Gå til innhold

En liten dames tanker og ting og tang...:)

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Litle Lady!

Gratulerer som tante forresten :blomst:

På tide å oppdatere hos deg nå :)

Så spennende at du har blitt sånn halvveis prøver da :hoppe:

Så blir det kanskje snart en liten på deg også ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,, fri idag..... begynner å prøve å psyke meg opp til kommene jobbehelg... :forvirret: Men d er ikke enkelt.... får tenke på frien i påsken etterpå... ;)

Fikk en del igjen på skatten... juhu!! :ironi: Enda en grunn til ikke å ha dårlig samvittighet for å ha kjøpt 3 nye topper idag?!? :ler: Uff... er og blir håpløs eg visst... ;)

Framkallte en gammel film idag... er så dårlig på å ta bilder og ikke minnst til å gå å få de framkalt.... :rodme: Men d var da noen fine bilder tatt heeelt på slutten... av tantebarnet då...... :sjarmor: goingen!:hjerter_rundt:

:klem: Kira; Bettie, Epica, Lipstick, Tommeline, @riel og #Spidergirl# :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Du skal på jobb i helgen altså? Men som du selv sier, er det jo snart påskeferie! Går nok fort når du først er kommet i gang, skal du se! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

Håper du får ei rolig jobbehelg. På voss fekk eg sjå på litt babyting dei hadde gått til anskaffelse av. Blant anna ein dress med øyrer på den var så utrolig søt.

Det særeste var vel nokon mini-addidas sko som moren hennes hadde kjøpt.

Eg gler meg no ja te å bli tanta :) Håper eg får vært med dere masse i påska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.... då sitte eg her og venter på å gå på ettermiddagskift... liiiite produktivt då.... men d er så bale å få gjort noe og når dagen blir så kort liksom... :sjenert: Gruer meg litt... blir sikkert slit... håper d ikke skjer for mye galskap... :forvirret:

Påskeferien er VELDIG etterlengtet! skal jammen bli godt med friuka mi nå... :sjarmor: Då skal eg bare slappa av... væra med noen venninner og kosa meg....!! :erter:

Scheherazade: Jammen bra d snart er påskeferie ja.. :sjarmor:

Kira: Takk for energien.... den trenger eg! :kose: Kjekt med litt ekstra penger...... shoppiiiiiiiing! eeeh:

#Spidergirl#: Jo..d gikk jo greit igår då.. håper d går like bra ikveld og bare... :icon_neutral: Kjekt å se på sånne babyting då....er jo søtt atte... :hjerter_rundt: Sjøl om de er vel litt tidlig ute... :blunke: Du skal imåro då....? :hoppe:

Får gå og ordne meg litt te.. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Det er godt å få igjen litt penger på skatten, da er det bare å handle :sjarmor:

Her snør det som bare det, jeg venter på sola. Blir så lite effektiv av snø hver dag..

Nå er det snart påskeferie, jeg gleder meg!

Ønsker deg en finfin søndag og påske.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel jobbehelgen snart over. Håper du har hatt en rolig vakt. Skal du ha fri hele uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg en riktig god påske!!!

Kos deg masse med frihelg og nytt tantebarn og ikke minst mannen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

Det var så kjekt å det blei litt sjå deg i dag : hoppe: sjøl om det blei litt eksra mass med bussar og sånn :):klem: GLER MEG t torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske alle sammen! Qeenblue, Bettie, @riel, kira, meja, #spidergirl# og seroxata! :klem::klem::klem::klem:

Er så heldig å ha hele uka fri jeg, mens mannen ikke har fri før til helga.....men da drar vi nok til hytta og slapper av litt! :briller2: Om d ikke er så langt... så er d no godt med litt forandringer iværtfall.. :smilbla: Ellers så tilbringer jeg bare tida mi med gode enninner som er hjemme i påsken, merket at d gjør seg jammen d nå... har jo savna de så masse atte! :hoppe::klem1: Kjedelig det der når venninner flytter bort og en bor i forskjellige byer å sånn... men men... :sjenert: Blir ekstra gøy å treffes i ferier å sånn da... :rosasmil: Tar oss nok en sviptur allerede på torsdag, ut å spise litt på peppes el noe tenkte vi... å så ta seg noe sjeknk der og rundt å kikke litt etterpå.... se om d er noe som sjer et sted og ta oss litt ut..... :sjarmor: Å så kanskje reiser jeg og mannen på hytta til helga sammen med broderen og dama... får se ka vi finner på...

Øsnker ellers alle damene på froumet en riktig god påske!!! :kghjerte::briller:

Endret av Litle Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja då var eg heima fra påskefjellet igjen allerede.... er liksom litt måte på kor gøy det er med liten hytte med utedo, ikke innlagt vann og uten TV.. :erter: Men d var no greit nok... fikk no skifta stue en stund iværtfall.. :sjenert: Imorra er d jobbing igjen så då er forsåvidt "påskeferien over for meg for denna gang..... fikk no litt ut av d då iværtfall.... håpe bare ikke at d er ramla for mye folk inn på sj.huset i påsken (har d nemmlig med å gjøre d.... turiste m. diverse... knekte armer og bein å sånn...), er ik kjekt med sånn "helligdag"bemanning..er knapt folk på... og de som er der på slita sg halvt ihjel.. :forvirret: Ja ja... får no se koss d blir.... Feriar vareværtfall altfor kort! :tristbla:

Meteora: har no prøvd på det iværtfall.. ;)

@riel: Joda, har kosa meg jeg... :) er allerede hjemme igjen for jeg skal jobbe imorgen då.. :sjenert:

#Spidergirl#: Er tilbake igjen no.. Koste meg no og på Torsdag..men d blir så lite vi får møtast når du først er heima... :grine: Ja ja... så får d bli t neste gang.. :sjenert:

Fortsatt god påske damer! :kghjerte::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...