Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muh. Den orginale var på EFnet.. drevet av meg, kattastrofe, vea, hmsp osv..

Skrevet

Er jo ingen på #kvinneguiden på undernet! :frustrert:

Skrevet
Nei, for dere er på #kvinneguiden.no :P

vi har da aldri sagt noe annet ;)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Muh. Den orginale var på EFnet.. drevet av meg, kattastrofe, vea, hmsp osv..

Ja, det var tider det :ler:

Skrevet

Hva skjedde med ef-net? Jeg bruker ikke undernet.

Skrevet

EFnet er der.. Men det er disse andre teitingene som ikke forstår at undernet suger ;)

Skrevet
EFnet er der.. Men det er disse andre teitingene som ikke forstår at undernet suger ;)

Vet jo at EFnet er der, men det er ingen på #kvinneguiden.no der *snufs*

Skrevet

Faen må smyge meg innom den kanalen ikveld as.. =P Lage havoc.. høhø

Skrevet

Grooo: Er jo bare å mekke i vei det;)

Desverre blir det ingen IRC-ing på meg på dagtid. Jobben har sperret for det. Men jeg skal forsøke å sette opp VPN mot hjemmeting, slik at jeg får til å leve normalt igjen snart. Fnatt a WebMSN og null IRC... :S

Skrevet

Mirker ikke på dagen jeg heller, og har ikke åpna msn på jobb på flere uker heller. Har rett og slett ikke tid, ikke til alle "forstyrrelsene" fra kollegaer engang

Skrevet

Er aldri noen der når jeg kommer på at jeg er der :)

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hva skjedde med IRC+kvinneguiden.no=sant?

Gjest -eline-
Skrevet

Godt spørsmål...har bare vært innom en gang og da var det ikke noen andre der...

Skrevet

det må vi få gjort noe med. tenk så gøy å slippe å lage kjede-seg-tråder med masse usammenhengende tull for eksempel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...