Mountain Man Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Har lurt på en ting lenge nå. Hva er grunnen til at noen Damer elsker å gjøre blowjob med noen menn mens de ikke vil med andre de er sammen med? Uten å gå i detaljer kan jeg si at konen min altid har sagt jeg smaker godt når hun gjorde det tidligere. Men likevell vil hun nå aldri gi meg blowjob mens hun gjør det mye på sin nye elsker. Dette er ikke en tråd for verken griseprat eller debatt om min type forhold. Jeg ønsker kun tilbakemelding om det er noen mental grunn til nettopp dette valget hos Damer. Har det med dominans og underkastelse å gjøre eller bare hvor man er i livet?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 At hun er ferdig med deg og ar følelser for elskeren. Anonymkode: 1007f...8e7 6 8
Blåjojo Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Jeg gjør det gjerne på mannen min, men han har god hygiene og smaker godt. Husker eksen min alltid smakte stygt, og det hadde ikke med hygiene å gjøre. Kviet meg mer for å suge han. Men også kroppsspråk, merkbar respons og at enkelte bare er bedre å suge spiller nok inn. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Blåjojo skrev (9 minutter siden): Jeg gjør det gjerne på mannen min, men han har god hygiene og smaker godt. Husker eksen min alltid smakte stygt, og det hadde ikke med hygiene å gjøre. Kviet meg mer for å suge han. Men også kroppsspråk, merkbar respons og at enkelte bare er bedre å suge spiller nok inn. Du kan ikke smake "stygt", det smaker "vondt". Anonymkode: 03662...974 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Ingen damer jeg har møtt vil gi meg blåsejobb etter at jeg pisset i munnen til ei jeg hadde ons med, tror hun fortalte venninnene og det har spredd seg videre. Anonymkode: 03662...974
Blåjojo Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan ikke smake "stygt", det smaker "vondt". Anonymkode: 03662...974 Detaljer detaljer… Helt sikker på at du skjønte hva jeg mente. Om ikke får du bare late som at du ikke har sett innlegget🤷♀️ 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Beste er og spørre henne, mulig det er ett eller annet hun ikke tørr og si. Vasker du deg bra nok? Tenker før du legger deg, etter siste do tur. Jeg klarer ikke lenger og suge rett på penis naturell 😅 Jeg må ha noe med smak, typ olje man får på Kondomeriet Anonymkode: 02f0f...080
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan ikke smake "stygt", det smaker "vondt". Anonymkode: 03662...974 Kommer helt an på dialekt. Her i nord er det ingen som sier at noe smaker "vondt", vi sier stygt. Anonymkode: db82b...c47 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 På generelt grunnlag elsker jeg å gi blowjobs, og kjæresten kommer alltid i munnen min i så fall. Kjæresten har god hygiene, i tillegg til at hele han smaker godt. Alt med han. Noen av tidligere kjærester har ikke smakt direkte vondt, eller hatt dårlig hygiene, men jeg tror nåværende partner og jeg er veldig kompatible og kroppene våre på en måte bare hører sammen. Det er som å komme hjem å være med han. Jeg passer perfekt inn i armkroken, på brystkassa, inntil, som lilleskje, eller i misjonær, vi er som to puslespillbrikker som passer akkurat sånn vi skal. Og sånn er det med lukten og smaken hans også 🥰 Og da elsker jeg å suge han også, å han kan få så mange han orker i løpet av en dag 🤪 Kan ikke suge noen jeg ikke tenner på. Da måtte jeg fått godt betalt 😅 Anonymkode: 6e264...497 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 Det å suge deg er ikke nytt og spennende lenger. Anonymkode: b66a1...18a 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 Er ikke dama di hotwife og du cuck? Tror ikke hun har en mental sperre, men at dette er en del av dynamikken deres nå, at hun "gir" ting til elskeren(bullen) som du ikke får. Ser ut som det ofte er en greie med analsex også, at elskeren får ta den i rumpa, men ikke mannen. Så tipper det er for å markere forskjell på dere. Anonymkode: ffd01...97f 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 Jeg har aldri likt å suge noen, med unntak av min mann. Elsker å suge han, og har gjort det i 20 år. I utgangspunktet kan jeg aldri tenke meg å suge en annen mann 🤢 måtte vært stormforelsket... Anonymkode: 457df...06e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 Mountain Man skrev (6 timer siden): Har det med dominans og underkastelse å gjøre eller bare hvor man er i livet? Jeg tror at du er inne på noe her. Det finnes oftest en pecking-order i relasjoner. Damer vil ha en mann de ser opp til, en som gjør dem stolt og som de føler seg litt underlegen. Da er nok det å gå ned på kne og gi ham en blow job mer nærliggende enn hvis det bare er fyren man betaler regninger med. Anonymkode: b9c4b...719 2
Numii Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 For min del handler det om at jeg får ikke noe rent fysisk av å suge, jeg gjør det ikke for egen nytelse. Men, jeg liker at han får nytelse av det. Det tenner meg å gi han nytelse. Suger absolutt mer som nyforelsket enn når forholdet er etablert og satt. Ønsket om å glede den andre reduseres også når det er en uharmoni i forholdet. Kan da fint ha sex for å dekke mitt behov, men gir ikke så mye tilbake.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 Hadde spurt henne. Hadde slitt veldig med denne forskjellen. Vil ikke ha et sånn forhold, men om det skulle vært, hadde det vært kjipt om han ga noe til henne, han ikke ga til meg, og som han visste jeg likte. Hadde også gått en runde med meg selv om jeg har god nok hygiene der nede. Anonymkode: 63d04...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 Ref. den andre tråden din, ja du virker veldig lykkelig i dette forholdet. Kom deg ut av det og finn noen som behandler deg bra. Anonymkode: 95cfa...cd7 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 Mountain Man skrev (9 timer siden): Jeg ønsker kun tilbakemelding om det er noen mental grunn til nettopp dette valget hos Damer. Har det med dominans og underkastelse å gjøre eller bare hvor man er i livet? Jeg gir ikke blow Jobs punktum. For meg spiller det ingen rolle hvem jeg er med. Det er først og fremst fysisk. Jeg syntes det er ubehagelig, derfor gjør jeg det ikke. Dominans/underkastelse har ingen ting med saken å gjøre for min del. Dominans/underkastelse er ikke en del av min seksualitet. Anonymkode: 05432...8a9
Ellah Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 (endret) Jeg har aldri hatt noe imot å suge, har vært en del av greia liksom, hverken mer eller mindre. Med han jeg er med nå derimot elsker jeg det, og gjør det gjerne helt uavhengig av om det blir noe mer sex eller ikke. Han lever seg så veldig inn i det, viser virkelig med hele seg at han liker det jeg gjør og får meg til å føle meg sexy mens jeg gjør det. Han har også vært flink med å kommunisere akkurat hvordan han liker det, og er flink til å fortelle hva som var bra og hvordan han vil jeg skal fortsette. Hjelper også på at han er veldig opptatt av meg og min nytelse når vi har sex, som gjør at jeg har mer lyst til å gi han maks nytelse også. Endret 17. august 2023 av Ellah 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ref. den andre tråden din, ja du virker veldig lykkelig i dette forholdet. Kom deg ut av det og finn noen som behandler deg bra. Anonymkode: 95cfa...cd7 Enig. I tillegg bedre å oppsøge fagpersoner som psykolog, å snakke med om opplevelsene dine enn tråd etter tråd her inne. Anonymkode: 6e264...497 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå