laurapalmer1 Skrevet 17. august 2023 #1 Del Skrevet 17. august 2023 Hei! Er veldig glad i real housewives. Begynte også å se Vanderpump rules etter Scandoval skjedde og likte godt de første sesongene. Jeg har ikke sett mange av de andre Bravo-seriene og er derfor litt nysgjerrig på hva folk anbefaler å se? Har hørt mye bra om feks Below Deck. Hva synes dere forresten om det nye castet i RHONY? Jeg bruker litt tid på å "bli kjent" med et nytt cast, men jeg tror jeg liker det jeg har sett så langt! Men har sett at mange er skeptiske til at de byttet ut hele castet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 laurapalmer1 skrev (På 17.8.2023 den 14.36): Hei! Er veldig glad i real housewives. Begynte også å se Vanderpump rules etter Scandoval skjedde og likte godt de første sesongene. Jeg har ikke sett mange av de andre Bravo-seriene og er derfor litt nysgjerrig på hva folk anbefaler å se? Har hørt mye bra om feks Below Deck. Hva synes dere forresten om det nye castet i RHONY? Jeg bruker litt tid på å "bli kjent" med et nytt cast, men jeg tror jeg liker det jeg har sett så langt! Men har sett at mange er skeptiske til at de byttet ut hele castet Begynte å se Vanderpump etter Scandoval og elsker det 😅 Sett alt av Below deck. Favorittene av RHW er Potomac og de med Heather Dubow🙈 Summer house og winter house er også veldig gøy å se på😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå