AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Det diskuteres mye hyppighet på sex i forumet. Ofte er det den yngre aldersgruppen /Foreldre i småbarnsfasen som diskuteres. Det er lite snakk om oss «eldre» Kanskje fordi vi er i mindretall i forumet. Jeg er passert 60 og mannen min 68. Vi har sex ca 2 ganger i uken og litt oftere i ferier. Føler meg heldig med hyppigheten. Vi har «bare» vært sammen i 8 år så ikke et langt samliv bak oss. Er det andre i aldetsgruppen som vil fortelle om sine erfaringer? Anonymkode: 8da1c...129 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Jeg og min kone er i samme alder. 2 ganger i uka høres fjernt ut. 2 ganger i året er nærmere virkeligheten. Vi har et langt samliv, som startet med 7 ganger om dagen... Ja, du er heldig. Anonymkode: 90fdd...2c1 1 1
feliek54 Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det diskuteres mye hyppighet på sex i forumet. Ofte er det den yngre aldersgruppen /Foreldre i småbarnsfasen som diskuteres. Det er lite snakk om oss «eldre» Kanskje fordi vi er i mindretall i forumet. Jeg er passert 60 og mannen min 68. Vi har sex ca 2 ganger i uken og litt oftere i ferier. Føler meg heldig med hyppigheten. Vi har «bare» vært sammen i 8 år så ikke et langt samliv bak oss. Er det andre i aldetsgruppen som vil fortelle om sine erfaringer? Anonymkode: 8da1c...129 Vi er på deres alder og vi har sex ca 1 g i uka men jeg er ofte kåt og lyst på mer. Men vi koser oss hver kveld
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Jeg og min man er 65 år, vi prøver å kose oss 2 til 3 ganger i uken:) vi bruker litt glidemiddel grunnet jeg er litt tørr, men vi nyter det så godt vi kan, om han kommer først så lar han det stå på. Vi har vært gift i 35 år:) Anonymkode: dad22...c1b 3
DinGudinne Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 Vært sammen i nesten 40 år, varierer litt her. Fra hver dag, til 2-3 ganger i uka. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 De aller fleste i den alderen har sex langt, langt sjeldnere enn TS. Mange har det ikke i det hele tatt. Anonymkode: c84e6...633
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 Samleie langt sjeldnere her, men ganske ofte "hjelper" vi hverandre til orgasme. Ellers gjør nok begge to det en del for egen hånd. 60+ Anonymkode: e324c...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå