AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #21 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 9.43): Tror du det er mange slike menn som henger på KG? Anonymkode: 9e93f...ca8 Jeg tror det er AKKURAT slike menn som henger her inne😅😂😂😂 Ikke ts Anonymkode: 5a2c8...207
Gjest ti10 Skrevet 18. august 2023 #22 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 15.36): Du tenker CHATTING løser problemet? Det gjør jo ikke det. Da hadde jeg bare kasta bort mer tid. Jeg oppdaget jo ikke dårlig hygiene på bilder og på chat. På chat opplevde jeg også vedkommede som mye mer ordentlig. Han virket som en fyr som liker friluft men tenkte ikke at friluft = skitten mann med dårlige manerer og som ikke går til tannlegen og er ubehagelig og generaliserende ovenfor kvinner Kan jo være at man må gå for folk som bare viser bildebevis på at de er hygieniske da og gå utifra at folk som ikke smiler skjuler noe liksom, men jeg liker ikke å tenke sånn. Anonymkode: d7e58...bd9 Jeg mener at når det gjelder en person som oppfører seg så rart og har så dårlig hygiene, må det da være noe mer galt enn bare det? Det er sjelden folk som har svært dårlig hygiene er helt normal ellers, det pleier da å være mer man reagerer på. Og det ville som regel komme frem hvis man snakker litt på forhånd. I hvert fall det med at han er ubehagelig overfor kvinner. Det er det de færreste som klarer å skjule. Nå er vi jo forskjellige, men jeg hadde foretrukket å sende noen meldinger og så stoppe der når jeg oppdaget at han var en urenslig dust, enn å faktisk møte ham og oppleve det live.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå