Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cr@sh: det går bra skjønner du, kan tenke meg at dere har nok å gjøre hjemme for tiden. Jeg er jo ikke alltid like aktiv selv :sjenert::klem:

Murmelmy: den beskjeden fikk jeg og ang BL. At ingen behandling hjelper at det gjelder å lytte til kroppen og ta det med ro.

Jeg har ikke sett mannen hele dag, han dro på fest rett etter jobb :grine: , og er der fortsatt :grine::grine:

Seterjenta: takk, takk, håper du får en fin helg selv :klem:

Iss: lenge siden jeg har vært innom deg og, håper du kommer til nabolaget snart så blir det lettere å følge med ;)

MissS: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg for en gangs skyld vært veldig sosial :)

Var hos frisøren og farget håret, så møtte jeg ei veninne til lunch. Satt lenge og koste oss, så kom en av bestisene mine også. Ruslet litt i byen før vi handlet inn til middag og dro hjem til oss. Bare bestis og jeg, andre veninna dro hjem :)

Lagde middag, skravlet og koste oss masse. Har ikke sett henne på to mnd nå, da hun var i hjembyen sin hele sommeren. Var veldig koselig å skravle med henne igjen.

Kjørte henne til togstasjon, så dro jeg en liten tur til mams og paps. Mannen jobbet overtid i dag, så dro han rett på fest, og det fristet ikke å reise til tomt hus. Var en times tid hos mams og paps, så ble jeg så trøtt at jeg måtte reise før det ble uforsvarlig å kjøre.

Så nå er jeg hjemme, mannen kommer om litt over en time. Har lyst å vente på ham siden jeg ikke har sett ham i hele dag, men så trøtt som jeg er nå så spørs det om jeg holder ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en så trivelig dag sammen med gode venner... :Nikke:

Om du ikke orker å sitte oppe til mannen kommer hjem, så kan du jo "varme" senga så lenge... og heller koseprate litt når han kommer... Det er alltid deilig å avslutte dagen skikkelig sammen dersom man ikke har sett hverandre siden morgenen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: problemet er at hvis jeg legger meg i senga nå, da sovner jeg med en eneste gang. Og siden jeg og syns det er koselig å avslutte dagen sammen når en ikke har sett hverandre hele dagen, (og det er svært sjelden det skjer hos oss, at vi ikke sees hele dagen) så tror jeg at jeg må holde meg unna senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: problemet er at hvis jeg legger meg i senga nå, da sovner jeg med en eneste gang. Og siden jeg og syns det er koselig å avslutte dagen sammen når en ikke har sett hverandre hele dagen, (og det er svært sjelden det skjer hos oss, at vi ikke sees hele dagen) så tror jeg at jeg må holde meg unna senga  ;)

Hihi... :ler: Ja, hvis det er umulig å få liv i deg igjen.. da er det vel kanskje like greit å ta en runde eller to på KG i steden... ;)

Nå tar jeg kvelden.... Stikker innom deg i morgen, vet du... :klem:

... og kos deg med mannen når han kommer hjem! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett mannen siden mandag morgen, og det er enda 8 netter til han kommer hjem :grine: :grine:

Men jeg skjønner godt du vil vente oppe på han, det er jo koselig da!

Han setter nok pris på det!

Håper dere får en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: ...altså..jeg leste i en dagbok at du spiste en sånn mektig sjokoladekake i går..nå vet jeg tilfeldigvis hvor den spises, og der var jeg i går. Tør jeg spørre når du var der..for det var endel magedamer der i går.. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa: hehe, godt mulig at du så meg og. Tja, tenke, tenke, vi var der litt etter 13, satt ute. Var sammen med ei veninne. Satt mange med barn der før oss :)

Men du, nå så jeg at du skrev at du var der i går. Vi var der på fredag vi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :vinke:

Synes du har vært utrolig dårlig til å oppdatere dagboken din i det siste... :sjenert: ... Jeg er jo innom stadig vekk og finner ingenting nytt å lese :(

Håper du har det bra, i hvertfall.

Er det denne uken du skal til samtale og sjekk på sykehuset? Når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen  :vinke:

Synes du har vært utrolig dårlig til å oppdatere dagboken din i det siste... :sjenert: ...  Jeg er jo innom stadig vekk og finner ingenting nytt å lese :(

Håper du har det bra, i hvertfall.

Er det denne uken du skal til samtale og sjekk på sykehuset?  Når?

Jeg er veldig dårlig til å oppdatere i helgene, pleier sjeldent å ta meg tid til KG.

Men nå skal du få dagens oppdatering, og den er spennende :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen tok seg fri fra jobben for å være med på sykehuset i dag. Vi spiste lang og deilig frokost, før det bar avgårde. Jeg var forberedt på at legen ville ha meg inn en gang til i neste uke før dem tar beslutningen. Men der tok jeg feil :hoppe:

Vi sa at etter å ha tenkt masse så har vi bestemt oss for KS, og det godtok hun med en gang. Spurte om vi har tenkt på å prøve å snu ham manuelt, og jeg sa at jeg ikke ville utsette verken barnet eller meg selv for det, og det forsto hun veldig godt da det var sjelden det lykkes med førstegangsfødende.

Hun tok en kjapp UL, bare for å konstatere en gang til at han er i seteleie, deretter hentet hun perm med KS-datoer og vi kunne sette dato. De utfører kun 2 planlagte KS i uka, og vi kunne velge mellom 13 og 18. 18. syns jeg blir altfor tett opptil termin, og det var hun enig i, så da ble det den 13.

Tenk, 13.sep skal vi få hilse på det lille mirakelet vårt :hoppe::hoppe::hoppe: Hvis ikke han bestemmer seg for å komme før. Hvis jeg kjenner rier på gang før det, så må jeg reise rett til sykehuset så utfører dem hasteKS.

Det er utrolig deilig endelig å få vite, men veldig rart og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOI, så spennende :hoppe: Må være litt rart å vite hvilken dato dere får treffe nurket? Kan ikke tenke meg hvordan det er... Og vet du hva? Du kommer til å bli mamma før meg! Om ikke jeg klarer å trykke han ut rett før, da :ler: Han trives jo så godt her inne at han nødig vil ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærig så har det ikke gått helt opp for meg ennå at vi har fått en dato å forholde oss til. Men det kommer vel etterhvert som det det nærmer seg tenker jeg.

Tror ikke jeg rekker å bli mamma før deg, da jeg er overbevist om at du kommer til å føde denne uken jeg. Men det blir uansett ikke mange uker som kommer til å skille de små nurkene våre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojojoj.... Så superspennende, vennen!

Den magiske datoen er satt - og dere VET når dere kommer til å treffe den lille prinsen i magen! :hjerter: Åh...

Vet du.... Min termin er 12. Kanskje vi får på samme dag? (Eller hvis jeg er like "heldig" som sist... så blir ikke jeg mamma før 14 dager etter deg... :roll: )

Åh... det var trivelig å lese at ting begynner å flaske seg for dere. Må være rart at dere faktisk VET når han skal komme! :legrine:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...