Gå til innhold

Hvilken serie er best av The Office(US) og The Big Bang Theory?

AnonymBruker

The Office(US) eller The Big Bang Theory  

59 stemmer

1. 1. The Office eller The Big Bang Theory

• The Office
      38
    • The Big Bang Theory
      21

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden Friends eller Seinfeld. Hvis du måtte velge mellom The Office og The Big Bang Theory. Hvilken ville du valgt? Er snakk om den amerikanske versjonen av The Office. 

Anonymkode: f5eae...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Big bang theory er et av de største makkverkene som er laget, The Office er noe av det beste som har gått på TV. Skjønner ikke at det er mulig å spørre om det engang. 

Anonymkode: 9d281...b0f

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker begge! Hvis jeg må velge blir det The office. 

Anonymkode: a9f9e...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Bang er jo mer "ungdommelig", (har penere utseende på karakterer) og er lettere å se på. The Office er jo langt mer intelligent, mer interessant -men når jeg ser klipp i etterkant så ser jeg heller fra Big Bang. Haha, eller Young Sheldon (har ikke sett serien, men jeg synes klippene er koselige/morsomme)

Anonymkode: 65d06...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/18/2023 at 8:57 PM, AnonymBruker said:

Big bang theory er et av de største makkverkene som er laget, The Office er noe av det beste som har gått på TV. Skjønner ikke at det er mulig å spørre om det engang. 

Smaken er som baken. :)

Anonymkode: f5eae...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i tørr, britisk-inspirert humor, så da må det bli BBT.

Anonymkode: 16603...5d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker forviklings-humor, så der der er Seinfeld en innertier til tross for at Seinfeld selv er en elendig skuespiller. Der er det Kramer og George som bærer serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Elsker forviklings-humor, så der der er Seinfeld en innertier til tross for at Seinfeld selv er en elendig skuespiller. Der er det Kramer og George som bærer serien.

Hva liker du best av epler og pærer?

Bananer!

Anonymkode: f0d31...e02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Litt av sjarmen med Seinfeld er jo at Jerry Seinfeld er så elendig skuespiller, gjør den bare morsommere spør du meg😂

Anonymkode: 37095...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 20.57):

Enig i at BBT er elendig, så et enkelt valg selv om jeg ikke har sett så mye av den amerikanske The Office.

Anonymkode: eac4a...95a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The big bang theory synes jeg er en helt standard, halvdårlig sitcom. Referanser til nerdekultur og vitenskap skal liksom i seg selv være en spøk. "Idag er det torsdag, da skal vi spille DnD", cue laughtrack. At man skal finne deres til tider respektløse tilnærming til kvinner sjarmerende/morsomt er jeg heller ikke helt fan av.

The Office synes jeg har flere fantastiske sesonger, og enkelte episoder som er blant det beste skrevet innenfor komedie. The dinner party og Stress relief er kunstverk 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (1 time siden):

The big bang theory synes jeg er en helt standard, halvdårlig sitcom. Referanser til nerdekultur og vitenskap skal liksom i seg selv være en spøk. "Idag er det torsdag, da skal vi spille DnD", cue laughtrack. At man skal finne deres til tider respektløse tilnærming til kvinner sjarmerende/morsomt er jeg heller ikke helt fan av.

The Office synes jeg har flere fantastiske sesonger, og enkelte episoder som er blant det beste skrevet innenfor komedie. The dinner party og Stress relief er kunstverk 😂

Du mener the Office ikke er respektløst mot kvinner? :ler:

Anonymkode: fe3a6...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricky Gervais er helt fabelaktig når det gjelder å spille gretten gammel gubbe, så ja det må bli the office. Anbefaler dessuten sterkt Afterlife på Netflix. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du mener the Office ikke er respektløst mot kvinner? :ler:

Anonymkode: fe3a6...8c9

Begge serier har karakterer som er respektløse mot kvinner. Etter min mening blir den oppførselen mer unnskyld og belønnet i Big bang. Der leder creepy oppførsel til langvarige forhold med attraktive kvinner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...