Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Håper du har kost deg da, selv om ferien var for kort ;) og at det ikke er for mange påsketurister på jobben din i morgen.

Ha en fin dag uansett på jobb. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til at du har hatt en fin påske. Jeg er enig med deg i at det er sjarmerende til et visst punkt å være på hytte uten vann og do.

Får håpe du får en rolig dag på jobben i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Ja det er er ikkje tv eller innlagt do og vatn på sørlandet heller men der hadde me haugar med blader...

Men å bytta stova var vel bra?

Håper det går bra på jobb i morro!

Så snakkest me neste gong eg kjeme heim :kose::klem1:

Kjempe gla i deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og snoker litt, og legger igjen et spor!

Enig i at påskeferien var altfor kort, men litt ferie er iallfall bedre enn ingen ferie. Plutselig blir det jo sommerferie også, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker alle damene som holder liv i dagboka mi! :bukke: :kghjerte:

Var en liten svipptur til Bergen igår og fikk svidd av litt penger på Ikea igår.. :sjarmor: Måtte ha noe møblemang til "hytta" vår (vår faststående campingvogn som nylig har kjøpt oss.. :) ) Å så måtte vi ha en kommode hjemme også.... litt mere klesplass liksom.. ;) Så nå sitter jeg og ser på at mannen stresser og klør seg i hodet og prøver å montere sammen dritten! :ler:

Fikk desverre ik tid til å møta noen venninner el noe..., men fikk nett besøkt morfar på sykehuset.. han har nett fått skifta en hjerteklaff og hatt en by-pass operasjon... han såg heldigvis bra ut og hadde d ganske så fint på "hotel Haukeland" så då anntar eg at de stelle godt med han.. :ler:

Men nå får eg vel ta meg sammen og få rydda litt isteden for bare sitte her å kose meg...... ;):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Gratulerer med "hytta"!

Eg håper eg kan sjå den ei gang. Det hørest så gøy ut.

Du begynner å få ordna ting. campingvogn,bil, mann, jobb. Bra :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorra begynner jobbehelga..... går d an at tiden går så utrolig fort???!!??!!?? :overrasket: Hver tredje helg... føler jeg ikke er mer enn nett over en før den neste kommer jo.. :sjenert: Ja ja.... må vel bare igjennom d... :forvirret:

Scheherazade: Jad det er campingvog med fast plass..... med "terasse og det hele.... ;) Blir liksom "hytta vår dette da.. :)

Bettie: Ja vi har nettop kjøpt den... var mamsen og de som eigde den fra før da, men de ønska seg en nyere modell og da kjøpte jeg deres gamle.. :)

Meja :vinke: Står til? :-D

#Spidergirl# Ja vi jentene får vel ta en tur i sommer ei helg el noe kanskje? :blunke:

Lipstick: Jo takk! :sjarmor: Du får væra med ei helg å ta en fest el noe.. :sjarmor: Bortsett fra at jeg skal på jobbehelg så kan eg ik klage.. :erter: Håpe d går bra med dg og... kose dg i barnehagen du sjønne eg.. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med campinvogn på fast plass! Så da er det bare å vente på sommeren :briller:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Gratla med campingvogn! Står den på samme plassen så slektningene mine har sin stående eller :klø: blir kos det å ha et lite tilfluktsted å kunne reise av og til :) Spesielt om sommeren :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jobbehelga di gikk greit. Nå er det i hvert fall tre uker til neste gang.

Har hatt mange somre på campingplass sammen med familie. Det kan være kost, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med campingvogna snuppa. Det hørtes kjekt ut! Alltid kjekt å ha et sted å dra til når man vil ha litt stueforandring.

Her regner det i dag, men det er lovet knallvær til helgen :sjarmor:

Ha en fin onsdag!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...