Gå til innhold

Papirbryllup - gavetips til mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feirer vår første bryllupsdag nå snart, og jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Smykker er uaktuelt, samme med klokker. Jeg pleier ofte å kjøpe billetter til show etc i julegave og bursdagsgave, i tillegg til godt øl osv. Men vil gjerne finne på noe annet🤔 Ikke noen voldsom kostnad. Tenkte å skrive ned bryllupstalen min og ramme inn, i tillegg til en liten gave. 
Håper på tips😃

Anonymkode: 23670...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror kanskje du bør endre overskriften for jeg tror ikke det er mange som vet hva papirbryllup er

Anonymkode: c7a7d...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Tenkte å skrive ned bryllupstalen min og ramme inn, i tillegg til en liten gave. 
Håper på tips😃

Anonymkode: 23670...b8c

Er din mann typen som setter pris på sånt? 

 

Anonymkode: fdc66...60b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt å gi gave på bryllupsdagen... Er dere enige om å skulle gjøre det begge to, og skal det skje resten av livet? Ville heller gitt/gjort noe morsomt og personlig knyttet til det materialet som hører til årsdagen. Til papirbryllup kan du for eksempel lage en papirspå hvor de åtte spådommene er f.eks. komplimenter, ønsker og drømmer for framtiden, eller forslag til hyggelige/romantiske/seksuelle ting dere kan gjøre sammen nå. 

Anonymkode: 519ba...5cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Voldsomt å gi gave på bryllupsdagen... Er dere enige om å skulle gjøre det begge to, og skal det skje resten av livet? Ville heller gitt/gjort noe morsomt og personlig knyttet til det materialet som hører til årsdagen. Til papirbryllup kan du for eksempel lage en papirspå hvor de åtte spådommene er f.eks. komplimenter, ønsker og drømmer for framtiden, eller forslag til hyggelige/romantiske/seksuelle ting dere kan gjøre sammen nå. 

Anonymkode: 519ba...5cf

Voldsomt å gi gave på bryllupsdagen? Det er helt naturlig for oss, vi synes det er hyggelig å markere spesielle dager med oppmerksomhet og f.eks en bedre middag. Vi legger ikke store summer i gave, men en liten oppmerksomhet er koselig. 
Morsomt tips med spå 😊

Anonymkode: 23670...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er din mann typen som setter pris på sånt? 

 

Anonymkode: fdc66...60b

Ja, det gjør han 😊 

Anonymkode: 23670...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde så å si alle bryllup var papirbryllup!?

Jeg giftet meg riktignok papirløst uten papirer med nabojenta da jeg var 9 og hun 8. Men det var nok et unntak.

Anonymkode: 34636...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte abonnement på avisen han leser (helgeutgave så det ble i papirformat) og et litografi (i papir).

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss etter 17 år sammen.

På bryllupsdagen året etter ga jeg mannen min et A4 ark som jeg hadde krøllet sammen til en ball. 

Det representerte vårt lange og kronglete samliv - papiret var rynkete og ikke like glatt som før, men det var like helt og like funksjonelt 😄🥰

Vi gir sjeldent gaver eller feirer noe, så det var bare noe jeg fant på for å prøve å være litt romantisk. 

Anonymkode: 43e66...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...