Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oisann..... nett en stund siden sist ja... :sjenert: Begynner bare å bli litt lei her.... er d til tider... ;) Håper d kommer sg.. :) Skal no ha takk alle som gidder å holde liv i dagboka mi værtfall.. :klem:

Har foresten vært på campingen i helga.. hadde fri igår og så jeg kom forsåvidt ikkje heim før seint igår kveld... Har bare kost meg og solt meg litt i den flotte sola og varmen! :briller2: Blei jo pluttselig sommer her jo! :sjarmor: Har til og med fått litt farge.... eg som aldrig pleier å få noe! :overrasket: Er vel kanskje litt rø... solbrent her og der og då men... :ler:

Men no må eg gå å handla litt før eg skal på jobb... kan ikkje si at d friste så veldig i detta fina været akkurat.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det været som det har vært i helgen må det ha vært deilig å være på campingtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt lei av dagboken min, blir jo bare masse banale ting, aldri noe spennende...

Jeg har også fått farge, litt kjøpt på flaske, men en del fra solen også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh... sitter her med kaffen min og venter på at jeg skal på ettermiddagskift...... :sjenert: har fått unnagjort litt husarbeid på forhånd så no får eg prøva å slappa av litt før eg skal gå...... er liksom ikkje lika lett det der når en veit en skal på jobb... blir liksom litt stressmomoment på en måte.. :ler:

Er litt dårlig miljø å sånn på jobben for tida og d kommer litt an på kem en skal jobbe sammen med den dagen... heldigvis er d samme madammen som igår kveld eg skal være med ikveld og så då blir d bare bra uansett kor travelt vi får d... :)

Ho er faktisk ei av de eg trives best sammen med.... men ho har desverre tenkt å slutta... kommande fredag faktisk!! :grine: Uff.. d komme til å bli trist.. :tristbla: Planlegge å ta en tur på peppes etter jobb på fredag og kosa oss litt.. vi som har litt med ho ellers og...er bare så dumt at ho bor så langt vekke fra der eg bor... over en times kjøring, så då blir d ikkje så ofta eg får møtt ho utenom jobben ellers då.... men men... d er no bare sånn.. :sjenert:

Bettie: Ja d var helt herlig...:smilbla: grilling og avslapping sola hver dag.... frisk luft fra sjøen.. :briller2: Kan ikkje for d og høres nok litt bondsk ut.. men eg elsker bare "the simple life" :lol:

Scheherazade: Blir lett sånn...er jo så mye kjekkere å gå kikke i andre sine dagbøker jo! :sjarmor:

Nei.... får vel gå å vaske litt klær før eg må på jobb.. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på peppes og koste oss igår etter jobben, jeg, hu som slutta den dagen og noen fra "gjengen" liksom... litt trist at hu slutter¨å sånn da, men på ei anna sida så flytter hu ikkje til andre sida av hverden heller då... selv om d er lenge å kjøre en time for et evnt. kaffe-besøk.. :sjenert: Men men...

Idag driver vi å maler litt hos mamma og de..de skal skifte soverom og drive og pussr opp litt... og då er d jo godt med lit hjelp... :) Einaste er jo at eg kunne no forsåvidt ha ønska meg en aldrig så liten tur ut ikveld.... vil liksom feire litt at lillebroen min ble 18 for noen dager siden.... men vi får no se om vi blir noen lunde ferdige med d vi hadde tenkt å få ferdig idag.... så får vi gjøre litt imåro og.. :sjenert: Men n får eg vel tilbake til malingen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Litle Lady. Det er trist når kollegaer slutter, men det er vel bare sånn det er. Dere får prøve å holde kontakten allikevel :forvirret:

Så flink du er som hjelper til å male. Nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet, har et halvferdig maleprosjekt her hjemme. Vel, får ta det etter 17.mai :sjenert:

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helleu!!!!

Jeg har fri i uke 28 (?) i juli, den uken jeg har bursdag. Hva med deg? :)

Moro med oppussing da. Selv om du ikke likte fargen. Kunne veldig tenkt meg å hjulpet foreldrene mine med å ordne opp på mitt eget jenterom, ser jo ikke ut på det rommet. Fargen er skrikende, det henger fremdeles plakater av Backstreetboys på skapet og døren er dekket med klistremerker av Beverly Hills, Baywatch og Helene og Gutta. Skulle dessuten tatt en opprydding i klesskapet som er fullt av ubrukelige klær, pyntegjenstander og utgåtte parfymer. Hele rommet er herpa, altså! At jeg kunne være en sånn gris!! :overrasket:

Forresten synd med kollegaen din som slutter, greie kolleger er hvertfall alfa og omega for at jeg skal like meg på en arbeidsplass.

Hva skal du finne på i morgen da? Skal du gå i tog? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Håper du koste deg i går!

Og at rommet til foreldra dine ble fint :)

Eg gler meg til å komma heim sånn at eg ser deg oftare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sitter her og venter på å skulle på ettermiddagskift...er jo flaut å se kordårlig eg har vært til å skriva i d sista då... :tunge1: Vet d er dårlig unskyldning å skylda på jobben.... men eg har fatisk jobba en del i d sista altså.... og helga som var jobba jeg... ensetse dagen min fri var igår... så d blir liksom ikkje så altfor mye tid.. ;) Einaste er at eg tar meg tid t nett å kikka litt på andre sine bøker for d er jo laaaangt meira intresant enn å sitta her og skriva i min egen... :ler:

Glede meg litt til ferien no.... ikke pga reisinga.... men pga at gubben endelig har gått med på å prøva litt meira aktivt på å laga småtroll.... tør eg tenka på meg sjøl som snart "ordentlig" prøvar...?? :overrasket: o yeah....!:sjarmor: Litt skummelt og då.... men spennande... :hoppe:

Nei då får egpitla meg jobb.... takka til alle som holde liv i dagboka mi her...! :klem::kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...