Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. mai 2006 #261 Del Skrevet 26. mai 2006 slenger inn ein helgehilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mai 2006 #262 Del Skrevet 29. mai 2006 Så utrolig kjekt at du har fått mannen på gli Slikt kan vi like ja Ønsker deg en fin uke vennen Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #263 Del Skrevet 31. mai 2006 Jammen godt med kaffi no for trøtte skrotten! Er så slitsomt på jobben med DET overbelegget for tida atte... men men.... no har eg langfri.... fri imorra og fredag + helg!! D skal jammen bli herlig!!!! Jeg har nett kjøpt meg nye gardiner... har litt gardindilla for tida... er ik så lenge siden sist eg kjøpte nye for å si d sånn.... men dissa likte eg virkelig altså..!! Så eg bare MÅTTE ha de.. Er sånne panel-gardiner... har kjøpt dobbelt .. sånn at eg kan få den bakenfor og foran "effekten".. Litt forskjellige farger då... lilla bak og svarte framme.... sjøl synes eg de blei kjempe tøffe då.. Igår "lekte" eg litt sporty.. Som nevnt tidligare så har en liten atpålkatt av en bror på bare 8 år.. som by the way bare er en ordentlig sjarmør og en god kosegutt! Men igår var d 2 gang hovden sirkelen gikk, dvs at det 4 ganger skal væra et sånt løpe greier for barn..de løper i et skogområdet fra start til mål i flere aldersgrupper... først gutter el jenter fra 2-5 å så 6 år 7 år.. osv... Så måtte han jo sef! ha noen til å heie på sg då.. så eg og mammo og besteforelsdre var liksom litt heia-gjeng for "mesterløperen" litt igår då... Og eg måtte springa litt med han for å "trene og varma opp" litt då.. sant.. Var jo skikkelig koselig då.. :icon_razz: må nok være med neste gang også for d er siste gangen og då får de premie også.. Kan noen hjelpa meg å få tankane vvekk ifra noe drop dead georgeous sko (til en dyr pris... eh... kremt....) som eg har SÅ lyst på... men egentlig bare burde la vær å kjøpa og prøva å væra bittelitte granne mer fornuftig enn eg vanligvis er.... når d er noe eg føle eg bare MÅ HA.... uff.. har visst shoppesjuka eg.. Eg skal foresten snart i dåp til andre lille tante-barnet... men eg veit ikkje heilt ka eg skal kjøpa... Ka er en bra presang dere? Noen som har tips? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. mai 2006 #264 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er temmelig tradisjonell når det gjelder dåpsgaver. Kjøper et smykkeskrin og et smykke enten det er til gutt eller jente. Det er jo litt moro å være heia-gjeng, da. Og jeg tipper poden er stolt av å ha dere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. mai 2006 #265 Del Skrevet 31. mai 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa då kanskje ser eg deg i helga snuppa! supert ! Slenger meg med smykke ideen eller armbånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 1. juni 2006 #266 Del Skrevet 1. juni 2006 *Knipse vekk fantastiske sko fra hukommelsen din* Grætsj med nye gardiner. Du har visst blitt huslig, hehe. Hm.. gave til dåpsbarn?! Sånne små sølvesker til tann og hår fra gullsmeden? Et smykke? Babyklær? Et mjukt pledd? Lille babyen e vel ikkje så veldig kresen, e han vel? Håpe du får ein finfin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #267 Del Skrevet 4. juni 2006 Tips til barnedåp :klø: Dette er noe av det mine har fått til dåpen : - Norrøna ryggsekk (flott gave som ble brukt til barnehagesekk, nå tursekk) -barnebibel -eventyrbøker -flott bamse med spilledåse -smykker -fotoalbum -litografi -penger -smykkeskrin -nydelig gyngehest -sangbok Det var det jeg kunne komme på som de har fått. Håper du har det bra og at du har hatt en fin pinse så langt? Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. juni 2006 #268 Del Skrevet 6. juni 2006 Tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #269 Del Skrevet 6. juni 2006 Bare innom med en tirsdagsklem Har vært litt sløv med dagbokbesøk i det siste, må være det fine været. Det er så mye annet å ta seg til enn å sitte inne ved PCen. Får ta det igjen en regnværsdag Ha en fin uke Og det er morsomt å være heiagjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Heisann til Bettie, #Spidergirl#, Lipstick, Charmina Meteora og Kira! Takk for alle gode svar når d gjelder dåpsgave då... greit å ha dissa tipsene, skrevet ei lista eg no så eg kan drassa med meg når eg skal handla.. de må no ha noen av dissa flotte tingene her en plass... sjøl om eg bor på en sånn liten plass.. Endret 6. juni 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. juni 2006 #271 Del Skrevet 6. juni 2006 Bare innom med en tirsdagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #272 Del Skrevet 7. juni 2006 Ny dagbok herved åpnet. Greit å nullstille seg av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. juni 2006 #273 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 10. juni 2006 Heisann damer! Tenkte eg sku tasta inn noen ord før eg går på jobb... sitter nemmlig her og "gleder" meg til å å gå på ettermiddagskift i finaværet.. Har blitt hekta på Amway i d siste eg.... noen andre som kjenner til d? Er liksom et selskap som selger en del produkter... alt ifra vaskeprodukter til kosmetikk.... vedig miljøbevisste greier... Passer perfekt til meg som er oversensetiv og allergisk mot alt mulig.. Vsste dere hvor mye fyllstoffer d egentlig er f.eks i vaskepulver som en får kjøpt i butikken? Kun en bitteliten del av posen inneholder egentlig "selve vaskepulveret" og resten er bare "fyllstoff...." Ganske kjipt å kjøpe egentlig når en tenker over d.... Bare for at vi skal få fullt i allergifremkallende dritt i klærne våre....? :klø: Noen andre som synes disse kvite stripene , messt synlig på svarte klær då... er veldig kjekke? Eller som er som meg at det KLØR! Jeg klør meg støtt ihjel pga disse stoffene jeg faktisk... men ikke av disse Amway produktene, har nå en pose med amway-vaskepulver som varer et halvt år... Bare fordi det er konsentrerte midler i den... og som en skal bruka små mengder i maskina av.... og ikkje minnst..superallergiske meg slipper å klø mere....! Samme er d med andre produkter som sprayer til bad kjøkken osv.... er veldig miljøvennlige og så får du sånne store flasker.... som du måler opp en liten mengde til sprayflaske, for så å fylles resten opp med vann.. så en har skikkelig leeeeenge av disse prouktene... rimelig, miljø vennligt og veldig bra faktisk! ka mer kan en ønska sg? Til og med antirenholds personen meg syns d er gøy å vaska no... ogn d sku no ikkje de som kjenne meg tru værtfall! Mye løye i denna verden... bra at den går litt framover då... Så no venter eg på noen gode hårprodukter og sminke som snart havne i kassen min.... herlig med litt egen pleie då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. juni 2006 #275 Del Skrevet 10. juni 2006 Oj - hvis du har funnet noe som gjør det moro å vaske, da har du funnet et mirakelmiddel for meg. Men - det er godt å finne noe man ikke reagerer på med kløe. Håper kveldsvakta di gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 11. juni 2006 #276 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) herlig med litt egen pleie då... ← Amen Fallt selv for fristelsen og kjøpte meg frisørshampo, balsam og hårkur i går. Orker ikke å bruke Herbal Essences lenger, enda hvor godt den lukter. Håret mitt har vært utrolig ekkelt de siste ukene mens jeg har brukt den. Det er fett og flokete, hodebunnen klør, og jeg måtte vaske det hver dag hvis det skulle se ut som om jeg faktisk hadde vasket håret i løpet av siste uka. Etter en omgang med frisørshampisen & tilbehør fikk jeg luft i hårskallen, hehe. Håret kjennes mykt og luftig igjen. Herlig! Jobbehelg, altså? Det må være litt kjipt nå som det er så flott vær. Jeg skal ha senvakt hele uka som kommer, så jeg håper på litt mindre sol og lavere temperaturer. Kos deg resten av helga! Klems (Rette på skrivefeil) Endret 11. juni 2006 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #277 Del Skrevet 11. juni 2006 Ahh... der var endelig jobbehelga over! jippi! Fri imorra ja... Bettie: Ja vet d høres dumt ut men for meg er d bare helt top... Lipstick: Ja d får bare se til å væra litt fint no når eg skal ha fri et par dagar og! :-D Glede meg VELDIG t å få litt kvalitetschampo i hue snart ja... Har brukt nett samme champoen som dg i d sista og kan si meg enig i d du sier om sleipt hår og at en må vaska det hver dag om d ska væra noe tess.. Men eg tor nok at eg skal gå og bestilla meg en frisørtime imåro og... er så lenge sido atte uff.. ser ikkje ut.. :icon_neutral: No skal eg henta meg litt kaffi og spisa is og kosa meg littegrann.. :tunge1: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 12. juni 2006 Ville ikkje ha tanterød no.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #279 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som veit koss eg skal få Underskrifta mi sånn at man kan trykka på den og vips få fram dagboka mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juni 2006 #280 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei du. Godt at du kan slappe litt av etter jobbehelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå