IdaC Skrevet 3. august 2006 Forfatter #1081 Del Skrevet 3. august 2006 Uff, du har fått hodepine og. Det skal visst ikke være lett det her. For min del så tror jeg ikke at slappheten kan bli verre. Men når en tenker over det så er det jo ikke det minste rart at vi er slappe, det vokser jo et menneske i oss og det en nok den som tapper oss for krefter tenker jeg. Akkurat våknet etter to times lur...kunne sikkert sovet mer, men tvang meg selv til å stå opp så jeg få bittelitt ut av dagen/kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 3. august 2006 #1082 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er også trøtt og slapp hele dagen. Kan sovne hvor og når som helst. Dum kombinasjon med å ha aktiv treåring hjemme... men dette er siste ferieuka hans, så fra mandag av blir det heldigvis litt mer action for ham, tilbake i barnehagen igjen- og jeg kan med god samvittighet sove hele dagen, om jeg trenger det. Gleder meg veldig til å få babyen på utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. august 2006 #1083 Del Skrevet 3. august 2006 Hei vennen! Ikke bare du som er . Mens jeg skriver nå så brenner øynene mine...er så trøtt og det kommer nok av tre netter på rad hvor jeg har sovet minimalt. Har jo blitt forkjølet i tillegg... Jeg skal til Sverige i morgen for å handle inn det siste. Du får si i fra om du vil være med , god plass i bilem Magen din er ikke stor, men gjør det noe da? Poden min er jo nå allerede 3.3 kilo og ville klart seg fint om han ble født nå. Begynner å glede meg skikkelig. Gleder meg til å fikse vognen med dyne, lammeskinn og det hele. Håper jeg ikke blir utålmodig. MEN, merker at jeg er mye mer klar for å få ham ut nå som kroppen min hangler. Bekkenet er på tryne, nesa er tett og øynene hovne. Jeg skal lalle tidlig i dag. Send meg en sms om du vil bli med i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. august 2006 #1084 Del Skrevet 3. august 2006 Sverigetur høres koselig ut Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 #1085 Del Skrevet 6. august 2006 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #1086 Del Skrevet 6. august 2006 Har du hatt en fin helg? Puh, er så varmt, nesten litt lei av denne varmen! Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. august 2006 #1087 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har du ikke vært pålogget på halvannet døgn... Skjer det noe? eller har du tatt deg kg fri i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. august 2006 #1088 Del Skrevet 6. august 2006 Hellu vennen! Håper det står bra til med deg og magen i varmen... *puhh* Er nok hett for mange og en hver nå - kjenner det godt jeg også. Krysser fingre for at alt er vel og at du har hatt en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. august 2006 #1089 Del Skrevet 6. august 2006 Heia snuppa!! Høres ut som du trenger litt god pleie og masse energi..*kosepå* Det er tungt og hardt mot slutten og du har jammen meg fått plager nok så det holder.Syns du er kjempetøff som holder ut så mye som du gjør! Får ikke oppdatert meg helt 100% siden jeg er innom kg på lånt tid mens lillegull sover Sånn er det med ny sjef om bord! Du har virkelig utrolig mye å glede deg til! Det er som hjertet skal til å briste av og til!*sukk* man blir ikke mindre emosjonell av å få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1090 Del Skrevet 6. august 2006 Mireya: Det blir sikkert deilig å kunne sove litt mere med god samvittighet Murmelmy: Liv: det ble ikke noe tur på Murmel Murmelmy: går greit med meg, skal oppdatere litt nede Epica: jeg ble lei varmen for en mnd tid siden jeg Liv: bare jeg som har tatt meg helgefri fra KG. Pleier det når mannen er hjemme, vil ikke sitte foran pc-en da, vil heller bruke tiden sammen med ham. Cr@sh: helga har vært veldig fin den Skytte: der var Skytte-mamma tilbake også. Det høres herlig ut å være mamma, jeg gleder meg veldig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1091 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har jeg funnet noen min på å oppdatere i dagboken min. Har vært 3 hektiske dager, har ikke vært så mye innom KG. Fredag: på fredag dro jeg hjemmefra rundt 11 tiden, var en tur innom jobben, så innom trygdekontoret. Møtte noen kjente i byen, ble til at vi tok kaffe sammen. Hentet mamma da hun var ferdig på jobb, så møtte vi søs og minste nevø, så hentet jeg svigermor så dro vi for å handle ting og tang til den lille. Kikket etter sengekant, himmel og sengetøy til vogga, fant et fint et men den koster 2000 så jeg måtte tenke litt over det. Mamma hadde tenkt å betale for den, men jeg nektet for det. Men hun fikk nå kjøpt flere kåndklær og 3 fine tepper, et i bomull og 2 fleecetepper + annet småtteri. Svigermor kjøpte denne stolen til oss og har sagt i dag at hun skal kjøpe det settet med sengekant og sengetøy. Veldig kjekt Det ble en laaaang dag, jeg kom meg ikke hjem før 22, og da var jeg veeeeldig sliten. Slappet litt av før det bar til køys Lørdag: stod opp rundt 9, dro for å handle til frokost og var en tur innom Barneverden. Vi spiste sen frokost, så dro vi til Ikea og Baby Shop. Fant ikke noe spesielt på Baby Shop så vi dro til Ikea. Fikk kjøpt et skap og masse annet småtteri. En del oppbevaringsbokser og annet for å lage litt orden i heimen. Siden jeg gikk mye dagen før, så var jeg ikke helt i form på lørdag. Beina var hovne og vonde, vond bekken, men jeg holdt nå ut. Spiste middag ute, leide film og kom oss hjem litt før 