fjord 40 Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Mann 40. Eg bor ikkje sammen med dama, men vi møtes kvar helg ++ Vert sammen i 3 år. Eg er ein som liker å klemme. Eg gir hun alltid ein sikkelig god klem der eg holder godt rundt henne, bytter litt på sidene å bare holder henne, godt inn til meg. Så noen gode nusse kyss. Eg selv får ein utruleg varm å god følelse i brystet av å gjøre det, har spurt henne å hun sier det samme. Eg spør dere kvinner, hva er ditt forhold/ønske om klemming i eit forhold?
Fioljenta Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Jeg liker det. Særlig de der han ikke slipper meg når jeg prøver å gå videre fordi jeg er litt stressa i hodet. Da faller jeg liksom til ro. Men. Det hender av og til at jeg bare må få gjort noe og klemmen liksom står litt i veien. Klemmen er fortsatt god, men jeg får ikke like mye ut av den.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Jeg er egentlig ikke en klemmer. Hater når kollegaer skal klemme hvis man har vært borte på ferie eller noe, eller at det bare er helg og man liksom skal klemme. Men når det er noen jeg er trygg på, som jeg deler noe intimt med, så er klemmene skikkelig gode. Like godt som stryk på kroppen og ligge i skje på sofaen. Og klemmer, lott ut av det blå, er de beste. Men må være trygg på personen. Anonymkode: 8b519...d2a 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Elsker å klemme. Å ihvertfall den type klem som du beskriver ts. Anonymkode: e844f...219
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Elsker det! Jeg er ellers ingen klemmer. Er kun mannen min jeg liker å få klem av... Anonymkode: 6da35...d03
Blåjojo Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 (endret) Elsker sånne gode klemmer der man bare ønsker å stå leeenge. Har en kompis som bare har de beste klemmene i verden liksom, så de trenger ikke alltid komme fra partner. Endret 18. august 2023 av Blåjojo
Sunshade83 Skrevet 18. august 2023 #8 Skrevet 18. august 2023 Jeg elsker å klemme så såfremt motparten har dusjet er jeg fornøyd
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 Klemmer gjerne min mann og barna ja. Men ikke andre. Er ikke noe glad i klemmer😂 ikke venner og slik nei. Hater de som må gi klem hver gang man møtes. Men har sagt ifra da. Dem respekterer det. Anonymkode: 4613d...789
Andro Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 (endret) Selve klemmen, kinn mot kinn, er ikke det vesentlige, og bør kanskje ikke vare så lenge for min del. Men det å bli holdt rundt, kjenne nærhet og den viljen til å være nær.... Det er deilig altså. Likeens at man kan berøre hverandre ellers: Et lett stryk når du går forbi, en hånd på kneet når man sitter ved siden av, litt pjusking i håret (nakkepjusk er nesten bedøvende). Det er en ordløs og god måte å gi oppmerksomhet på mellom kjærester og elskere. Jeg er ellers ikke noen klemmer blant folk jeg ikke har en veldig nær relasjon til. Endret 18. august 2023 av Andro
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #11 Skrevet 18. august 2023 Har en FF som fortsatt er ganske ny og han tar initiativ til nærhet også utenom sex. Litt rart til å begynne med, men nå setter jeg skikkelig pris på det. Han ligger å holder rundt meg bakfra, men sist så endte jeg opp med ansiktet mot han og måten han la armene rundt meg, flyttet hodet mitt så det lå mer mot brystet hans var som er superherlig klem som ikke tok slutt. Er vanligvis ikke så keen på nærhet. Anonymkode: ecbe5...4ac
Trolltunge Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 Ja takk! 20 år etter at vi møttes blir jeg ennå fylt med herlige varme følelser for min mann når han gir meg en skikkelig klem. Ja også når han holder rundt meg og stryker på meg generelt egentlig. Det er noe med slik fysisk kontakt som opprettholder båndet mellom oss, og mine varme følelser. Helt nødvendig for meg tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå