Gå til innhold

FF er visst ikke noe for meg

Fremhevede innlegg

Skrevet
BlackSpades skrev (7 minutter siden):

Det har du sikkert rett i. Relasjonen vi hadde var aldri definert som en FF-relasjon egentlig, men den utviklet seg vel dit ettersom kommunikasjonen ble mindre og mindre. Nå er den ikke-eksisterende, så da var det greit å ta valget om å avslutte det hele😊

Tror du har tatt riktig valg. Helt ok at man ikke skal prate sammen hele tiden som ff, men såpass respekt og 'interesse' for hverandre at man i det minste gidder å åpne en snap ila et døgn, syns jeg man kan forvente. 

Anonymkode: 2ece0...ca4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BlackSpades skrev (3 timer siden):

Sendte en melding på snap rett etter mitt forrige innlegg. Han har ennå ikke åpnet den, men jeg kjenner at det er riktig for meg å gjøre det😊. 

Det finnes sikkert mange varianter av FF- og FWB-opplegg med tanke hvor mye kontakt og kommunikasjon man har. Jeg har lært at en relasjon uten noe kommunikasjon utenom treffene er noe jeg ikke liker. Greit å kunne ta valget deretter😉

Takk for svar. Ble så jeg og skrev og sa hva jeg mente og ikke fått svar enda og at jeg blir lei meg med så lite kommunikasjon og at det er bedre vi går hver vår vei. 

Anonymkode: fdf87...486

• Hjerte 1
Skrevet

Sånne forhold vil fort bli vanskelig, fordi det skal mye til at man finner en som ønsker akkurat liike mye kontakt og sex som deg selv, til enhver tid. Blir fort sånn at en vil mer enn den andre. Og når det ikke er følelser involvert så kan det jo fort dukke opp noen som er mer interessant, og så flagrer en avgårde... Og man har jo ingen forpliktelser, så hvorfor ikke? Her har han nok rett og slett mistet interessen.

Anonymkode: 09487...612

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 3.31):

Takk for svar. Ble så jeg og skrev og sa hva jeg mente og ikke fått svar enda og at jeg blir lei meg med så lite kommunikasjon og at det er bedre vi går hver vår vei. 

Fikk du noe svar? Samme sendte jeg til min Fwb om at jeg ble lei meg med så lite kommunikasjon. Han spurte om vi skulle være venner med fordeler. Jeg sa ja men føler det er bare sex og hvor har det blitt av venne biten? 
Pluss at pga lite kommunikasjon etter sex føler jeg at jeg ikke var bra nok i senga og at jeg noen ganger føler han ikke liker meg. Jeg ga faan og skrev det jeg grubla på bare for å få tømt hodet. Det gjorde gått. Vet at han er feig og konfliktsky så håper han sletter meg. 
Ikke noe svar her heller😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 16.54):

Ff er et generelt dårlig konsept for middeladrende mennesker med barn. Overlat det til de unge.

Anonymkode: 7aea0...b8e

Der må jeg si meg uenig. Jeg er 52 år, skilt, voksne barn og har pr nå 2 FF på samme alder. Ene har jeg hatt i 4 år og den andre i knapt 3 år. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 16.54):

Ff er et generelt dårlig konsept for middeladrende mennesker med barn. Overlat det til de unge.

Anonymkode: 7aea0...b8e

Er også uenig. FFs passer meg bra da jeg ikke er villig til å gå inn i et forhold nå. Får det jeg trenger fysisk, men slipper å måtte ta hensyn til han i hverdagen. 

Har riktignok ikke bikka 40, og har bare barnefri annenhver helg.

Anonymkode: 6d805...22c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er også uenig. FFs passer meg bra da jeg ikke er villig til å gå inn i et forhold nå. Får det jeg trenger fysisk, men slipper å måtte ta hensyn til han i hverdagen. 

Har riktignok ikke bikka 40, og har bare barnefri annenhver helg.

Anonymkode: 6d805...22c

Enig! Tror det passer bedre for oss ferdig reproduserte som ikke orker ny samboer/kjæreste. 

Anonymkode: 6a83c...0ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig! Tror det passer bedre for oss ferdig reproduserte som ikke orker ny samboer/kjæreste. 

Anonymkode: 6a83c...0ae

Ja d funker hvis en føler den andre part kan være en venn samtidig og føler at man har noen som dekker litt flere behov enn pulings. Jeg heller ønsker ikke samboer. Men man kan stole på og vet hvor man har som verdsetter en litt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...