Gå til innhold

slem og umoden barnemor ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Herrregud. Svarene her oser av bitre barnemødre som hater eksens nye dame. Verden er drittlei av dere

Anonymkode: 70903...df7

Kom med et råd selv da vel! Mange har foreslått å minimere kontakten, men du er altså ikke enig i det?

Anonymkode: 87ec2...a6d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom med et råd selv da vel! Mange har foreslått å minimere kontakten, men du er altså ikke enig i det?

Anonymkode: 87ec2...a6d

Er ikke uenig i å minimere kontakt, absolutt ikke. Problemet er at bonusmor får skylden for BARNEmor sin ekstremt dårlige oppførsel fordi hun tar hensyn til menneskets forespørsel om å sende henne bilder av barna. Som om det er hennes feil at de er lykkelige og barnemor åpenbart ikke er det. Og så er det bruken av begrepet barnemor som latterliggjøres, som om det er helt hinsides å presisere på denne måten. Det er dét jeg ikke er enig i. 

Anonymkode: 70903...df7

• Liker 1
Skrevet

Ikke ha kontakt med barnemor. La far ta av seg av det og minumal kontakt.

Er selv stemor og har fått et rent h… fra barnemor fra dag 1, men jeg har beholdt roen. Ikke gjort eller sagt noe tilbake. Nå er jeg i en prossess hvor hun har blitt anmeldt av meg for krenkende oppførsel, trakassering og rett og slett terrorisering. Hun har også truet mine barn og takk og lov for kamera hos meg så ble dette fanget opp også.Det hjelper å ha masse bevis.

Det er veldig trist at noen ikke takler at Exen har gått videre. Lov å sorge, men uansett så er den nye partneren uskyldig. 
ikke at dette er tilfeldig hos oss da de hadde gjort det slutt for lenge siden, men skjønner virkelig ikke hvorfor det er slik at hvis den ene er utro så blir man sur på den andre personen også. Den personen er jo uskyldig, det er den som er utro som gjør noe galt. 
Samme er det at jeg skjønner ikke hvorfor man skal være sur på nye partneren til Exen, den personen har ikke gjort deg noe galt🙈

Anonymkode: bafcc...9ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå skal det sies at hun selv har lagt fram  at hun ønsker bilder av  barna sine når de er her i helger/ferier. 

Anonymkode: 00d14...42f

Men da får mannen din gjøre det. Krever hun bilder å bråker om det, da sender dere ikke bilder. Ikke vanskelig det

Anonymkode: 48366...779

Skrevet

Hvorfor sender du bilder? Om bilder skal sendes må det jo være han som skal sende de. Slutt å bland deg i deres relasjon som foreldre så skal du se det løser seg. 

Anonymkode: d883b...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...