surgodis Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Hadde tenkt å hive meg på en pulverkur for å gå ned noen kilo. Men er usikker på hvilket merke jeg skal satse på.. Planen er å erstatte frokost og kvelds med pulvershake,spise middag som før dog i mindre mengder. Noen som har tips å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Jeg hater milkshakes.. Har aldri likt vanlig "fete", milkshakes engang men modifast med sjokoladesmak er faktisk kjempegod! Har en vennine som gikk ned masse i vår så jeg heiv meg på bølgen sjøl. Jeg tok 2 poser pr dag og spiste vanlig middag. Jeg merket selvfølgelig bare marginalt på vekten:-( Jeg tror det skyldes at jeg likte smaken ;-) Det skal bare ikke få lov til å smake godt så lenge man er på slankern ;-)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Er enig at modifast(med sjokoladesmak) smaker best. Jeg tok 3 poser om dagen samt et ekstra måltid bestående av knekkebrød/grovt brød med sunt og magert pålegg + salat. Fungerte fint for meg.
Gjest Gjest_marstad_* Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Herbalife fungerte veldig bra for meg . tok av 20 kg på 4 mnd og har holdt vekten i 2 år nå
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Herbalife fungerte veldig bra for meg . tok av 20 kg på 4 mnd og har holdt vekten i 2 år nå ← Det samme ville du klart på en diett av sunn mat også, så lenge du hadde holdt deg under 1400kcal per dag. Pulver er jo bare mat i flytende form, ikke noe annet
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Søsteren min has PCOS og insulinresistens., var sterkt overvektig (veide over 100 kg til 167cm), og har gått ned 20 kg siden august, på Herbalife, kombinert med vanlige måltider. Alle tidligere forsøk på å gå ned, har strandet. Selv om jeg er MEGET skeptisk til slike kurer, ser jeg at det har hjulpet henne, og i tillegg har hun fått mer energi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå