Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Heisann jenter! :klem:

@riel: Dumt du ik skulle bli mer enn en dag då.. ;) Gratulerer med bryllupsdagen imorra foresten! :klem:

Bettie: D var dårlig med d... bare regn... men regnet varer vel ikkje evig.. :forvirret:

Kira: Sola kom nå idag iallefall.. ;)

#Spidergirl#: Håper eg får sett dg nett før du reise opp igjen.. :sjenert:

LinKri: Alltids kjekt med litt ekstra penger då.. :sjarmor:

Charmina: Takk! må ha en flott sommer du og... :klem:

Lipstick: Så bra då! :smilbla: Dumt at eg ikkje fikk møtt dg mens du endå var heima.. får ta en tur til dg no t høsten ei helg.. :klem:

Imorra reise eg på ferie!!! :sjarmor: Hjelpe meg så laaaange dagar det har vært på jobb i d sista.. å så jobba alle dagane siste par ukene og då.. :erter:

Imorra reiser eg til Kristiansand for å ta dasnkebåten til danmark... så reser vi derfa til tyskland til svåger+ svigerinne.. Blir der noen dager før ferden går videre til Balkan.. En liten tur til Montenegro... og så til Kosovo.. Der skal eg møte svigers for første gang.. hjeeelp... føle sommafuglane i magen flaksa litt ekstra me tanken på d.. Ikkje d at eg trur de er noe skumle el noe sånt.. men litt anna kultur er d jo.. Men d blir sikkert kjekt då.. spennande... og ik minst... sol og varme.. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!!!

Er litt spent for deg, jeg også. Første møtet med svigers! ;):sjarmor:

Glad i deg og god tur gjennom Europa! Kjør forsiktig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg på danskebåten... :sjarmor: Og jammen meg fant eg meeg litt internett-tilgang her og... ;) er i danmark i tolv tida..blir koz.. Så no ska eg snart gå å ta mg en drink her...god ferie folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
Heihei!!!

Er litt spent for deg, jeg også. Første møtet med svigers! ;):sjarmor:

Glad i deg og god tur gjennom Europa! Kjør forsiktig! :klem:

Eg må seie meg enig med ho her. Er spent men som du sjølv seie så er nok svigers heilt ufarlege. Håper den deta blå drinken var lika god no. Du og mannen for ta de ein svingom på dansegolvet(huske du oss) Men når eg var på veg til Danmark sist var det berre fulle gamlingar som dansa.

Eg har sett bilder frå Dubrovnik, der skal det vera kjempe fint. Kos deg på turen, så håper eg at du kjem til ei datamaskin igjen snart. Kos deg :klem:

Gla i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Heisann

Her kommer fru @riel innom med en liten sommerhilsen :hoppe:

Hørtes ut som en knallfin ferietur dere er på, og så spennende da og møte svigers! Men skjønner godt at du er litt nærvøs, for første møte med svigers er alltid litt småskummelt, men spennende på samme tid :)

Ha en fabelaktig ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Så spennende! Håper møtet med svigers går bra, de er nok snille.

Dubrovnik er absolutt verdt et besøk.

Kjempefint.

Kos deg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Så var d på jobb igjen... hadde grua meg en del... men d gikk nå mye bedre enn eg hadde forventa... Litt rolig no for tida.. (bank i bordet..) Så d ble jo en myk start.. Og ikkje d at eg har sålyst å innrømma det.. men d var no faktisk litt godt å begynna igjen og.. ;)

Ellers hadde eg en veeeeeldi fin ferie.. hadde en laaaaaang biltur gjennom en del øst-europeiske land.. Reiste heilt herfra gjennom Danmark, gjennom Tyskland (kor vi forøvrig overnatta noen dagar hos familie..), gjennom Østeriket.. til Slovenia, så gjennom Kroatsia.. og et lite stykke gjennom Bosnia.. å så gjennom resten av Kroatsia.. å så gjennom Montenegro... til Kosovo.. kor vi besøkte familien til min mann.. :) Der var 10 dagar før vi for op igjen..med litt hotell opphold i Kroatsia på veien å sånn då... og noen dagar i Tyskland igjen.. før d var heim t gamlalandet igjen.. ;) Litt langt å kjøra bil då.. så d blir nok et engangs foretak.. men d var absolutt vært det og for eg like godt å reisa og se nye andre ting eg ik ser til vanlig.. :) Ellers i ferien har eg bare slappa av.. drukket og spist mye god mat.. bare hatt det alle tiders.. :sjarmor:

Må foresten takka damene som har holdt boka litt ilive her mens eg har vært borte... må letta på liket og få oppdatert meg litt her no då.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har hatt en god ferie. Det gir overskudd til høsten, det. Vi kjørte også et godt stykke i fjor. Kjørte gjennom Tyskland til Polen og i Polen. Det var langt å kjøre, men mye å oppleve. Det er vel kanskje sånn du føler det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...