AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #21 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noe med nyrene? Ble det tatt blodprøver for å sjekke nyrefunksjon? Anonymkode: 8100e...e98 Nei, det ble ikke det. De var så SKRÅSIKRE på at det var uvi, noe det ikke var/er. Anonymkode: 2b98a...962
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #22 Skrevet 18. august 2023 Vært hos gynekolog og tatt prøver? Jeg hadde streptokokker der nede, hadde innmari vondt og mye utflod. Ikke rent blod da. Fikk antibiotika mot streptokokker. Anonymkode: 65f75...76e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #23 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vært hos gynekolog og tatt prøver? Jeg hadde streptokokker der nede, hadde innmari vondt og mye utflod. Ikke rent blod da. Fikk antibiotika mot streptokokker. Anonymkode: 65f75...76e Har ikke utflod og ikke vondt der. . Anonymkode: 2b98a...962
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #24 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, hva kan være årsakene når man opplever dette helt akutt: ● Svie ved vannlating ● Sterk trang til å tisse, holder på å tisse på deg og må virkelig kjempe for å holde deg ● Mot slutten av tissingen, kjenner du en sterk smerte, så du blir kvalm av smerten. Den sitter i selve blæren osv., ikke i ryggen ● Når du tørker deg er det mengder av blod på papiret. Som om du har mensen, bare at det kommer fra urinrøret ● Blødningene fortsetter hver gang du tisser gjennom halve dagen CRP under 5, dyrkningsprøven av urinen er normal. De finner ingenting?? Men det var så vondt at jeg ble kvalm. Altså ingen smerte i rygg eller flanke. Anonymkode: 2b98a...962 Hadde nettopp det samme og i tillegg negativ på uvi, så jeg vet fremdeles ikke hva det var. Ble også testet for klamydia, gonoré og graviditet uten funn. Det kommer og går hos meg Anonymkode: e6c6a...79b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #25 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde nettopp det samme og i tillegg negativ på uvi, så jeg vet fremdeles ikke hva det var. Ble også testet for klamydia, gonoré og graviditet uten funn. Det kommer og går hos meg Anonymkode: e6c6a...79b Hmm, så rart 😵💫 Anonymkode: 2b98a...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå