Gå til innhold

Sex på bryllupsnatten


GTHP

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og mannen min sier det er tradisjon at man har analsex på bryllupsnatten. Stemmer dette? Jeg visste ikke dette. Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GTHP skrev (2 minutter siden):

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og mannen min sier det er tradisjon at man har analsex på bryllupsnatten. Stemmer dette? Jeg visste ikke dette. Takk for svar😊

Tja... Hva tror du selv?

Anonymkode: 11949...8d0

  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

På bryllupsnatta skal man jo tradisjonelt lage barn, så nei, det tror jeg ikke er en tradisjon, gitt. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja om du har juksa og allerede mistet jomfrudommen foran så.

 

Anonymkode: 5fab7...398

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag med masse følelser, nerver,mat og drikke😅jaja vi sier lykke til😎🤠

Anonymkode: 9b836...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GTHP skrev (15 minutter siden):

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og mannen min sier det er tradisjon at man har analsex på bryllupsnatten. Stemmer dette? Jeg visste ikke dette. Takk for svar😊

Hoho, nei her prøver han å slå i deg ei plate. Jeg foreslår at du spør han hvilken størrelse du skal bestille på stap-on'en ;) 

Anonymkode: 7462d...7f8

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo noe han sier bare fordi det er nok noe han vil. det er viktig at man ikke gjør noe man ikke har lyst til, man skal ikke føle seg presset til noe man ikke vil

Anonymkode: 38ad0...1f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTHP skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og mannen min sier det er tradisjon at man har analsex på bryllupsnatten. Stemmer dette? Jeg visste ikke dette. Takk for svar😊

Spiller det noen rolle, ts? :klo:

Et liv skal ikke leves etter «tradisjoner». For det er ingen forskjell på det vi velger å ilegge merkelappen «tradisjon» og det vi kan kategorisere som en «ukultur». Sexisme, rasisme, vold mot kvinner og barn etc er egode eksempler som har lange tradisjoner. Vi velger likevel ikke å ta dem inn i vårt liv.

Så svaret er dette: det er ikke relevant. Har du lyst til å ha analsex? Ha det. Har du ikke lyst? Ikke ha det. Så enkelt. Presser mannen deg til å ha det mot din vilje? Bestill deg en lang reise alene og la han stå der på bruyllupsdagen og se dum ut - livet ditt er bedre uten at du gifter deg med folk som hater deg, jeg garanterer. (Og ingen som ikke hater deg vil finne på å presse deg til noe som helst!)

Anonymkode: 45e9d...217

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tja om du har juksa og allerede mistet jomfrudommen foran så.

 

Anonymkode: 5fab7...398

En artig (eller tragisk) anekdote i den sammenhengen er at i noen superkonservative religiøse miljøer i USA er det sånn at par kun har analsex fram til de gifter seg :ler: Det er ifølge deres logikk lov og de regnes fortsatt som jomfruer. Først på bryllupsnatta har de vaginal sex. 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTHP skrev (4 timer siden):

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og mannen min sier det er tradisjon at man har analsex på bryllupsnatten. Stemmer dette? Jeg visste ikke dette. Takk for svar😊

Visste ikke mannen din at det var tradisjon at det skal være en mann til, mens han tar deg bakfra så får han den samme bakfra han også. Digg 

Anonymkode: b679a...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Visste ikke mannen din at det var tradisjon at det skal være en mann til, mens han tar deg bakfra så får han den samme bakfra han også. Digg 

Anonymkode: b679a...e99

Det var vel faktisk en tradisjon at godseier fikk første omgang med bruden enkelte steder. 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid skeptisk til folk som lager seg bruker og oppretter tråder med ett kontroversielt tema med en gang....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (På 18.8.2023 den 17.01):

Det var vel faktisk en tradisjon at godseier fikk første omgang med bruden enkelte steder. 🤢

Og blant kongelige o.l. måtte en hel komite være med inn for å bevitne at det skjedde :P 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GTHP skrev (På 18.8.2023 den 12.40):

Hei. Jeg skal snart gifte meg, og mannen min sier det er tradisjon at man har analsex på bryllupsnatten. Stemmer dette? Jeg visste ikke dette. Takk for svar😊

Interessant tradisjon. Har aldri hørt om DEN før.  Jeg ville satt meg ned og fått historien til den tradisjonen, siden forhistorien må være enda mer interessant. 

Det sagt er Bryllup generelt sett en relativ stressende og masede fest: dere kommer til å være alt for utslitt og trøtt på slutten der til at det  er rom for noe spektakulær og utagerende sex på natta.

(Personlig hadde jeg brukt litt tid på irettesette han i forhold til at dette er en dårlig spøk som kansje er litt tåpelig å ta inn nå når dere faktisk planlegger bryllup, siden det kan få deg på andre tanker i en tid der det fort virker fristende....)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho…😂

Hva tror du selv da?

Tradisjonen er vel egentlig slik at man ikke skal ha sex før bryllupsnatta, men det var før. 
 

Tror «tradisjonen» nå heller er at man etter bryllupet er så sliten at man stuper i seng, for å være ærlig.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol.

Vi hadde ikkje sex på bryllupsnatta, og trur faktisk det er like normalt som å ha det? Begge var sletne og eg fekk sterk hovudverk utover dagen pga knallsol, lite drikke og mat(lite matlyst). Dagane etterpå derimot 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex på bryllupsnatten, men ikke anal😨

Anonymkode: f30f5...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...