Kipa Skrevet 20. september 2006 #1381 Del Skrevet 20. september 2006 For en nydelig liten gutt du har fått!!! Helt perfekt! Håper dere koser dere masse masse i den fantastiske tiden som er nå, nyt hvert sekund! kan jeg spørre om det har vært bilde av han i avisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. september 2006 #1382 Del Skrevet 20. september 2006 Så herlig å lese om dagene deres! Og fødselsrapporten var så fint beskrevet...Jeg begynte å gråte da jeg leste hvor fint de hadde behandlet deg og tatt deg med på alt! Jeg fødte jo men fikk ikke med meg målingen eller legeundersøkelsen av lillegull...menmen,det er ikke likt for alle vet vi! Ikke tenk på vekta vennen,det forsvinner før du vet ordet av det! Nå er det avslappning og gutta som teller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #1383 Del Skrevet 20. september 2006 Håper du koser deg med gutta dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1384 Del Skrevet 20. september 2006 Hei alle sammen, tusen takk for besøket. Her flyr dagene avgårde. I dag er lillegullet mitt en uke gammel Og både mannen og jeg blir mer og mer forelsket i ham. I dag så sa mannen at hab syns han er så søt at han er til å spise opp I natt sov gullet mitt 5 timer i strekk. Flinke gutten min. Det ble en ammepause kl 5 så sov han igjen til nærmere 9. Håper det fortsetter sånn. Det ble bytur på oss i dag. Det var deilig å komme seg ut etter å ha vært inne en hel uke. Gullet oppførte seg eksemplarisk, sov litt, var våken da vi satt på cafe og gråt bittelitt i bilen på vei hjem for da var han sulten. Flinke gutten min. Vel hjemme lagde je middag mens mannen ryddet og støvsugde. Nå har vi besøk av mams og paps og svigers og jeg sitter på soverommet og ammer en sulten gutt. I morgen har vi tenkt å slappe av, for jeg kjenner at det ble litt mye på en dag i dag. Regner med at folk kommer til å begynne å komme på barselbeøk snart også. til dere alle, dere er helt supre som er innom selv om jeg er ganske fraværende for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1385 Del Skrevet 20. september 2006 kan jeg spørre om det har vært bilde av han i avisen? ← Nei, det har det ikke, for de fotograferer på mandag og torsdag og vi dro hjem på søndag. Men mulig vi tar oss en tur opp i morgen hvis vi ikke får besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. september 2006 #1386 Del Skrevet 21. september 2006 Hei snuppa Da har jeg lest meg i gjennom de tre siste sidene og det er virkelig hyggelig lesning. Skjønner godt du er sliten når tassen er våken om nettene, men det ser jo ut til at det er i ferd med å ordne seg også Gikk glipp av bildene her inne, men ejg har jo vært så heldig å få fine bilder på mobilen. Gleder meg til neste gang vi treffes med guttene våre Ha en super dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 #1387 Del Skrevet 22. september 2006 Innom for å ønske trekløveret god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1388 Del Skrevet 25. september 2006 Nå er jeg bare en bitte liten tur innom mens den lille sover søtt ved siden av meg og mannen er ute en tur. Dagene flyr av gårde hos oss. Vi storkoser oss med den lille som bare er snill for tiden. Sover en del, spiser godt, har våkenstunder hvor vi får kost oss skikkelig med ham og gråter kun når han er sulten. Snille gutten vår Både mannen og jeg er superforelsket i ham og får rett og slett ikke nok av ham. Hvis han har sovet lenge så hender det vi vekker ham bare for å kose med ham Vi er ute hver eneste dag. Enten ute og går tur eller ute i byen og rusler litt før vi setter oss på cafe. Nyter dagene med andre ord. Det eneste som irriterrer vetter av meg er svigers! Nå har vi vært hjemme i 7 dager, og de har vært på besøk 6 ganger og vi har vært hos dem en gang!!!! Jeg er så lei og sliten av at dem skal komme hver eneste kveld når vi vil ha litt kvalitetstid med den lille, kose oss og være sammen bare oss tre. Siden jeg virkelig har fått nok nå, så har jeg bedt mannen snakke med dem. Han er pyse når det gjelder sånt, men han er enig i at de har gått langt over streken nå! Så ham har lovet å snakke med dem i dag, så forhåpentligvis så får vi kvelden får oss i kveld, får fra i morgen av så begynner vennene våre å komme på barselbesøk, og da orker jeg ikke å ha dem her også når vi får venner på besøk. Ellers så går det mye tid til amming! Selv om amming er det beste for den lille, så kjenner jeg at det er slitsomt å ha puppene ute hele tiden, spesiselt om morgen og fra 18-tiden frem til han legger seg for natta så er puppen ute. Og noen timer på dagen også. Håper det ikke fortsetter sånn, at det blir litt mindre pupping og at den kommer til å ta litt mindre tid etter hvert. Mannnen skal være hjemme en uke til, det er deilig å ha ham hjemme og være familie. Jeg blir så rørt når jeg ser hvordan han er med den lille. Han sier selv at han aldri kunne forestille seg hvor herlig det er å være far. Det er han som steller ham hele tiden, han snakker med han, triller vogna når vi er ute og er bare helt herlig Nå skal jeg stryke litt klær før vi skal ut en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #1389 Del Skrevet 25. september 2006 Å det høres ut som dere har det herlig! Herreg... Svigers burde jammen meg forstått uten at man trengte gi beskjed... Håper det bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. september 2006 #1390 Del Skrevet 25. september 2006 ingen har vel noe med å komme på besøk hver dag, da hadde jeg sagt fra også *riste på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 25. september 2006 #1391 Del Skrevet 25. september 2006 Håper mannen din får snakka med dem. De tenker nok bare på hvor koselig det er å se barnebarnet, ikek på at det kan bli slitsomt for dere.. Håper de skjønner uten for mye dramatikk! Det må være kjempefint å ha mannen hjemme så mye nå i begynnelsen, det misunner jeg deg.. Min får fri den dagen jeg føder, og vi har ikke råd til å ta fri 2 uker uten lønn.. Høres ut som dere har det helt topp, kos dere og nyt hver eneste dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. september 2006 #1392 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har ikke fått gratulert deg jeg... Har nesten ikke vært på nett siden jeg fødte selv. Men GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg fikk ikke med meg bilde jeg... En pm kanskje...? Jeg vet alt om svigers på besøk daglig ja! Det er SLITSOMT! Håper mannen får sagt i fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1393 Del Skrevet 25. september 2006 Tusen takk for besøk alle sammen! Manne fikk snakket med svigerfaren i dag, og han hadde sagt at de var overrasket over at jeg orket å være så aktiv og var i farta hele tiden. Og da sa mannen at jeg nok var sliten, men at jeg ikke er den som sier ifra, men jeg holder ut til jeg stuper. Han sa at han forsto og at de skal begrense besøket nå. Håper virkelig det. Nå har vi sover alle mann i nesten tre timer og det hadde mannen og jeg veldig godt av. Nå skal vi kose oss med hverandre og den lille. Skal ha rolig hjemmekveld, og det blir deilig. Seterjenta: Det er luksus å ha mannen hjemme så lenge. Vi har heller ikke råd til å ha ham hjemme i to uker, men mannen ville så gjerne være hjemme så han jobbet masse masse overtid før den lille kom slik at han jobbet inn de to ukene. Snille mannen min linKri: skal sende deg pm i morgen hvis jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. september 2006 #1394 Del Skrevet 25. september 2006 Hei snuppa! Det virker som om du virkelig koser deg med livet som mamma. Og den nybakte pappan kan jeg tenke meg er rimelig stolt over både kona og produktet Skjønner veldig godt at du er lei av at svigers kommer på besøk hver bidige dag/kveld. Det er superslitsomt med mye besøk når man prøver å bli kjent med den lille og legge opp det man kan av rutiner. Min svigermor var også endel på besøk i begynnelsen men det var ikke så slitsomt i.o.m. at hun aldri ble lenge og aldri prakket på meg råd og formaninger. Er faktisk veldig positivt overrasket over henne! Puppen ute og et evig ammehelvete . Kjenner meg igjen selv om poden ikke er like puppegal som din . På kvelden tar de ofte litt lengre tid å amme ettersom han er trøtt og ikke like sugesterk. I tillegg så får han kanskje en flaske MME i løpet av kvelden og jeg pumper meg så mannen kan avlaste meg litt. Håper du kommer på neste kg barseltreff! Da vil din lille være sånn ca like gammel som min lille da vi var på treff i forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2006 #1395 Del Skrevet 25. september 2006 Svigers vet jeg alt om............. Men ellers er det bare kos å lese om hvor bra dere har det!! Sånn det skal være! Nyt hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. september 2006 #1396 Del Skrevet 27. september 2006 Tenk i dag er de små nurkene våre 14 dager gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. oktober 2006 #1397 Del Skrevet 1. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #1398 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er bare en kjapp tur innom for å si at alt er vel hos oss. Vi storkoser oss med den lille. Er en god del ute, og når vi er hjemme så bruker mannen og jeg tiden godt sammen og sammen med den lille. Gullet vårt er veldig snill. Litt paget med magen innimellom, sover greit om nettene med par ammepauser og er bare snill om dagene. Vi har hatt en del besøk, og i morgen kommer helsesøster på dagen og på kvelden kommer mine forlovere med sambo. Det blir koselig. I dag spiste vi frokost så dro vi til oslo. Ruslet der i hele dag, møtte noen venner, satt ute på cafe på Aker Brygge, spiste middag på Egon før vi dro hjemover. kommer sterkere tilbake når mannen begynner å jobbe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. oktober 2006 #1399 Del Skrevet 1. oktober 2006 Innom med en Flott å høre at dere koser dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. oktober 2006 #1400 Del Skrevet 1. oktober 2006 Middag på Egon Høres ut som du koser deg som mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå