Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrållan: koselig med nytt "fjes" i dagboken :klem:

Cr@sh: natta var grei den, det er verre med formen :klem:

MissS: :klem:

-----------------------------------------------------------

Sov greit i natt, men våket rundt 5 og fikk ikke sovet mer. Men fikk tatt igjen isted :)

Formen var ganske grei i helgen, men kjenner jeg er slapp igjen i dag, nyser og ganske tett. Håper det går snart over, for jeg har ikke tid til å være så lenge forkjølet og slapp nå. Er jo ennå flere ting som skal ordnes før den lille kommer, og det er kun to uker igjen :overrasket:

I dag tenkte jeg at jeg skulle ut å handle det jeg mangler av ting til meg selv til sykehusbagen, men siden formen er elendig tar jeg det en annen gang.

I dag har mannen og jeg vært sammen i 3 og et halvt år, og mannen vil at vi skal markere det litt. Hvis formen min tillater det, så kommer vi til å spise ute, hvis ikke, da kommer vi til å kose oss hjemme med ost og kjeks, masse levende lys, tv og hverandre. Det blir koselig :)

Frokost i dag var skolebrød og kakao, veldig sunt med andre ord :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 3 1/2 år! :blomst:

(og nå kom jeg på at jeg og sambo enda ikke har feiret 3-årsdagen vår, som var i mai. bra jeg stakk innom og ble minnet på det! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snupp!

Nå er jeg kjempetrøtt og kjempearg på nettet som måtte krangle og krølle her på slutten av runden min......

Men så ble jeg litt glad når jeg kom inn hit til deg og kjente at høstfreden kan komme,for når jeg leste om kakao tenkte jeg bare mmmmmmmmm!!!!

DET er lenge siden gitt!!

Grattis med 3,5 år! Koselig å markere sånne dager!Kos dere masse med hverandre før dere blir tre ;)

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Lenge siden du har vært innom nå... Begynner å lure om det har skjedd noe.. :sjenert:

Håper formen din er ok... skjønner du begynner å bli sliten nå, det gjør jeg også...

Tenker på deg... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen til alle dere som har vært innom :klem: Dere er gode å ha jenter!

Jeg har hatt minimalt med tid til kg, dagene flyr av gårde. For oppdatere de siste dagene nå.

Mandag "feiret" vi dagen vår med tv masse god ost og kjeks. Storkosa oss, skravla og spiste. Formen min var ikke helt på topp, så det ble innekveld istedenfor å gå ut.

Natt til tirsdag var jeg mye våken, sovnet endelig på morgenkvisten, og ble vekket av tel litt etter 11. Søs lurte på om jeg var hjemme, skulle komme en tur med den minste nevøen. Kastet meg i dusjen og rakk å våkne litt før de kom. Koste oss med kaffe, så kom mamma og pappa en tur innom da de var ferdig på jobb de og. Veldig koselig :)

Skravlet med dem, mamma tok mål for å sy nye gardiner til stuen (må ha lengde 240 og det finnes ikke ferdigsydd så mamma må alltid sy), så dro søs for å hente eldstemann i barnehage, pappa dro hjem og mamma og jeg dro på shopping :sjarmor:

Vi spiste ute, og koste oss masse. Fikk kjøpt masse småting som vi har manglet til den lille. Sengekant hadde kommet så jeg fikk den med meg, kjøpte oss nytt digitalkamera, og handlet mat til slutt. Kjørte mams hjem før jeg hentet mannen som kom fra jobb litt etter 20. Vi spiste litt og skravlet før vi begge to sloknet tidlig.

Jeg sliter med halsbrann om nettene i det siste, så ender det opp med at jeg er mye våken for å knaske på graviscon, så slokner jeg først rundt 7-8 tiden, og da sover jeg som regel til etter 11. Så mye av dagen er gått når jeg for somlet meg til å stå opp.

På onsdag møtte jeg ei veninne til lunch. Vi satt på cafe i flere timer før vi ruslet en stund i butikkene. Så dagen gikk veldig fort. Mannen har jobbet til sent hele uken og da er det godt å ha litt å gjøre så dagene går fort.

I går, torsdag hadde jeg time hos JM. Siden jeg er til kontroll så innmari ofte, så er det ikke så mye nytt å melde fra den fronten. Snakket mest om ks som er om ikke så lenge. Det var vikar for min JM, og det var samme JM som var da vi var til samtale ang ks på sykehuset. Siden hun jobber på sykehuset så hadde hun god peilig på hva som kom til å skje dagen før og på selve dagen. Så vi brukte en halv time på det. Og ja, han er fremdeles i seteleie, har ikke rykket på seg. Men setet er ikke festet, og magen min kommer nok ikke til å synke, så jeg må bare finne meg i å ha den forferdelige halsbrannen og hodet hans i ribbeina mine AUUU!

Etter timen dro jeg en tur til søs, også en times til til mams og paps før mannen kom.

Så for å oppsummere, uken har gått veeeldig fort, jeg har vært minimalt hjemme og jeg har fått ordnet en del til den lille.

I dag har jeg planer om å være hjemme. Skal vaske sengekanten, sengetøy og annet småtteri til den lille. Rydde litt hjemme og lage middag, den første mannen og jeg skal spise sammen denne uken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Høres ut som du har hatt det rimelig travelt ja!

Men det er godt så lenge formen holder, for da går da dagene som du sier mye fortere..

KS-dagen nærmer seg med stormskritt, og jeg håper du rekker å slappe av litt innimellom også.. Skjem deg selv bort litt!!

Håper han bestemmer seg for å synke ned litt, så kanskje halsbrannen letter litt... Det er pyton med halsbrann!!

Håper du får en fin dag, sjekker innom ofte, selv om jeg ikke legger igjen spor hver gang ;)

GOd helg til deg og dine, kos dere masse!!

:klem:

ps, takk for koselig hilsen i dagboka mi, alltid like kjekt å finne noen ord fra deg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS: :klem:

Seterjenta: prøver å slappe av innimellom, det må jeg for jeg orker ikke å holde på så altfor lenge om gangen. Halsbrann er pyton, men jeg trøster meg med at det er så få dager/netter igjen. :klem:

--------------------------------------------------------------------------------------

Nå har jeg sovet fra ca 7.30 til 11.30. Det var godt. Kjenner at kroppen trenger veldig mye søvn for tiden. Blir sikkert til at jeg sover par timer i ettermiddag også.

Nå har jeg tatt ut av oppvaskmaskinen, vasket og ryddet på kjøkkenet, satt på en vaskemaskin og sortert annet tøy som må vaskes, redd opp senga og ryddet litt på stuen.

Nå har jeg laget meg kaffe latte og spiser sjokolade.

Nå ringte søs for å si at hun kommer en tur med den lille nevøen min :) Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Ja dagene flyr fort avgårde! Og fortere går det når babyen er på utsiden av magen!

Huff,halsbrann er så au :frustrert: Det var det første jeg tenkte på dagen etter fødselen;"hurra,det svir ikke mer i halsen!!" :ler:

Så fint at du fikk snakket mer om KS og tingene rundt det.Det går nok bra!

Er det ikke herlig å vite at du snart er ferdig og har det meste i boks?!

Du har så mye å glede deg til!!!

Koselig at dere har så godt familieforhold og er mye sammen! Er sånn jeg også er vant til med min familie,godt å ha det sånn! Så blir det så fint med masse barnevakter etterhvert :sjarmor:

Ha ei kjempefin helg snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: koselig å se deg innom dagboken min selv om jeg ikke er like flink til å besøke deres bøker for tiden :sjenert:

Vi har utrolig godt familieforhold, og det betyr veldig mye for meg. Mamma og pappa har oppdratt oss til å sette pris på hverandre, ikke krangle pga bagateller og hjelpe hverandre når vi kan og det trengs. Og det beste er at mannen har likt forhold til sin søster og foreldre. Så med så lik bakgrunn, så bør barneoppdragelse gå greit :):klem:

Nå har søs og nevø vært innom, jeg stekte oss vafler og vi har storkosa oss. Nevøen min er bare så utrolig søt at jeg smelter hver gang jeg ser ham :)

Nå har jeg gjort istand til middag, det blir kyllingfile, sjampinjong, fransk kyllingsaus, brokkoli og ris. Jeg er ennå ganske mett etter vaflene, så vi får prøve å drøye med middag par timer hvis ikke mannen er skrubbsulten.

For han kommer hjem hvert øyeblikk :hoppe: , det blir utrolig deilig siden han har vært så sent hjemme hele uken. Kvelden og helgen kommer vi til å prioritere hverandre. Regner med at vi spaller av hjemme i dag, men i morgen har vi tenkt å gå ut og spise på kvelden og muligens kino. Blir mest sannsynlig siste gangen vi gjør det før den lille kommer.

Det blir nok lite kg tid på meg i helga, ønsker alle som er innom en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Godt å høre at du har det bra. Ser du har hatt fullt opp hele uka... Tiden går så fort. Og nå er det ikke lenge til vi får møte gutta våre...

Har du tenkt å vise frem magen før den blir borte igjen eller? :sjenert::hoppe::sjenert:

Kos deg med mannen og deilig middag i ettermiddag...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge igjen nå nei! Heldig du som har dato! Håper jeg slipper å gå to uker over for da kommer jeg til å gå på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...