Gå til innhold

Damer og blowjobs

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du etter å ha lest dine tråder tenker jeg min x samboer var gjennom noe av det samme. Han var veldig dominant i starten så ville han gradvis utforske sub siden sin. Vi var unge og prøvde mye i det forholdet. Sett i ettertid var det en god del episoder som var ganske spesielle. Men jeg tror han egentlig trivdes bedre i sub rollen. Jeg hadde jo ikke selv funnet helt ut av min seksualitet enda. Har vell sånn sett ikke det enda da jeg tenker seksualitet er flytende og utvikler seg gjennom livet. Men jeg har heller ikke opplevd en ny relasjon som ligner på den med min x samboer. 

Du ga meg litt nye tanker ❤️☺️

Anonymkode: d849a...d4c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 0.13):

Vet du etter å ha lest dine tråder tenker jeg min x samboer var gjennom noe av det samme. Han var veldig dominant i starten så ville han gradvis utforske sub siden sin. Vi var unge og prøvde mye i det forholdet. Sett i ettertid var det en god del episoder som var ganske spesielle. Men jeg tror han egentlig trivdes bedre i sub rollen. Jeg hadde jo ikke selv funnet helt ut av min seksualitet enda. Har vell sånn sett ikke det enda da jeg tenker seksualitet er flytende og utvikler seg gjennom livet. Men jeg har heller ikke opplevd en ny relasjon som ligner på den med min x samboer. 

Du ga meg litt nye tanker ❤️☺️

Anonymkode: d849a...d4c

Nettopp! Jeg kan love deg at det er mange Menn som innerst inne ønsker en Gudinne/Dronning de i kjærlighet og lyst kan få være en Ridder og submisive tjener for.

Jeg var faktisk naturlig submissive til jenter da jeg var i grunnskole alderen. Spesielt ovenfor de mange av mine forelskelser. 

Men opplevelsen av at jentene valgte de gutta som spilte dominante og fremsto ganske mye som drittsekker gjorde at jeg etter råd fra en rundbrenner begynte å spille mye mer på min dominante side og opplevde plutselig at jentene ble veldig intriserte i meg. Var noe av hovedgrunnen til at jeg også begynte tidlig å trene kampsport.

Så derfor gikk det ca 20 år før jeg vågde å erkjenne mine submissive følelser og lyster til jenten i mitt liv. 

Det kan være at jeg dro ting litt langt i forhold til mitt ønske om at konen min skal føle seg fri til sex med andre og at jeg fikk mer en jeg regnet med. Men det virker som hun tar hensyn til også mine ønsker og bekymringer. ❤

Men å skulle plutselig kreve at hun oppgir ett gode jeg først har utrykt ønske om at hun skal ha ville vært både patetisk og dårlig gjort ovenfor henne av meg.

Så jeg får være Mann nok til og eie min egen bestemmelse og jeg kjenner oppriktig tilfredstillelse når jeg ser hvor extrem sterk seksuell tilfredstillelse hun får av og ha en elsker samtidig som hun er trygg på at jeg vil være 100% trofast og submisive til henne.

Så jeg angrer ikke noe på at jeg kom ut av skapet som en submissive tjenende ektemann til konen min.

Jeg var også i ferd med å miste interessen min for henne og en av oss ville ha dratt med en/ei annen om jeg ikke hadde vært Mann nok til å underkaste meg henne. 

Skrevet

Eksen min smakte vondt. Kunne kun suge ham når han var nydusjet. Tror det var urinrester, han pleide å tørke forhuden ved å gni den frem ig tilbake noen ganger etter at han hadde tisset. Glad jeg er ferdig med ham🤢 

Min nåværende samboer smaker alltid godt. Vet han tørker med papir etter at han har tisset, og han er generelt veldig renslig. 

Anonymkode: ce771...7b6

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er en av de som elsker å gi BJ til noen, og ikke orker tanken med andre. Mannen min gjennom 15 år havnet fort i sistnevnte kategori, litt fordi jeg hadde noen opplevelser der han smakte/luktet ille, og vi hadde aldri den ville opphisselsen, han ble fort litt for lite maskulin. Jeg må være veldig tent og tiltrukket for å ha lyst. Nå har jeg en elsker jeg kunne gjort det med gjerne hver dag, vi har en ekstrem tenning og seksuell kjemi, han responderer med max nytelse på det, og smaker alltid godt. Det er de tre tingene som gjør at jeg får lyst. 

Anonymkode: e30cf...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...