AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Jeg lurer på en sak. Jeg har ikke lyst å være en dømmende person. Men jeg lurer på en ting. Jeg har hatt en del dates med menn som ikke tar vare på seg selv. Jeg mener ikke at man skal være treningsnarkoman, men jeg snakker om typ handy menn som ikke klipper seg, ikke kler seg noe annet enn fleece jakka og allversjakka, utslitte jeans og arbeidssko. Og som har stygge flekkete tenner, bustete sjekk. Som går å piller seg i tennene, tisser ute på første date og har ikke en eneste bekymring om de manglende manerene. Jeg lurer på, kunne dere tenkt å kysse dere selv som kvinnelig versjon? Med de skitne tenna der? Eller foretrekker dere en kvinne med manerer og god hygiene? Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Tror du det er mange slike menn som henger på KG? Tror det der er litt områdespesifikt også. Her jeg bor ser jeg svært lite sånne profiler (jeg er 40+). Og å oppleve den type oppførsel på første date er jo spesielt hvis dere ikke var på tur i skogen eller noe. På tur må man jo tisse ute tross alt, ikke noe galt i det så lenge man går godt unna stien. En del har bilder med bare friluftstøy , men det er jo gjerne fordi bildene er tatt ute på tur. Men generelt tror jeg ikke du skal forvente at håndverkere er de som kler seg mye i pene skjorter og dress. De er praktiske mennesker og kler seg deretter. Du kan vel se etter en annen type menn? det er ingen som sier at du må gå for en håndtverker med dårlig hygiene. Det finnes jo mye annet der ute. Skal være enig i en ting da, og det er akkurat det med hårklipp og stelle skjegget. Det er det faktisk en del som ikke gjør. Disse sveiper jeg også vekk når de dukker opp. Virker som en del menn blir veldig stolt av å ha buskete skjegg, gjerne grått, og ikke har tatt inn over seg at det også får dem til å se mye eldre ut. jeg ser en del 40+ som jeg ville trodd var rundt 60 år. Jeg tviler sterkt på at det er mange kvinner i 40 årene som ser etter en mann som ser ut som han er 20 år eldre. Men det går jo bare ut over dem selv. Anonymkode: 9e93f...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tror du det er mange slike menn som henger på KG? Tror det der er litt områdespesifikt også. Her jeg bor ser jeg svært lite sånne profiler (jeg er 40+). Og å oppleve den type oppførsel på første date er jo spesielt hvis dere ikke var på tur i skogen eller noe. På tur må man jo tisse ute tross alt, ikke noe galt i det så lenge man går godt unna stien. En del har bilder med bare friluftstøy , men det er jo gjerne fordi bildene er tatt ute på tur. Men generelt tror jeg ikke du skal forvente at håndverkere er de som kler seg mye i pene skjorter og dress. De er praktiske mennesker og kler seg deretter. Du kan vel se etter en annen type menn? det er ingen som sier at du må gå for en håndtverker med dårlig hygiene. Det finnes jo mye annet der ute. Skal være enig i en ting da, og det er akkurat det med hårklipp og stelle skjegget. Det er det faktisk en del som ikke gjør. Disse sveiper jeg også vekk når de dukker opp. Virker som en del menn blir veldig stolt av å ha buskete skjegg, gjerne grått, og ikke har tatt inn over seg at det også får dem til å se mye eldre ut. jeg ser en del 40+ som jeg ville trodd var rundt 60 år. Jeg tviler sterkt på at det er mange kvinner i 40 årene som ser etter en mann som ser ut som han er 20 år eldre. Men det går jo bare ut over dem selv. Anonymkode: 9e93f...ca8 Enig i at de sikkert ikke henger her nei 🙃 Jeg dater menn som både har stelt seg og ikke. Men jeg reagerer mest på dårlig hygiene som feks tenner som er direkte ekle. Når man treffer en sjuskete mann med tenner fulle av plakk som preges av at han ikke pusser, så vil jo ingen kysse en slik person. Vet at mange har gule tenner, det er noe annet. Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror du det er mange slike menn som henger på KG? Anonymkode: 9e93f...ca8 Hun vil baksnakke, ikke løse problemer 😂 Anonymkode: 435e3...a53
Gjest ti10 Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 Hvor i alle dager finner du disse? Og er det mulig at du faktisk ikke merket noe rart før du møtte dem i virkeligheten? Du må jo ha sett bilde og ha kommunisert med dem i forkant?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 ti10 skrev (14 minutter siden): Hvor i alle dager finner du disse? Og er det mulig at du faktisk ikke merket noe rart før du møtte dem i virkeligheten? Du må jo ha sett bilde og ha kommunisert med dem i forkant? Jeg vil ikke være dømmende så jeg gir jo folk en sjanse. De smiler vel ikke på bilder kanskje og så gjør det meg jo ikke noe at de har bilder av dem selv i arbeidsklær. Men når vi drar ut å spiser så tenker jeg jo liksom at de ordner seg litt og ikke har tenne full i plakk. Man går jo utifra at folk steller seg. Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil ikke være dømmende så jeg gir jo folk en sjanse. De smiler vel ikke på bilder kanskje og så gjør det meg jo ikke noe at de har bilder av dem selv i arbeidsklær. Men når vi drar ut å spiser så tenker jeg jo liksom at de ordner seg litt og ikke har tenne full i plakk. Man går jo utifra at folk steller seg. Anonymkode: d7e58...bd9 Hvorfor dater du sånne folk? Må jo gå an å undersøke og filtrere litt. Det har du tydeligvis ikke gjort. Og hvis de ser ut som slubberter på Tinder, hva får deg til å tro de dresser seg opp og er reneste James Bond på date? De har vel en facebook side? En som er full av jakt, fiske og fyll bilder og diverse anti-regjering innlegg, "manne-humor" memes osv? Gå deg selv litt du. Og siden dette ikke er et nettsted for sånne menn, men for kvinner, så er vel ditt utspill en tankevekker for flere her inne. Anonymkode: 8a698...41a
Gjest ti10 Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke være dømmende så jeg gir jo folk en sjanse. De smiler vel ikke på bilder kanskje og så gjør det meg jo ikke noe at de har bilder av dem selv i arbeidsklær. Men når vi drar ut å spiser så tenker jeg jo liksom at de ordner seg litt og ikke har tenne full i plakk. Man går jo utifra at folk steller seg. Anonymkode: d7e58...bd9 Ser den, altså det med å gi folk en sjanse, selv om bildene kanskje ikke er all verden, men jeg hadde jo trodd at sånne folk "avslørte seg selv" i kommunikasjonen før daten også, for det er jo ikke normalt å oppføre seg som det du beskriver, og i hvert fall ikke på første date?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #9 Skrevet 16. august 2023 Men må du ha en sånn handymann / bamsemann / friluftsmann / håndverkermann da? Om du absolutt må det så får du fortsette som før. Hvis du ikke må det så velger du andre typer menn Anonymkode: f7e89...617 1
Gjest ti10 Skrevet 16. august 2023 #10 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men må du ha en sånn handymann / bamsemann / friluftsmann / håndverkermann da? Om du absolutt må det så får du fortsette som før. Hvis du ikke må det så velger du andre typer menn Anonymkode: f7e89...617 Men det finnes jo også sånne friluftstyper/handymenn som er sosialiserte/husrene og har normal hygiene. Men som jeg sa over her, synes jeg det er rart at ikke TS har oppdaget det var noe rart med dem da hun kommuniserte med dem før hun møtte dem. Denne tråden må jo være det beste argumentet for å bruke litt tid på å chatte og bli kjent med folk før man møter dem
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #11 Skrevet 16. august 2023 Det er de samme mennene med bitre profiltekst, eller tekst full av skrivefeil. Mennene skjønner ikke hvorfor de ikke får matcher, de har jo både fet motorsykkel, sølvkjede rundt halsen og tøffe tatoveringer…. Anonymkode: 061b2...22e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #12 Skrevet 16. august 2023 ti10 skrev (1 time siden): Men det finnes jo også sånne friluftstyper/handymenn som er sosialiserte/husrene og har normal hygiene. Men som jeg sa over her, synes jeg det er rart at ikke TS har oppdaget det var noe rart med dem da hun kommuniserte med dem før hun møtte dem. Denne tråden må jo være det beste argumentet for å bruke litt tid på å chatte og bli kjent med folk før man møter dem Du tenker CHATTING løser problemet? Det gjør jo ikke det. Da hadde jeg bare kasta bort mer tid. Jeg oppdaget jo ikke dårlig hygiene på bilder og på chat. På chat opplevde jeg også vedkommede som mye mer ordentlig. Han virket som en fyr som liker friluft men tenkte ikke at friluft = skitten mann med dårlige manerer og som ikke går til tannlegen og er ubehagelig og generaliserende ovenfor kvinner Kan jo være at man må gå for folk som bare viser bildebevis på at de er hygieniske da og gå utifra at folk som ikke smiler skjuler noe liksom, men jeg liker ikke å tenke sånn. Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #13 Skrevet 16. august 2023 De fleste håndverkere i alle fall bruker snus, det går jo mye utover munnhygienen. Jeg tenker at når man får dårlig erfaring med en type menn så prøver man noe annet. Problem løst. Det finnes alle type mennesker både på Tinder og i verden ellers. og det er ikke noe nytt at mange menn er elendige på å selge seg, og ikke forstår hva som skal til for å være attraktive. Men det er nå en gang deres problem. Jeg har opplevd kun en eneste date som har hatt dårlige tenner på de årene jeg har datet. Han var velstelt ellers, og høyt utdannet. Han må ha hatt ekstrem tannlegeskrekk tror jeg, for tennene sto på kryss og tvers i tillegg til at de hadde sorte flekker. Så der burde det vært regulering også. Synd for en ellers veldig kjekk og hyggelig mann. Anonymkode: 9e93f...ca8 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #14 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men må du ha en sånn handymann / bamsemann / friluftsmann / håndverkermann da? Om du absolutt må det så får du fortsette som før. Hvis du ikke må det så velger du andre typer menn Anonymkode: f7e89...617 Nei, men jeg tenkte jeg skulle gi det en sjanse da vetu. Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #15 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at når man får dårlig erfaring med en type menn så prøver man noe annet. Problem løst. Er det greit å nå bare gi helt opp basert på en til to dårlige erfaringer. Er ikke det litt ekstremt da? hmm. Men jeg er enig, kansje jeg må spørre og grave mer på chat og ikke være redd for det. Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #16 Skrevet 16. august 2023 Hvis du søker etter og matcher menn som først og fremst fremstiller seg som handy og/eller friluftsmenn så må du være forberedt på at veldig mange av dem er sånn du skriver. Jeg er ganske handy. Gjør oppussing, enkle snekkerier, reparerer ting selv osv. Jeg liker meg på skogstur, fjellet og sånt. Kan gjerne grille pølser og tenne bål. Men det er ikke sånn jeg fremstiller meg på profilen, for det er ikke først og fremst sånn jeg er. Jeg er først og fremst en kontorrotte/fagperson som liker å trene, reise og spise spennende mat. Dette bare som et eksempel. Man trenger ikke være hardbarka sjusk for å være handy. Det kommer ned til hva du søker. Er det viktig for deg at mannen er litt handy, så er det mange som er det uten at de promoterer det på forsiden. Tror du har litt dårlig filter på hvem du velger å date, jeg. Anonymkode: 8a698...41a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #17 Skrevet 16. august 2023 Takk til deg over. Godt skrevet. Anonymkode: d7e58...bd9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #18 Skrevet 16. august 2023 Finnes nok mange friluftsmenn som har vokst opp i møblerte hjem og har både fungerende barbermaskin, regelmessig nye tannbørster og holdninger som venninnegjengen ikke rynker på nesa over. Men skader ikke å gjøre litt hjemmelekse før man gjør sine valg. Men tar man første date på skogstur så må man nesten akseptere at han trekker bak en busk for å late vannet 😅 Anonymkode: 1d44e...9a4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 Det kunne vært verre. Gikk av T-banen en gang, og det var en fyr rett foran meg. Han stoppa på første hjørne, type 4 meter fra perrongen, og begynte å pisse. Helt sykt. Dette var ikke sent på kvelden heller, men midt på dag. Anonymkode: 3f970...58b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 ti10 skrev (17 timer siden): Hvor i alle dager finner du disse? Og er det mulig at du faktisk ikke merket noe rart før du møtte dem i virkeligheten? Du må jo ha sett bilde og ha kommunisert med dem i forkant? Er typisk at enkelte damer bare finner seg typer som er det motsatte av hva de vil ha. Anonymkode: 3adf8...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå