Gå til innhold

Voksne par over 60 og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det diskuteres mye hyppighet på sex i forumet. Ofte er det den yngre aldersgruppen /Foreldre i småbarnsfasen som diskuteres. Det er lite snakk om oss «eldre» Kanskje fordi vi er i mindretall i forumet. 

Jeg er passert 60 og mannen min 68. Vi har sex ca 2 ganger i uken og litt oftere i ferier. Føler meg heldig med hyppigheten. Vi har «bare» vært sammen i 8 år så ikke et langt samliv bak oss. 

Er det andre i aldetsgruppen som vil fortelle om sine erfaringer? 

Anonymkode: 8da1c...129

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min kone er i samme alder. 2 ganger i uka høres fjernt ut. 2 ganger i året er nærmere virkeligheten. Vi har et langt samliv, som startet med 7 ganger om dagen... 

Ja, du er heldig. 

Anonymkode: 90fdd...2c1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det diskuteres mye hyppighet på sex i forumet. Ofte er det den yngre aldersgruppen /Foreldre i småbarnsfasen som diskuteres. Det er lite snakk om oss «eldre» Kanskje fordi vi er i mindretall i forumet. 

Jeg er passert 60 og mannen min 68. Vi har sex ca 2 ganger i uken og litt oftere i ferier. Føler meg heldig med hyppigheten. Vi har «bare» vært sammen i 8 år så ikke et langt samliv bak oss. 

Er det andre i aldetsgruppen som vil fortelle om sine erfaringer? 

Anonymkode: 8da1c...129

Vi er på deres alder og vi har sex ca 1 g i uka  men jeg er ofte kåt og lyst på mer. Men vi koser oss hver kveld

Skrevet

Jeg og min man er 65 år, vi prøver å kose oss 2 til 3 ganger i uken:) vi bruker litt glidemiddel grunnet jeg er litt tørr, men vi nyter det så godt vi kan, om han kommer først så lar han det stå på. Vi har vært gift i 35 år:) 

Anonymkode: dad22...c1b

• Hjerte 3
Skrevet

Vært sammen i nesten 40 år, varierer litt her. Fra hver dag, til 2-3 ganger i uka. 🙂 

• Hjerte 2
Skrevet

De aller fleste i den alderen har sex langt, langt sjeldnere enn TS. Mange har det ikke i det hele tatt.

Anonymkode: c84e6...633

Skrevet

Samleie langt sjeldnere her, men ganske ofte "hjelper" vi hverandre til orgasme. Ellers gjør nok begge to det en del for egen hånd. 60+

Anonymkode: e324c...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...