herzeleid Skrevet 18. august 2023 #21 Del Skrevet 18. august 2023 paprikaskrue skrev (44 minutter siden): Hva mener du med "indirekte hitling?" Jeg tror det er åpenbart ut fra setningen du siterer. Jeg skrev: herzeleid skrev (2 timer siden): Innlegget begynner med en indirekte "hitling" der en går rett til jødeforfølgelse, før en beskylder en organisasjon for "systematisk forfølgelse av transkvinner", uten at jeg kan se at det dokumenteres eller utdypes. Sitat Om man bruker 10 minutter på en hvilken som helst søkermotor så får man opp resultater med hva WDI selv har skrevet om transkvinner. Og dette er "systematisk forfølgelse av transkvinner"? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 18. august 2023 #22 Del Skrevet 18. august 2023 paprikaskrue skrev (5 timer siden): Takk for at du eksemplifiserer transhat med kommentarene dine. Hvordan er det @Drizzt skrev hatefullt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. august 2023 #23 Del Skrevet 18. august 2023 Er det ingen transpersoner her som kan bidra i debatten? Jeg har ikke satt meg inn i saken med professoren, men det overrasker meg ikke at hun ble mobbet for å ha politisk ukorrekte meninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå