Dubidu Skrevet 24. august 2023 #21 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 14.25): Ser ikke helt hva som er vanlig med å kle seg naken foran kreti og pleti. Anonymkode: 830f9...72b Aldri gjort det, ikke med nære venner engang 1
911 Skrevet 25. august 2023 #22 Skrevet 25. august 2023 Dubidu skrev (20 timer siden): Aldri gjort det, ikke med nære venner engang Ikke med nære venner nei, men med helt ukjente; no problem 😄 Oppsøker ofte naturiststrender når vi er i "Syden". Jeg var svært sjenert for å være naken sammen med andre da jeg var yngre, men nå bryr jeg meg ikke så mye. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #23 Skrevet 25. august 2023 Er bare taknemmelig for at jeg ikke har en pikk som kan få stå når som helst, hvor som helst. Anonymkode: 5d068...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #24 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 22.31): Jeg ( voksen dame ) hadde ikke brydd meg i en situasjon som den du beskriver, hadde latet som ingenting. Ereksjon er ikke ensbetydende med direkte opphisselse, har forstått det som den der av og til lever sitt eget liv 😅 Anonymkode: fcfc7...275 Det er helt sant👍 Den er noen ganger er den umulig, aldri skjønt hvor den må reise seg bare ved at den kommer i en spesiell ”klem” i undertøyet. En tett og god klem derimot, den ser jeg. Så ja, den lever sitt eget liv, og fint at man ikke bryr seg😄 Anonymkode: fdc8f...5ad
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #25 Skrevet 26. august 2023 Ikke normalt med mindre han er medisinert. Det er greit at man kan få litt større lem i en slik situasjon, men full stå er noe man lar skje med tankene og det betyr at denne fyren eier ikke begrensninger. Anonymkode: cd00f...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #26 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke normalt med mindre han er medisinert. Det er greit at man kan få litt større lem i en slik situasjon, men full stå er noe man lar skje med tankene og det betyr at denne fyren eier ikke begrensninger. Anonymkode: cd00f...bdc Slik kan en med null kunnskap om mannlig anatomi finne på å skrive. Anonymkode: fc489...9e8 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #27 Skrevet 26. august 2023 Jeg som kvinne hadde opplevd dette som ekkelt og ubehagelig, men så oppsøker jeg heller aldri situasjoner der jeg er naken med andre menn. Anonymkode: 35293...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #28 Skrevet 26. august 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg som kvinne hadde opplevd dette som ekkelt og ubehagelig, men så oppsøker jeg heller aldri situasjoner der jeg er naken med andre menn. Anonymkode: 35293...cd7 Det er akkurat det. Om man synes nakne menn og peniser er ekle og fæle så holder man seg jo unna... Anonymkode: 90553...07b 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #29 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slik kan en med null kunnskap om mannlig anatomi finne på å skrive. Så du kan gå rundt i matbutikken og plutselig få en skikkelig ståpikk bare fordi du ser en rompe? OK, men da har du latt tankene fare litt inn i en verden hvor den rumpen var et seksuelt tema. Da er du frekk om du gjør det samme sammen med venner. Jeg hadde i hvert fall kalt den ståpikk-mannen en ekkel fyr. Anonymkode: cd00f...bdc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #30 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke normalt med mindre han er medisinert. Det er greit at man kan få litt større lem i en slik situasjon, men full stå er noe man lar skje med tankene og det betyr at denne fyren eier ikke begrensninger. Anonymkode: cd00f...bdc Enn hvor hardt jeg hadde prøvd så kunne jeg aldri tenkt frem en ereksjon. Faktisk virker det mot sin hensikt, jo mer man tenker på å få eller beholde reisning, jo vanskeligere kan du banne på at det er 😅 Anonymkode: 5cf14...fa4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #31 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enn hvor hardt jeg hadde prøvd så kunne jeg aldri tenkt frem en ereksjon. Faktisk virker det mot sin hensikt, jo mer man tenker på å få eller beholde reisning, jo vanskeligere kan du banne på at det er 😅 Jasså, ute å kverulerer i kveld? Vel, hvis du bader naken sammen med et vennepar og så får ståpikk, så kan man anta at han tenner på situasjonen på en eller annen måte. Da har han vel tenkt at noe i den situasjonen pirrer han, og dermed tenkt/latt den ereksjonen komme. Pervo ville jeg kalt det. Stryk fra par/vennelisten. Anonymkode: cd00f...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #32 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er akkurat det. Om man synes nakne menn og peniser er ekle og fæle så holder man seg jo unna... Anonymkode: 90553...07b Jeg liker heller ikke å være i nærheten av nakne kvinner, men det er bedre enn nakne menn selvfølgelig. Jeg ønsker ikke se andre sine kjønnsorganer enn mannen min sin, fordi jeg forbinder kjønnsorganer med det seksuelle. Hadde plutselig et vennepar dukket opp naken på badestranden, i en badstue eller lignende situasjon hadde jeg funnet en umiddelbar unnskyldning for å forlatt situasjonen. Eventuelt om jeg var trygge på de unnskyldt meg for at jeg er litt prippen og spurt om de vennligst kunne dekt seg til med en håndduk eller noe. Anonymkode: 35293...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #33 Skrevet 26. august 2023 Tenker man må godta at mannekroppen er som den er. Synes likevel det hadde vært ekstremt ubehagelig, ekkelt og krenkende om han ikke hvertfall hadde forsøkt å skjule det. Tenker det er høflighet. Plages altså ikke av selve ereksjonen, men hvordan mannen reagerer på den. Anonymkode: 08c4a...b65
Even Tuell Skrevet 26. august 2023 #34 Skrevet 26. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Tenker man må godta at mannekroppen er som den er. Synes likevel det hadde vært ekstremt ubehagelig, ekkelt og krenkende om han ikke hvertfall hadde forsøkt å skjule det. Tenker det er høflighet. Plages altså ikke av selve ereksjonen, men hvordan mannen reagerer på den. Anonymkode: 08c4a...b65 "Ekstremt" ... ? Altså omtrent maksimalt nivå av ubehag? Kan nærmest ikke se for deg en annen situasjon som ville vært mer ubehageli? Er det meg eller har det gått inflasjon i adjektivene og adverbene også de siste par årene? Eller sitter folk hjemme og er oppriktig kvalme mens de henger over doskåla? Gjør folk virkelig sånt? Jeg lurer litt på hva folk gjør når de kommer oppi noe SKIKKELIG ekkelt og ubehagelig. Faller døde om på marken? Tar spontant fyr? Forsvinner ut av eksistensen med et poff og en liten røyksky? 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #35 Skrevet 26. august 2023 Even Tuell skrev (1 minutt siden): "Ekstremt" ... ? Altså omtrent maksimalt nivå av ubehag? Kan nærmest ikke se for deg en annen situasjon som ville vært mer ubehageli? Er det meg eller har det gått inflasjon i adjektivene og adverbene også de siste par årene? Eller sitter folk hjemme og er oppriktig kvalme mens de henger over doskåla? Gjør folk virkelig sånt? Jeg lurer litt på hva folk gjør når de kommer oppi noe SKIKKELIG ekkelt og ubehagelig. Faller døde om på marken? Tar spontant fyr? Forsvinner ut av eksistensen med et poff og en liten røyksky? Oi, så gøy at dette vekket så sterke følelser hos deg! Trodde ikke det var så veldig kontroversielt, egentlig. Ja, synes det er ekstremt ubehagelig. Dersom folk tar fyr eller dør ville jeg blitt redd og forskrekket, ubehag blir en altfor mild følelse for min del da. Lett blande litt mellom de ulike følelsene! Anonymkode: 08c4a...b65 1
Even Tuell Skrevet 26. august 2023 #36 Skrevet 26. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Enn hvor hardt jeg hadde prøvd så kunne jeg aldri tenkt frem en ereksjon. Faktisk virker det mot sin hensikt, jo mer man tenker på å få eller beholde reisning, jo vanskeligere kan du banne på at det er 😅 Anonymkode: 5cf14...fa4 Endelig en fyr som faktisk har en penis og vet hvordan den virker! To poeng til deg! Peniser er mer eller mindre styrt av jævelen. De gjør altfor ofte det de aboslutt ikke skal.... de blir pinlig stive i de mest upassende situasjoner, gjerne helt uten objektiv grunn og snev av kåthet. Når det derimot ER objektiv grunn og tid for kåthet kan de fort finne på å visne som meitemark i regnvær. Om jeg skulle tippe noe av denne situasjonen, så har fyren tenk "Ohh shit, nå hadde det vært pinlig å få ståpikk. Får håpe -det- ikke skjer"... og det hørte naturligvis penisen hans og blir hardere enn panserstål i januar. Og ikke faen i hele helvete om den skal roe seg ned av seg selv. Her er det batong-time ... helt til alt har gått til helsikke, folk er krenket og kommunens kriseteam er samlet. Etterhvert kommer stakaren seg hjem. Kona merker at noe er galt og forsøker å hjelpe. "Hva med litt sex? ... det pleier jo å hjelpe med humøret!". Gjett hva penis bestemmer seg for å gjøre da? ... ikke rart "pikk" er et skjellsord. 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #37 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du kan gå rundt i matbutikken og plutselig få en skikkelig ståpikk bare fordi du ser en rompe? OK, men da har du latt tankene fare litt inn i en verden hvor den rumpen var et seksuelt tema. Da er du frekk om du gjør det samme sammen med venner. Jeg hadde i hvert fall kalt den ståpikk-mannen en ekkel fyr. Anonymkode: cd00f...bdc Det er moe alle med fungerende penis kan, selv om du synes normale kroppsfunksjoner er ekle. Anonymkode: fc489...9e8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #38 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 14.40): Jeg som kvinne hadde synes det var utrolig ekkelt, for det er jo tydelig at han har glant på kvinnekroppen min og fått stå av synet. Det høres enda verre ut at den som fikk denne reisningen tydeligvis ikke gjorde noe forsøk på å skjule det eller gjemme den, men bare gikk rundt til den "gikk over"... Anonymkode: db0b3...647 Ja enig med deg, for jeg tenker det samme. Møter mange damer med stive brystvorter, og synes det er utrolig ekkelt at de har glant på mannfolk og fått erigrerte brystvorter. Anonymkode: 057f7...999 4
Dubidu Skrevet 28. august 2023 #39 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 14.25): Ser ikke helt hva som er vanlig med å kle seg naken foran kreti og pleti. Anonymkode: 830f9...72b Som mann kan jeg få stå uten å ha planlat det. med klær på er det lettere å skjule.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #40 Skrevet 28. august 2023 On 8/26/2023 at 6:14 PM, AnonymBruker said: Så du kan gå rundt i matbutikken og plutselig få en skikkelig ståpikk bare fordi du ser en rompe? OK, men da har du latt tankene fare litt inn i en verden hvor den rumpen var et seksuelt tema. Da er du frekk om du gjør det samme sammen med venner. Jeg hadde i hvert fall kalt den ståpikk-mannen en ekkel fyr. Anonymkode: cd00f...bdc Ereksjon kan skje helt ut av det blå. God bedring. Anonymkode: 10b3a...c4d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå