Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. juni 2006 #301 Del Skrevet 26. juni 2006 Eg må sjekka ut håret ditt ein dag Sikkert tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #302 Del Skrevet 27. juni 2006 Åå det hørtes deilig ut, å klippe av skada hår, burde jeg også gjort.. Uffda, like babysyk enda? Snakket med typen om når dere skal begynne å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. juni 2006 #303 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er alltid ok å få fikset litt på topplokket. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 1. juli 2006 #304 Del Skrevet 1. juli 2006 Grønt tyggishår?? Håper du ble fornøyd etter frisørbesøket i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. juli 2006 #305 Del Skrevet 2. juli 2006 Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. juli 2006 #306 Del Skrevet 2. juli 2006 No er du ferdig på jobb. I morra har du fri!!!!!!!!! tenkte kanskje at eg kunne møta deg. Eg skal nemmelig ikkje til Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 3. juli 2006 #307 Del Skrevet 3. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 3. juli 2006 #308 Del Skrevet 3. juli 2006 Får ikkje tak i deg eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 3. juli 2006 Endelig... en takknemmlig fri-dag etter en hard arbeidshelg... Desverre lider eg litt av "dumsnill syndromet" og har sagt ja til å jobbe ekstravakter HELE friuka mi.... må si eg angre litt på d no... Men d er jo litt greit når pengane komme då.. Har bare slappa av og dilla heima idag... tatt ansiktsmaska og dilla med ansiktsrens... herlig å fylla dagen med då.. + kost meg litt i sola.. Eg som trudde at alle "kjente" var opptatt idag.... og ikkje hadde mulighet til å dingla med meg på cafebesøk el noe lignande idag... Men den gang ei... er faktisk fleira som forsøkte å få tak i meg idag! Men det var jo bare d at ingen nådde fram.... då eg nett har skifta operatør på mobilen..(fra telenor..til tele2...) og detta skjedde nettopp idag.... dermed kom ingen fram ved å rnga.. og meldingane dukka opp leeeenge etterpå.. Veldig festelig...ja ja.... #Spidergirl# Så dumt at du ik fikk tak i meg då! men vi får vel møtast en anna dag då vennen! Epica: Han sier "virkelig prøvin" ska vi begynna på etter ferien...(dvs begynnelsen av august..)tør nesten ik tenka på om han kanskje ombestemme sg..Åhh... du ane ik kor heldig du er!! Bettie: Ja d er alltid godt å få ordna sg litt hos frisøren.. Hadde jobbehelg nylig eg... tungt... men d gikk no på et vis.. Tommeline: Ble no mye bedre enn d var iværtfall... herlig å ikkje slita håret av sg hver gang en greie d.. Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. juli 2006 #310 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er jo godt med ekstra penger, da, men det må jo ta på å skulle jobbe ekstra. Godt med litt egenpleie da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 5. juli 2006 #311 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja eg håper eg treffe deg snart ja Iallefall før du drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 6. juli 2006 Bettie; Ja en har jo fromiddagen fri då...men eg føle liksom at eg nesten bare går og venter på at eg skal på jobb snart...har jobba kveldskift hele uka no.. skal nesten bli litt godt med tidligvakt imorra då.. #Spidergirl#: Ja d er dumt at du bare har tid i helgene... skal kanskje vekk i helga på "hytto", får se været ann litt.. Hvi været blir heilt ræva.. så blir eg sikkert heima... Begynne du å bli ferdig med somajobben snart eller? Såg en liten jentebaby på 2 uker på jobben igår(en kollega sin) å så søøøøøt! Fikk og lyst på en liten jente baby...! Vil ha nooooooooooooooo! Synd de ikkje komme på bestilling... Er så vaaaarme ute... uten sol... passe klamt og herlig på jobben siste dagene då ja.. Men eg kunne tenkt meg litt ordentlig ol og på formiddagen.... sånn at hadde vært mulig og få litt farge p mine dritbleike lemmar.. Nei... no må eg få gjort unna litt her før eg skal på jobb.... Kom arbeidslyst og treng dg på! for her skal du motstand finne! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. juli 2006 #313 Del Skrevet 6. juli 2006 Heisann Har dere ikke sol der borte? Her skinner sola og varmen er nesten kvelende, så jeg og Lykkeliten holder oss innendørs. Har uansett endel å ordne nå uansett. Det går slag i slag nå, kan du si Og nå reiser vi på tirsdag kvelden. Skal overnatte i Odda og så bærer det videre neste morgen. Blir travelt kan du si, men det skal gå på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. juli 2006 #314 Del Skrevet 6. juli 2006 Håper du får noen solrike ettermiddager, da, nå som du skal jobbe tidligvakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #315 Del Skrevet 7. juli 2006 Innom og sender en klem og kanskje litt sol din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. juli 2006 #316 Del Skrevet 8. juli 2006 Er du heima? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 9. juli 2006 #317 Del Skrevet 9. juli 2006 Gler meg til å sjå deg te uko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. juli 2006 #318 Del Skrevet 9. juli 2006 fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom boka di Du jobber og jobber ser jeg, men det blir da penger ut av det Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juli 2006 #319 Del Skrevet 9. juli 2006 Innom og ønsker deg en deilig sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 13. juli 2006 #320 Del Skrevet 13. juli 2006 Peelinggeleen jeg fikk av deg var utrolig god Håper du har det fint! Kanskje vi sees før du og mannen reiser på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå