Litle Lady Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 20. mars 2006 Juhu!!! Jobbehelga er over og jeg har et par fridager foran meg nå!!! Sitter her og passer atpåklatten i familien.... han vetle broren min på snart 8 Det er planleggingsdag på barneskolen idag og siden jeg hadde fri så fikk jeg låne han idag... Var på cafe og spiste frokost idag vi då...var koselig då.. Og tenk... han klarte å klemme i sg en tebriks med ommelett... kakao.. og en sånn kake.. napoleonshatt i tillegg... jammen får de i sg masse dissa små! Og eg satt der og sleit med tebriksen min! Å så var vi en tur på skobutikken og kikka litt... vetlingens blinke sko fra ifjor vår hadde nemmlig slutta å blinka....de virka rett og slett ikke!!! Og då måtte vi jo selvfølgelig ha nye!! Så då fant vi noen like som han hadde fra før.... bare at de gamle var grønne og disse nye fra denne sesongen var blåe..... kosta bare 199 kr og d er jo slettes ikke gale.. så vi endte opp med de og han hoppa og sprang (for å blinka mest mulig selvfølgelig.. ) heile veien heim... Fikk no kjøpt gavekort på en klesbutikk idag og.. mormor har nemmlig bursdag så vi må jo nesten koste på ho noe og... Kira: Endelig over den helga værtfall...jippi! Epica: Nei vi har begge jobb og leilighet som vi har kjøpt.. økonomien er god... så d er jo absolutt ingenting i veien for at vi sku fått små.... Er bare mannen som er redd for "friheten sin" Mener at da kan vi ik gjøre som vi vil... og alt så bale da... og alt er så forferdelig vanskelig liksom... Vil helst ik si når han vil prøve å begynne (prøvingen).... Har snakt om kanskje til sommeren å begynne å prøve liksom... men d er jo bare så vagt atte... Scheherazade: Har en sjønning av et tantbarn fra før.... han er snart 1 år og er en skikkelig sjønning! Og når som helt.. en av dagene nå så blir jeg nok tante igjen.... nå er d andre broren som er heldig.. Har veldig lyst på en selv da..men er jo gøy å være tante og då for all del.. Meja: Gikk fint heldigvis, kose meg med 2 fridager no... :blunke: Lipstick: Bare så synd at disse ukene til neste jobbehelg går så fort... Handla nett litt babyklær til broderen som snart blir far her.... er så sjønne små plagg atte.. Tenk et så lite menneske liksom.. #Spidergirl#: Gleder meg jo til å bli tante igjen snart då.. any day.... no... Ei venninda av meg har nett fått og no... L... veit du.. Charmina: Må låne tantebarnet litt tror eg... kanskje jeg kan påvirke mannen litt då... hvis jeg i skremer han vekk då.... Har sett masse på dine bilder.... du har så sjønne småtroll atte! Då får eg vel ta en aldrig så liten dagbokrunde her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. mars 2006 #162 Del Skrevet 20. mars 2006 Nyt fridagene dine. Høres ut som du og lillebroren din koste dere i dag. Det er viktig det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. mars 2006 #163 Del Skrevet 21. mars 2006 Det må jammen være fint å være 8 år og bli så lykkelig over blinkende sko... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. mars 2006 #164 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei vennen Du må si når tantebarnet kommer da.... Ja eg håper du får bebis ei gang du og mannen. Tanta er jo kjekt det og sjølv om at det ikkje kan sammenlignast med å ha eigne sjarmtroll då. Her er det så masse snø no at eg har store problem med å bevega meg ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #165 Del Skrevet 22. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. mars 2006 #166 Del Skrevet 22. mars 2006 No ser eg for meg meg, deg og ¤Lipstick¤ cruise rundt i den nye bilen din. Ein meget god invistering må eg si! No kan du besøke meg og dra til Bergen og Haugesund uten å vera avhengig lånt bil eller buss. Drive on baby!!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mars 2006 #167 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er koselig å gjøre småbarn glade - og blinkesko må jo være midt i blinken. Nyt fridagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 23. mars 2006 #168 Del Skrevet 23. mars 2006 Har dere fått dere bil??? Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 24. mars 2006 Endelig helg!!! Juhu!!! Qeenblue Tommeline #Spidergirl# Meja Bettie Lipstick Gode jentene!!!!!!!!!!!! Blei foresten tante igår!!! Var å såg han idag..... at d går an å væra så liten og sjønn og superherlig!!!!! Ååååå.... Dååååååne altså!!! Ble ikke mindre babysjuk då.... men detta er jo tanteunge så han kan jeg jo etter hvert få låne då.. Og besøke selvfølgelig... Har foresten kjøpt meg bil... Audi A4 (stasjonsvogn) 99 modell.. svart... har vært å "råna" en del idag då.... suuuper barnslig sant!! Skal vel gjøra d imorra og tenke eg.. :blunke: Imorra skal eg bare driva dank og beska vetlingen på sjukehuset... God helg ønskes til alle på forumet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #170 Del Skrevet 25. mars 2006 Gratulerer som tante, og med ny bil! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #171 Del Skrevet 25. mars 2006 Gratulerer med tantebarnet, skjønner godt at du blir babysjuk da. Det er ingenting så nydelig som babyer, og den lukten da Grattis med ny bil og. Ser deg for meg der du sklir forbi, ha en kjempeflott helg i bilen (for det er vel der du kommer til å være når du ikke besøker tantebarnet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. mars 2006 #172 Del Skrevet 25. mars 2006 Gratulerer med ny bil. Kalrt man må råne litt rundt da. Og gratulere med tantebarn. Babyer er bare herlige. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 25. mars 2006 Lørdagskveld...... Kosa meg på cafe med typen i formiddag.... virra litt rundt i butikkar og kjøpte litt klær... Ellers så var d biffmiddag, snop og filmkos på menyen... Må kosa seg litt i helgene då... Og kanskje finne vi på å ta en tur ut ikveld og...? Meja: Takker.... Ha ei flott helg!! Kira: Japp.. er nok en del i bilen for tida ja.. å så god varme i setene og då.. Bettie: Ja de er kjempeherlige!! Gleder meg til d blir min tur en gang... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Tror dokke på spøkelser.....? Om du går ute en kveld og du hører tassende skritt i mørket, kan du si til deg selv at det er vinden... Om du hører en tør kvist som knekker, si at det er en hare... Hører du et dyr som knurrer, si at det er vinden som tar tak i en gammel tørr trestamme... Ser du et lysende, gult øye, si at det er en katt.. Ser du en skygge gli inn på veien bak deg, si at det er en sky som skygger for månelyset... Føler duvinddraget etter noen som griper deg i nakken, er du sørgelig tom for forklaringer........... Endret 25. mars 2006 av Litle Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 25. mars 2006 Har lyst ut ikveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mars 2006 #176 Del Skrevet 25. mars 2006 Var du ute igår? Så deg på IKM Mars lista, er du blitt prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 26. mars 2006 Var du ute igår? Så deg på IKM Mars lista, er du blitt prøver? ← Ikke aktiv prøver akkurat... Men uten prevansjon er vel allt mulig... Du er jo et bevis på d sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #178 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg tror på spøkelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 26. mars 2006 #179 Del Skrevet 26. mars 2006 Heldiggrisen du som er blitt tante! Så du klarte å overtale mannen til å begynne å prøve, eller vet han ikke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #180 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå