Dragona Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Vel, det har seg sånn at jeg har ei tante som skal gifte seg i mai.. Har egentlig ikke hatt kontakt med henne på nesten 4 år tror jeg det blir. Kommer trolig til å si ja til innvitasjonen, HVIS og da mener jeg HVIS en person ikke kommer. Tåler ikke trynet av ham. Tante er min fadder, og jeg har tenkt å be henne og mannen hennes i mitt bryllup, og får da håpe hun sier ja der da... Men hva skal jeg gjøre hvis DEN personen dukker opp? Samboeren min kommer til å begynne en slosskamp, fordi INGEN av oss tåler trunet av mannen... Hjelp, noen?????!!!!! Klart jeg gelder meg til å dra i bryllup, hvem gjør ikke det?! Teit å spørre om noe sånt, men håper noen har opplevd akkurat nesten som dette...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Nå vet ikke jeg årsaken til at dere misliker denne andre personen så fælt, så da må jeg nesten svare at i de aller, aller fleste tilfeller så bare skjerper man seg og oppfører seg som voksne mennesker
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Enig med pulver. Det må jo gå an å oppføre seg i de få timene et bryllup varer, for tanta di sin skyld.
Dragona Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2006 Kan si det kort og greit. Han har prøvd å ødelegge mellom samboer og meg.. Gått å sagt det ene og det andre til andre liksom
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Huff, dette var da voldsomt. Men jeg er sikker på at voksne mennesker som din samboer og deg klarer å ta seg sammen for en dag. Dette er ikke deres dag, om den andre personen kommer som dere hater, så lat som ingenting. Vær høflig og hils, men det er sikkert mange andre gjester dere kan prate med. Men...hvis du ikke har hatt kontakt med din tante på 4 år, så er det vel slettes ikke så sikkert at du/dere blir invitert?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Da synes jeg dere bare skal oppføre dere, evt ikke drikke dersom det kan trigge dere mer. Eneste årsaker jeg synes er greit å reagere på i så måte er vold, seksuelt misbruk/voldtekt osv. At man f.eks. ikke er hypp på å gå i et bryllup hvor ekssamboeren som banket en i 10 år er og sånn. Skjønner han har vært kjip, men det er sikekrt nok av andre gjester dere kan snakke med der utenom han
Dragona Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2006 Jo, vi gjør det skjønner du, hun har ringt min mor og lurt på min adresse, og hun har fått det.. Vi klarer å oppføre oss vi, ingen fare med det. OG veit godt at det er tante og mannen hennes sin dag. Er glad på dems vegne jeg Kjenner selvfølgelig mange andre der, så jeg prater nok mer med dem! Så beklager at jeg spurte og tok opp et dumt tema.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Er lov å spørre vettu, og det er ikke teit og dumt så lenge du føler at dette kan bli vanskelig. Men av og til må man i noen sammenhenger bare ta seg sammen. Lykke til
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Og av og til er det godt å få et spark bak, og se den enkle løsningen i det store virvaret Kos dere i brylllup!
Dragona Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2006 Tusen takk for alle svarerne.. Får håpe det går ganske bra, uansett
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 Får håpe det går ganske bra, uansett ← Det gjør det helt sikkert!
Laini Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Hey;-) IKKE la det ødelegge for din tante!!! Du og din samboer er jo fortsatt sammen?? Vend det andre kinnet til, og ¤#IU%# i han fyren. Det dummeste er hvis dere takker nei pga han, DA har jo han klart å ødelegge for MER enn dere?? Nei, ikke se på han en gang. Hold dere tett sammen og vis at han KUN har klart å dumme seg selv ut. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå