Gå til innhold

Rimelige brudekjoler på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen sider å anbefale? Evt utenlandske også dersom det er enkelt å bytte.

Anonymkode: 7b20c...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvor rimelige snakker vi om her?

Anonymkode: 96f78...12f

Maks 3000. 

Anonymkode: 7b20c...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bryllupskjoler selges for en tiendedel av nyprisen eller mindre. 

Anonymkode: fcb0a...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte selv på wish, kostet 500kr inkludert frakt. Mulig eg var utrolig heldig, var god kvalitet og passet som et skudd. 

Anonymkode: 92792...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kjøpte selv på wish, kostet 500kr inkludert frakt. Mulig eg var utrolig heldig, var god kvalitet og passet som et skudd. 

Anonymkode: 92792...15f

Hvis det "kun" er 500kr er det jo fristende å ta sjansen. 

Anonymkode: 7b20c...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.lulus.com/categories/2042_3502/wedding-dresses.html?subsite=bridalLulus har veldig mange fine, jeg var også på utkikk etter noe billig, men fint, og lette først på zalando og sånt, men fant ingen jeg likte, men på Lulus nettsiden fant jeg brudekjolen min!

Det eneste er at du må betale for toll i tillegg, som kommer på ca. 1000 kr, men kjolene er på sånn 1500kr og oppover, så det blir ganske rimelig uansett. Men - siden du må betale toll, så er det litt tungvint å skulle sende tilbake.

Men det jeg gjorde var at jeg bestilte litt i største laget, så fikk jeg sydd den inn hos skredder, det kostet ca. 2000 å sy inn, så hvis du går for en sånn løsning så  blir det prisen av kjolen + ca. 3000kr.

Men hvis du tar mål av deg selv, så står det beskrevet hvilket mål de ulike størrelsene er, så da burde det bli ganske riktig størrelse. Jeg måtte sy den inn omtrent en hel størrelse, så jeg hadde passet inn i kjolen hvis jeg bestilte den i min egentlige størrelse, og da kunne jeg ha sluppet kostnadene for å sy den inn. 

Anonymkode: 39f21...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...