker deg en riktig god ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juli 2006 #328 Del Skrevet 16. juli 2006 GOD FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. juli 2006 #329 Del Skrevet 27. juli 2006 Heisann Her kommer fru @riel innom med en liten sommerhilsen Hørtes ut som en knallfin ferietur dere er på, og så spennende da og møte svigers! Men skjønner godt at du er litt nærvøs, for første møte med svigers er alltid litt småskummelt, men spennende på samme tid Ha en fabelaktig ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 28. juli 2006 #330 Del Skrevet 28. juli 2006 Så spennende! Håper møtet med svigers går bra, de er nok snille. Dubrovnik er absolutt verdt et besøk. Kjempefint. Kos deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. juli 2006 #331 Del Skrevet 29. juli 2006 heia;O er bare jeg som er innom igjen!! synes det var så lenge siden nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 8. august 2006 #332 Del Skrevet 8. august 2006 Gleder meg til du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. august 2006 #333 Del Skrevet 13. august 2006 På ferie enda? Håper dere har det helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 13. august 2006 Forfatter #334 Del Skrevet 13. august 2006 Im back..fra ferien min.. Prøva å oppdatera meg litt imåro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. august 2006 #335 Del Skrevet 13. august 2006 Velkommen tilbake Kjekt å se deg her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. august 2006 #336 Del Skrevet 13. august 2006 Kos å se deg igjen. Håper di har hatt en fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 13. august 2006 #337 Del Skrevet 13. august 2006 Like å vite at me er i samme land om ikkje anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. august 2006 #338 Del Skrevet 16. august 2006 bare innom med en onsdagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 16. august 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 16. august 2006 Så var d på jobb igjen... hadde grua meg en del... men d gikk nå mye bedre enn eg hadde forventa... Litt rolig no for tida.. (bank i bordet..) Så d ble jo en myk start.. Og ikkje d at eg har sålyst å innrømma det.. men d var no faktisk litt godt å begynna igjen og.. Ellers hadde eg en veeeeeldi fin ferie.. hadde en laaaaaang biltur gjennom en del øst-europeiske land.. Reiste heilt herfra gjennom Danmark, gjennom Tyskland (kor vi forøvrig overnatta noen dagar hos familie..), gjennom Østeriket.. til Slovenia, så gjennom Kroatsia.. og et lite stykke gjennom Bosnia.. å så gjennom resten av Kroatsia.. å så gjennom Montenegro... til Kosovo.. kor vi besøkte familien til min mann.. Der var 10 dagar før vi for op igjen..med litt hotell opphold i Kroatsia på veien å sånn då... og noen dagar i Tyskland igjen.. før d var heim t gamlalandet igjen.. Litt langt å kjøra bil då.. så d blir nok et engangs foretak.. men d var absolutt vært det og for eg like godt å reisa og se nye andre ting eg ik ser til vanlig.. Ellers i ferien har eg bare slappa av.. drukket og spist mye god mat.. bare hatt det alle tiders.. Må foresten takka damene som har holdt boka litt ilive her mens eg har vært borte... må letta på liket og få oppdatert meg litt her no då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. august 2006 #340 Del Skrevet 19. august 2006 Flott at du har hatt en god ferie. Det gir overskudd til høsten, det. Vi kjørte også et godt stykke i fjor. Kjørte gjennom Tyskland til Polen og i Polen. Det var langt å kjøre, men mye å oppleve. Det er vel kanskje sånn du føler det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå