Seterjenta Skrevet 11. september 2006 #1301 Del Skrevet 11. september 2006 GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!! Håper du får en stålende bursdag og at formen er så bra at du at kost deg skikkelig ute på restaurant idag!! Unner deg alt godt nå! bursdags fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #1302 Del Skrevet 11. september 2006 Gratuleeeeere med dagen den er diiin! Håper du får en suuper dag!! Blir spennende på onsdag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #1303 Del Skrevet 11. september 2006 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. september 2006 #1304 Del Skrevet 11. september 2006 Gratulere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2006 #1305 Del Skrevet 11. september 2006 GRATULERER MED DAGEN VENNEN!!! SÅ spennende det var her da!! Ble helt satt ut her en stund! Får håpe det ikke blir noe mer action før den planlagte actionen nå da! Godt at dere har hatt ei skikkelig kjærestehelg sammen,det trengs! Godt å pleie hverandre! Masse masse lykke til på onsdag,gleder meg til å høre alt om det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. september 2006 #1306 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. september 2006 #1307 Del Skrevet 11. september 2006 Gratulerer med dagen og lykke til på Onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 12. september 2006 Forfatter #1308 Del Skrevet 12. september 2006 Tusen, tusen takk for gratulasjoner jenter Hadde en veldig fin dag i går. Men den var litt sepsiell også, siden jeg og alle andre tenker og snakker mye om det som skal skje i morgen Svigerinnen min sa det så fint: "tenk at du med den alderen din er gift, ferdig utdannet, har bil, leilighet og skal ha barn om få dager. Det kan du være stolt av, for det er det ikke mange som har i den alderen" Det fikk meg til å tenke hvor heldig jeg egentlig er, hvor godt livet mitt er. Men det jeg setter mest pris på er familien og vennene mine. Ble helt rørt over alle som husket meg i går, greit nok at de som jeg omgås mye med husker dagen min, men jeg fikk masse sms fra venner i utlandet som jeg ble kjent med på feirer for mange år siden, og fra mange som jeg ikke har så mye kontakt med. Veldig hyggelig Dagen i får gikk i et, ble vekket av at søs ringte, og fant ut at jeg like gjerne kunne stå opp. Ordnet meg og dro ut for å kjøpe kake (orket ikke å bake nei...). Møtte ei veninne til lunch i byen. Rakk en liten tur hjemmom for å dusje, og skifte før jeg plukket opp mannen som kom litt tidligere fra jobb. Han hadde en utrooolig fin bukett med seg, helt nydelig er den rett og slett. Vi handlet par småting som vi manglet til kvelden, så fant vi restaurant for å spise. Satt ute og nøt høstsolen og hverandre. Snakket om den lille som skulle komme og hvor mye vi gledet oss Spiste oss gode og mette og dro hjemover. Var vel hjemme i 5 min før de første gjestene kom. Så vi rakk det akkurat Vi ble 16 stk , ble litt trangt men det gjorde ingenting. Koste oss med kaker og kaffe, skravlet, og den lille ble selvfølgelig nevnt maaaange ganger. Jeg fikk for det meste gavekort, penger, noen veldig fine smykker og blomster i gave. De fleste mente det var vanskelig å kjøpe klær nå, og siden garderoben bør oppdateres så mente de at jeg kunne få velge ut saker og ting selv. Veldig kjekt Så om noen uker så blir det nok shopping på meg... Alle dro litt før 22, og da var jeg ganske så stuptrøtt. La oss ganske kjapt etter det. Har sovet nesten 6 timer med 2 doturer, og etter siste turen fikk jeg ikke sove mer. Og jeg rekker nok ikke å sove noe mer før jeg kommer hjem fra sykehuset. Skal kjøre mannen til stasjonen om en time, så skal jeg slappe av med avis og frokost før jeg hiver meg i dusjen og reiser hjemmefra litt før 9.30. Det er rett og slett ikke gått opp for meg at jeg blir mamma i morgen Tror ikke det kommer til å gjøre det heller. Men jeg har tenkt en del på det som skal skje. Og jeg må innrømme at jeg er litt redd. Jeg er redd for at noe skal være galt med den lille. Jeg er ikke så redd for meg selv, for ks er den operasjonen som blir utført mest her i landet, og det skal mye til for at noe går galt spes når det er planlagt. Men jeg regner med at sånne tanker er helt vanlige, jeg håper det ihvertfall. Rusler på kjøkkenet for å lage meg en kopp te.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. september 2006 #1309 Del Skrevet 12. september 2006 Hei snupppa Først, Gratulerer så mye med gårsdagen !!! Tenk at du får en sønn to dager etter din egen dag - ikke så aller verst gave, det Er det slik at du legges inn i dag og at inngrepet skjer i morgen tidlig? Uansett så får du ha masse lykke til og husk at jeg tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 12. september 2006 #1310 Del Skrevet 12. september 2006 Håper det går fint på sjukehuset idag - tenker på deg, og er veldig spent og glad på dine vegne ang morgendagen!! Skjønner godt at det ikke har gått opp for deg jeg! Men tro meg, det kommer!! Ønsker dere en fin kveld idag, nyt hverandre og de siste timene som bare dere to, og Masse Lykke til i morgen, tenk, da er dere en familie!! Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #1311 Del Skrevet 12. september 2006 Håper det går bra på sykehuset i dag... det gjør det sikkert... Jeg også lurer på det med innleggelse/inngrep som Murmel spurte om.. Hørtes ut som du hadde en fin dag i går... Grattis igjen! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #1312 Del Skrevet 12. september 2006 Vennen, ikke bekymre deg!! Alt er BRA med den lille skatten din og du blir nok overveldet av følelser imorgen.. Tenk, IMORGEN!!!!! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #1313 Del Skrevet 12. september 2006 Tenk, IMORGEN!!!!! ← Jeg veit... Det må være utrolig rart og stort å vite at du faktisk blir MAMMA I MORGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. september 2006 #1314 Del Skrevet 12. september 2006 Lykke til i morgen, snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2006 #1315 Del Skrevet 12. september 2006 Masse lykke til på den store dagen imorgen,vennen!! Tenker på deg og sender energi og haugevis med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1316 Del Skrevet 13. september 2006 Tusen takk for alle som har vært innom, kommer bare med en kjapp oppdatering før vi skal reise på sykehuset. I går var jeg i 4-5 timer på sykehuset, ble ikke innlagt, var bare på poliklinikken og snakket med overlege (samme lege som skal være med på operasjonen i dag), JM, anestesilege og de tok blodprøver for å dobbelsjekke hvilken blodtype jeg har og HB i tilfelle blodoverføring. Var veldig fin opplevelse, alle tok seg til til meg, og informerte masse og spurte om det var noe jeg lurte på, var redd for osv. I går kveld var jeg med mannen, vi snakket mye om det som skal skje i dag, og jeg gråt en del, men jeg vet ikke helt hvorfor. Det er vel en blanding av gledes og redselstårer. det er jo veldig spesielt å vite akkurat når det store skal skje... Men mannen var superskjønn og trøstet, så jeg roet meg ned til slutt. Fikk innsovningstablett av legen i går, men den hadde liten effekt på meg, brukte lang tid på å sovne, men ar likevel fått noen timers søvn, så det skal nok gå bra. Nå har jeg dusjet og skal ordne meg, så reiser vi om ca en times tid. Jeg står som nr to på dagens program, og hvis de ikke får noen akutttilfeller slik at operasjonsstuen blir opptatt så er jeg nok inne rundt 10. Veldig rart å sitte her og tenke på at jeg skal til sykehuset og føde nå. føler meg ikke helt klar for å få ham ut, det har vært så trygt å ha han inne i magen. Men samtidig så gleder jeg meg enormt til å bli kjent med det lille mennesket som mannen og jeg kaller kjærlighetsbarnet vårt. Jeg ønsket ikke at "alle" skal vite når ks er, kun familien og bestiser og dere da som har fått vite om det. Men svigerfar klarer jo ikke å holde tett, så han sa det til et vennepar av oss da han møtte dem på lørdag. jeg syns det var veldig dumt, for i går så ble jeg nedringt av folk som vil ønske lykke til. Selv om det er godt ment, så var det utrolig slitsomt å snakke med alle og svare på alle sms. Men, men kan ikke kjefte på han heller siden vi ikke sa rett ut at han ikke skal spre det til alle og enhver. Nå må jeg gå hvis jeg skal rekke å pakke ferdig. Da kommer jeg innom igjen en gang i neste uke tenker jeg. til dere alle ps: det blir visst en Murmel/Kverris på meg og Liv og Cr@sh er hjertelig velkommen til å være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #1317 Del Skrevet 13. september 2006 Så spennende! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. september 2006 #1318 Del Skrevet 13. september 2006 Masse lykke til i dag Om ikke mange timer er du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. september 2006 #1319 Del Skrevet 13. september 2006 Bare synkronføding her på kg for tiden Lykke til idag, snart er du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. september 2006 #1320 Del Skrevet 13. september 2006 Ønsker deg masse lykke til i dag! Tenk at du snart er MAMMA! Kommer til å tenke masse på deg i hele dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå