Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Monja, ja jeg er enig med Murmelmy jeg og, men så er jeg veldig pysete og redd for at det skal stoppe opp og ende opp med akutt KS dersom jeg prøver meg på setefødsel. Så egntlig så håper jeg at morkaka blir der den er, så slipper jeg å ta stilling til det ang setefødsel.

Tusen takk for mageskryt :klem:

Nå er jeg så mett at jeg sprekker snart, men selv om jeg er så mett, så tenker jeg på hva jeg har lyst på av godsaker. Av en eller annen rar grunn så har jeg lyst på riskrem med bringebærsaus :sjenert:

Har egentlig mest lyst å sove litt nå, men jeg må opp av sofaen og hente mannen nå med en gang :grine: rekker kanskje en tur innom Meny for å kjøpe riskrem? hmm... ikke lett det her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin mage... ser ut som en skikkelig guttemage! ;)

Fint å høre at det stod bra til på JM-kontroll... Hun høres ut som en riktig god-jordmor hun du har. Sånt liker vi! :Nikke:

Taco hørtes digg ut... :sikle: Tror vi må ha det i morgen, jeg... :ler2:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: takk for mageskryt :kyss: Taco er kjempegodt, men i går var det taco=halsbrann :forvirret: Men det gikk over etter litt Nyco og Graviscon så jeg fikk sove ihvertfall :klem:

I dag er jeg flink :) Må skryte litt av meg selv. Våknet litt etter 7 og følte meg i fin form, og det tenkte jeg å utnytte til fulle. Så hittil har jeg:

*strøket kappelaken og sengetøy

*vasket en vaskemaskin med babytøy (tepper, håndklær, tøybleier, kluter +++)

*støvsugd soverommet, også bak senga og alle kroker

*vasket bak senga, vasket listene som hadde samlet en god del støv

*satt på nytt sengetøy

*tørket støv i resten av soverommet

Det som gjenstår som jeg har tenkt å få gjort med soverommet i dag er

*vaske resten av gulvet på soverommet

*ta ned gardinene og vaske dem (skal kjøpe nye til soverommet en av nærmeste dagene)

*få på plass vugga og stellebord på soverommet

*begynne å brette babytøy og sette på plass i skapet

Når alt det er gjort, så er soverommet og det meste klart for den lille. Det som da gjenstår er å ordne vugga, sette på sengekant og sengetøy, og det skal jeg gjøre neste uke. Svigermor vil kjøpe det, så da tar vi oss en tur og shopper sammen.

Nå har jeg laget meg kaffe latte, så jeg sitter og slapper av med det og kanelboller (dagens frokost :rodme: ) før jeg skal sette i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Ojojoj... SÅ effektiv!!! Det må jeg si!

Nå må du være forsiktig med deg selv når da... og ikke ta'n helt ut... Ser nesten ut som du og jeg har byttet batterier.... :ler: Jeg er nemlig ikke like energisk som jeg var i begynnelsen av uka... :roll:

Tror jeg må gjøre alvor av å finne fram litt babytøy, se over og vaske jeg også... det er jo straks bare 4 uker til termin... :overrasket:

Kos deg i dag... og du - Ikke for mye mas! :fy_fy:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: må jo :ler: litt, for jeg ble jo svett bare av å lese hos deg tidligere i uka. Skal love å være forsiktig, men nå har formen vært så elendig så lenge at jeg bare må benytte sjansen å få gjort noe.

Mamma har egentlig sagt at jeg ikke får lov å gjøre noe, at hun vil ta rundvask, men så syns jeg synd på henne siden hun jobber fult, har sitt eget hus å ta seg av og trår ofte til hos søs.

Men mannen skal få lov å skrubbe badet en av de nærmeste helgene.

Ja det er jo bare 4 uker igjen, og får min del så kan det fort bli til at det ikke er mer enn 3-4, og det er jo ingenting :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var Epica innom og :klem:

Har foreløpig ingen planer for helga. Skal sikkert ut og shoppe det vi mangler i morgen, og da pleier vi som regel å være ute en stund og spise middag ute og. Har full timeplan neste helg, mye som skjer, så det er deilig med "frihelg" denne helgen.

Kanelboller er jo ikke akkurat det sunneste da, og ikke er det Murmels hjemmelagde heller, men kjøpeboller :grine:

Kanskje jeg skal bake i dag? :klø: Løpe inn til Murmel og spørre om oppskrift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake ja! Kan jeg smake? .. :sjarmor:

Høres deilig ut med avslappende helg & shopping ;)

Kanskje vi også skal shoppe imorgen.. Fikk gavekort på 300,-..

Ha en kjempefin helg vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert sende litt over med ekspressbud :) Kjekt å få brukt opp gavekortet da. Vi har ennå flere tusen til gode fra bryllupet i gavekort vi :forvirret: På Glassmagasinet og Tilbords, men vi trenger jo ingenting derfra lenger, fikk så mye til bryllup + at vi allerede har brukt flere tusen med gavekort (fikk veldig mange gavekort med stort beløp), så jeg fikk forlenget de på Glassmagasinet da de varer i kun et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

For en fin mage :hjerter:. Den har virkelig vokst seg til siden jeg så deg sist :Nikke:. Nydelig!

Flink du har vært med husarbeid! Det får'n si :). Ikke ta deg helt ut nå... Og viktig at mennene bidrar. Mannen min er så flink også så sinnsykt grundig. Blir rent svett av ham når han setter i gang...

Ble det boller i dag? Og riskrem i går?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hormonbomba som stikker innom igjen... :rodme:

:ler2:

:kys_2:

Murmelmy: takk for mageskryt, den har vokst masse bare den siste uken syns jeg, den er blitt mye høyere, så nå kjenner jeg hodet til den lille i ribbeina mine. Auu :grine:

Fikk gjort masse i dag, er fornøyd, men nå sier ryggen stopp, så jeg måtte gi meg. Det ble ikke boller i dag, rakk det rett og slett ikke. I går var jeg så mett av taco at jeg orket ingenting annet resten av dagen, så det ble ingen riskrem på meg :grine:

Her i huset er det jeg som er grundig. Mannen vil gjerne hjelpe til og gjør det når jeg lar ham få gjøre det, men jeg er som regel ikke fornøyd med det han har gjort så jeg retter opp etter ham. Bør egentlig skamme meg, men kan ikke noe for at jeg er sånn...

------------------------------------------------------------------

I dag har jeg virkelig fått gjort masse..Alle klærene til den lille er vasket og jeg er godt i gang med å stryke dem. Kjenner godt på kroppen at jeg har gjort masse i dag, så nå tar jeg helga, regner med at det blir sofa på meg hele helga. Men nå er i hvertfall masse gjort så jeg er storfornøyd :)

Mannen kom med 10 langstilka dyprøde roser i dag :hjerter_rundt: Søte mannen, han er så flink til å vise sin kjærlighet med sånne små ting. Før jeg ble gravid, så pleide han alltid å komme med sjokkis og potetgull til meg par dager før jeg skal få mensen, det er de to tingene jeg fyser på før mensen, og da pleide han å huske å kjøpe.

Så jeg ble jo kjempeglad i dag. Er det rart jeg elsker ham? :hjerter:

Det ble pizza fra fryser og tomatsuppe til middag. Helt greit innimellom syns jeg.

Nå har mannen lagt seg en halvtime, og jeg ligger på sofaen og slapper av. Vi får besøk av mamma og pappa snart, det blir koselig, for nå er det lenge siden de har vært her. Siden det har vært så varmt i leiligheten pga manglende veranda, og både mine og mannens foreldre røyker så har dem vært lite på besøk hos oss de siste mnd. Men i dag er det kjøligere, så det går an :)

Det ble ingen bollebaking på meg i dag, men jeg regner med at det blir det når jeg står opp i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har mannen din kurs i romatisk oppførsel??? Mannen min glimter til i ny og ne, men ingen av oss er vel spesielt romanitske med ting. Og blomster får jeg svært sjelden i.o.m. at jeg ALLTID glemmer å vanne :ler:. Her er det han som er blomster Finn.

Håper helgen din har vært super :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS: :klem:

Mireya: håper bollene ble like gode som mine :sikle::klem:

Cr@sh: har hatt en fin helg jeg :):klem:

Epica: :klem:

Murmelmy: Mann skulle nesten tro hatt hadde tatt kurs i det ja Murmelmy. Men jeg tror nok at han bare er sånn. Han har vært litt sånn siden vi ble sammen. det hender han overrasker meg med sånne små ting når jeg minst venter det, og det er jo veldig koselig. Det er nesten så han er flinkere til det enn meg :) Så jeg skal ikke klage nei ;) Når det gjelder vanning av blomster, så er jeg helt håpløs :sjenert: Han kjøper en ny orkide til meg hver gang jeg har "drept den gamle" som han sier det :ler: og orkideer er de eneste blomstene vi har i leiligheten + en plante til som ikke trenger så mye vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...