jordbær Skrevet 19. januar 2006 #22 Skrevet 19. januar 2006 Muh. Den orginale var på EFnet.. drevet av meg, kattastrofe, vea, hmsp osv..
jordbær Skrevet 19. januar 2006 #23 Skrevet 19. januar 2006 Er jo ingen på #kvinneguiden på undernet!
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #27 Skrevet 19. januar 2006 Nei, for dere er på #kvinneguiden.no ← vi har da aldri sagt noe annet
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. januar 2006 #28 Skrevet 25. januar 2006 Muh. Den orginale var på EFnet.. drevet av meg, kattastrofe, vea, hmsp osv.. ← Ja, det var tider det
Dru Skrevet 25. januar 2006 #30 Skrevet 25. januar 2006 Hva skjedde med ef-net? Jeg bruker ikke undernet.
jordbær Skrevet 25. januar 2006 #31 Skrevet 25. januar 2006 EFnet er der.. Men det er disse andre teitingene som ikke forstår at undernet suger
Grooo Skrevet 27. januar 2006 #33 Skrevet 27. januar 2006 EFnet er der.. Men det er disse andre teitingene som ikke forstår at undernet suger ← Vet jo at EFnet er der, men det er ingen på #kvinneguiden.no der *snufs*
Superlammet Skrevet 31. januar 2006 #34 Skrevet 31. januar 2006 Faen må smyge meg innom den kanalen ikveld as.. =P Lage havoc.. høhø
jordbær Skrevet 31. januar 2006 #35 Skrevet 31. januar 2006 Grooo: Er jo bare å mekke i vei det;) Desverre blir det ingen IRC-ing på meg på dagtid. Jobben har sperret for det. Men jeg skal forsøke å sette opp VPN mot hjemmeting, slik at jeg får til å leve normalt igjen snart. Fnatt a WebMSN og null IRC... :S
Grooo Skrevet 31. januar 2006 #36 Skrevet 31. januar 2006 Mirker ikke på dagen jeg heller, og har ikke åpna msn på jobb på flere uker heller. Har rett og slett ikke tid, ikke til alle "forstyrrelsene" fra kollegaer engang
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #37 Skrevet 31. januar 2006 Er aldri noen der når jeg kommer på at jeg er der
Gjest -eline- Skrevet 4. mai 2006 #39 Skrevet 4. mai 2006 Godt spørsmål...har bare vært innom en gang og da var det ikke noen andre der...
Svart Katt Skrevet 4. mai 2006 #40 Skrevet 4. mai 2006 det må vi få gjort noe med. tenk så gøy å slippe å lage kjede-seg-tråder med masse usammenhengende tull for eksempel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå