Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Livet føles helt fullkoment nå, den lille er bare verdens skjønneste, mannen og jeg er forelsket som aldri før, både i hverandre og i ham. Det er herlig å komme hjem, for nå kan vi være sammen om nettene også.

:grine: Får nesten tårer i øynene!!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer par bilder av prinsen vår :hjerter: Jeg kommer til å slette dem senere i dag.

Edit: slettet bilder

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linn3c: tusen takk for det :klem:

iingvild: Skal nok klare å kose meg med guttene mine ja :klem:

miip: takk for det. Håper dere hadde det koselig på treff og jeg håper at jeg kan bli med neste gang :klem:

Epica: du har masse å glede deg til. Det er herlig å være mamma, livet får en helt annen mening syns jeg :klem:

iss: bilder lagt ut nå ;)

Arwen: takk for det, snart er det din tur også :klem:

Cr@sh: bare hyggelig vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig  :hjerter:

du burde kanskje fjerne tickeren din ;)

Hehe :) Ja jeg vet, har bare ikke kommet så langt. Bør nok flytte denne over til generell dagbok og etterhvert :sjenert:

Å næmenn, han smiler allerede jo :smilbla:

Ja, han gjør det, gjorde det 2. dagen allerede. Helt utrolig :) 

Gratulerer så mye som mamma til en nydelig gutt :hjerte: og lykke til videre som en familie på 3 :blomst:

Tusen takk for det

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt av lille prinsen vår. For oss er han selvfølgelig verdens vakreste :hjerter_rundt:

I dag har gutten vår vært så snill. Han har sovet, spist, vært litt våken og vi har lekt med ham. Skikkelig prakteksemplar, så lenge det varer :) Vi er helt forelsket i ham, får ikke nok, vil bare kose med ham, men prøver å la være innimellom og :)

I ettermiddag tok vi oss en lur alle mann og det gjorde godt.

I morgen har vi tenkt oss på vår første bytur som en liten familie. Hvis han får en god natt og vi får sovet litt og er uthvilte nok til å komme oss ut.

Såret mitt begynner å bli bedre, har litt vondt ennå, men klarer meg med 2 paracet om dagen og 2 om natta.

Det er nok like før jeg kan kutte dem ut og.

Ellers så har ikke kiloene rent av meg som av mange andre etter fødsel :sjenert: Jeg har fått en del vann i kroppen etter fødsel, det kan jo hende at forsvinner litt mer når vannet er ute av kroppen. Tilbake til min gamle vekt skal jeg nok før eller siden, men stresser ikke med det den første tiden, får ta det etter hvert :)

Nå er den lille sulten, så jeg får se å få gitt ham litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så skjønn han er! Så koselig at du la ut bilder..!

Skjønner godt at derer ikke blir 'mette'!!

Kos dere videre, med vakre lille gutten

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...