Gå til innhold

Dating på Facebook og kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på Facebook dating, og har fått opp noen varsler hvor det sto "........ er på datingsiden, kanskje du vil besøke profilen hens nå?". Nå ble jeg skikkelig uvel faktisk. At det ikke engang på en datingside skal kunne brukes ordene "hans" og "hennes". Har gjort det klart og tydelig at jeg er ute etter en mann, og det uttales han !!!

Dette må snart ta slutt nå.

Anonymkode: cb793...e74

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en standard automatisk melding som sendes til alle, dvs skal dekke begge kjønn uansett hvilken legning de har. De er ikke ute etter å gjøre livet ditt surt, kun forenkle appen.

Anonymkode: 61d53...bc8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er vel en standard automatisk melding som sendes til alle, dvs skal dekke begge kjønn uansett hvilken legning de har. De er ikke ute etter å gjøre livet ditt surt, kun forenkle appen.

Anonymkode: 61d53...bc8

Tror selvfølgelig ikke at de er ute etter å gjøre livet mitt surt, men hvis det er slik at det ikke engang på datingsider kan brukes riktig personlig pronomen som skiller kjønn, så blir jeg bekymret.

Hvis det er for å forenkle appen, så er heller ikke det optimalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 22.14):

Er på Facebook dating, og har fått opp noen varsler hvor det sto "........ er på datingsiden, kanskje du vil besøke profilen hens nå?". Nå ble jeg skikkelig uvel faktisk. At det ikke engang på en datingside skal kunne brukes ordene "hans" og "hennes". Har gjort det klart og tydelig at jeg er ute etter en mann, og det uttales han !!!

Dette må snart ta slutt nå.

Ja, sitter med samme problem. Burde vært fint mulig å filtrere folk bort som påstår de er noe annet enn det pronomenet de ble født med. Men forsåvidt også det med alle de ulike legningene har tatt helt av! Jeg vil ha et monogamt streit forhold med en dame (som ble født som en dame åpenbart). Verst av alt er at en blir hatet på hvis en skulle sagt noe sånt ute blant folk. Hva har verden blitt til?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...