Gå til innhold

Føler du deg vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at de fleste mennesker innerst inne føler seg uvanlige, selv om de kan leve et A4-liv? Selv føler jeg meg vanlig, uten at jeg tenker det er noe negativt med det. Og nå lurer jeg på om det er dét som er uvanlig, hehe.

Anonymkode: 91933...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid følt at det er noe galt med meg 😅 så nei. 

Anonymkode: 8488d...251

Skrevet

Har aldri følt meg normal. 

• Liker 1
Skrevet

Både og. Jeg er vanlig i den forstand at jeg lever et ganske standard A4-liv med samboer, 100% kontorjobb, leilighet, hund og katt.

Men så er jeg kanskje litt uvanlig i at jeg har litt nerdete interesser og litt småautistiske trekk noen ganger.

Samtidig er det jo ganske mange som gjør litt uvanlige ting, og de fleste av oss har jo våre særtrekk - så det er kanskje egentlig mer vanlig enn man tror å være uvanlig.

Skrevet

Kommer så an på! Jeg som person er ganske vanlig, livet mitt også. Men jeg har utenlandske foreldre og selv om mamma har bodd her siden jeg var liten er hun fortsatt preget av sin kultur osv så sånn sett er ikke familien min a4. Kompliserte familiehistorier😂

Anonymkode: 0ee7e...efe

Skrevet

Næh, er for lang til å være normal😂😀

Skrevet

Nei,  jeg føler jeg slenger innom engang iblandt og nå lurer jeg på om jeg skal unngå dette vanlig og heller finne noe jeg liker å gå litt mer for dette.

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet
Donald Duck skrev (20 timer siden):

Næh, er for lang til å være normal😂😀

Da er vi to 😂

Skrevet
Adobyen skrev (6 timer siden):

Da er vi to 😂

Hør der! Bra vi er fler😃

Skrevet

Nei, skulle ønske jeg var som alle andre. Føler meg alltid utenfor og rar, og alltid blitt behandlet sånn.

Anonymkode: 06420...d00

• Hjerte 1
Skrevet

Føler meg vanlig i den grad at det ikke er noe spesielt med meg.

Å føle seg utenfor og rar er helt normalt. Det normale er dessuten det unormale, ergo er man også normal når man er unormal...

Anonymkode: b693a...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...