Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har KG noen irc-kanal? (eller hva det heter :P)

Hadde vært så fett å skravle med noen som ikke spør om bh-str i andre setning.

Kid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hva jeg vet

Det fantes en #kvinneguiden på EFnet før i tiden tror jeg, men det var ingen der nå...

Skrevet

Skal vi lage en? er det noen som vet hvordan man lager en?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva irc er, men vil det bli noe i retning av KG-chat?

Skrevet
Skal vi lage en? er det noen som vet hvordan man lager en?

Hvilket nett ?

Noen nett har chanserv som tilbyr alle å reservere kanaler, andre har det ikke, og da må en inn med egene botter.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Nå vet jeg ikke hva irc er, men vil det bli noe i retning av KG-chat?

Nei, det er en chat. Nå vil sikkert du si at KG har en chat, men gode gamle IRC er bedre enn sånn webbasert java-chat egentlig, selv om det er litt mer å sette seg inn i.

Skrevet

Mulig jeg kan dytte inn noen boter.

Skrevet
Nei, det er en chat. Nå vil sikkert du si at KG har en chat, men gode gamle IRC er bedre enn sånn webbasert java-chat egentlig, selv om det er litt mer å sette seg inn i.

:klø: Kg har en chat, så det har du rett i at jeg sier :ler:

Hva er irc - altså hvordan bruker man det?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Man laster ned en IRC-klient. Guider finnes det uttalige av på nettet.

Skrevet

og å opprette en kanal er jo ikke vanskelig.. bare gå inn på den, f eks #kvinneguiden.no, slenge inn noen boter så vi holder på kanalen, få minimum 10 brukerer som er registrert hos cservice til å være med å regge kanalen, X popper inn, vi er igang.. Kanalen jo ikke være registrert heller..

last ned programmet på www.mirc.com

Skrevet

om det er noen som bruker irc i dette øyeblikk, på undernet, er jeg på #kvinneguiden.no ;) Merkelig at det var ledig :tunge1:

Skrevet

Det finnes en irc-kanal for kvinneguiden, såvidt jeg husker. Men jeg aner ikke hvor.

Hyggelig å se deg her, Kid-a :)

Skrevet

men, finnes det ikke en norsk versjon til nedlastning???

Skrevet

Jeg bruker en engelsk, er ikke et vanskelig program.. Nå var vi nettopp to stk der ;)

Skrevet
:ler: men, herregud, har ikke brukt dette på maaaange år.... fant eu undernet, men ingen kvinneguiden??
Skrevet

hvis du joiner eu.undernet så den logger seg på skriver du /j kvinneguiden.no i "skrivefeltet", da kommer du inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...