20. Sliten da og, var veldig godt å komme seg hjem. I dag: Sov 5 timer i strekk uten å gå på do, og det er lenge siden jeg har gjort, var på do og sov par timer til. Fikk mannen til å vaske og rydde litt her, mens jeg lagde frokost, og vi rakk akkurat å spise før svigers kom litt før 12. Svigerfaren skulle hjelpe med å bære inn skapet og sette den sammen. Da de dro noen timer senere, ble det middagslaging og etter det dro jeg og mamma til søs. Vi gikk gjennom klærene som jeg kunne bruke til den lille. Vi gikk gjennom kun str 50 og 56, og det er helt sykt hovr mye klær hun har. Masse, masse av det rakk hun aldri å bruke før de vokste ut av det. Jeg fikk med med to store esker stappfulle med klær. Har ikke fått oversikt over hva som er der ennå, men jeg lyver sikkert ikke når jeg sier at det er minst 30-40 bodyer 20-30 sparkebukser, bukser, jakker, pysj +++ der. Så konklusjonen er at vi ikke skal kjøpe noe som helst mer av klær til den lille. Nå har jeg kommet meg hjem og er ganske utslitt etter helga, så nå skal jeg innta sofa og det blir til at jeg gjør det i morgen også. Skal besøke dagbøkene deres i morgen, tusen takk for besøk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 #1092 Del Skrevet 6. august 2006 Nå var jeg redd for at du hadde vært på sykehuset osv med den innledningen der: Nå har jeg funnet noen min på å oppdatere i dagboken min. Har vært 3 hektiske dager, har ikke vært så mye innom KG. Sengekant osv til to tusen spenn, ja. Så råflotte dere er da Godt å lese at du har vært i form til all denne fartingen i hvertfall . Du får lade opp til uken, så blir det vel ennå en strabasiøs helg neste uke. Blir fort mye å gjøre når man endelig er sammen begge to. I dag har jeg kun ligget eller sittet med bena høyt og føttene begynner å innta normalt utseende . Elfanten er sikkert tilbake igjen i morgen. Kos deg i kveld, så "snakkes" vi i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. august 2006 #1093 Del Skrevet 6. august 2006 Høres jo ut som du har hatt en trivelig og innholdsrik helg! Det er godt å høre at formen er såpass bra - men pass på at du ikke sliter deg helt ut. Den stolen så kjempekjekk ut... Og veldig greit når de kommende besteforeldrene spanderer på den lille... Kos deg i kveld! Og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 7. august 2006 Murmelmy: Ikke meningen å skremme deg vet du, men du kommer til å høre fra meg hvis noe er på gang. Ang sengekanten, det er den eneste vi har funnet som passer til den vogga søs har. For den vogga er litt større enn vanlige vogger, så det er veldig få kanter som passer. Og her var det hele pakka da, med kant, himmel, stang til himmel og sengetøy. Så er det i beige, det vil si nøytral farge, så det går an å bruke senere hvis vi eller andre i familien får jente Men jeg syns ennå at det er helt vilt hvor mye sånt koster Elefantbeina kjenner jeg godt til, mine er ennå ikke tilbake til vanlig str, varmen og gåinga gjør nok sitt Cr@sh: Veldig kjekt med innholdsrike helger, men jeg kjente at det var litt i overkant denne helgen, derfor skal jeg ikke gjøre noe som helst i dag, bare slappe av og pusle litt hjemme. Den stolen er utrolig kjekk, for den kan brukes fra barnet er nyfødt og den har vibrering som skal virke beroligende på barna visstnok. Ser for meg at den kommer til å være mye brukt her i huset. Kjekt å ha ungen i den når vi får besøk og, for vi skal ikke ha kurv eller noe annet på stuen --------------------------------------------------------------------------------- Nå har jeg sover i nesten 10 timer avbrutt med to korte pauser for å gå på do. Føler meg uthvilt enn så lenge I dag har jeg ikke lagt noen planer, for jeg kjenner at jeg trenger å slappe litt av i dag. Skal sikkert pusle litt hjemme, begynne å lage litt plass til babytøy. Det tøyet som jeg fikk av søs, alt ble vasket og strøket for under et år siden, men jeg tror jeg har lyst å vaske det igjen bare for å få nyvasket lukt på den igjen Gleder meg mer og mer til å begynne å bruke det. Mannen gleder seg masse han og, og i går strøk han over magen og sa "tenk at det er sønnen vår som ligger der inne!! Tenk, det er kjærlighetsbarnet vårt " Og da smelter jo jeg fullstendig, skjønne mannen min, elsker ham så utrolig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. august 2006 #1095 Del Skrevet 7. august 2006 Det er deilig å føle seg uthvilt... Til tross for at det gjerne ikke varer så veldig lenge for oss med noen i magen... Skjønner godt at du vil vaske tøyet til babyen en gang til. Det er noe spesielt med å pusle med det... også VET man at det er rent og kan velge skyllemiddel etc selv... Dessuten er det jo sååå sjarmerende å se det henge til tørk blant våre "gedigne" (i forhold) klær... Prøv å nyte dagen og slappe av! Det fortjener og trenger du! Stor og på kinnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1096 Del Skrevet 7. august 2006 Som du sier det Cr@sh, så er det noe med å pusle med det selv da. Jeg tenkte å sette på en vaskemaskin nå, men kom til å tenke på det med vaskemiddel og tøymykner. Bør vi bruke parfymefri, eller går det greit med Omo og tøymykner med lukt? Hmm, kanskje jeg må ut og kjøpe vaskemidler :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. august 2006 #1097 Del Skrevet 7. august 2006 Vi har alltid bare brukt Omo og Comfort skyllemiddel på barnetøyet. Det er nok ikke noe problem det... i så fall så vet du ikke om barnet reagerer før det har hatt på seg tøyet uansett hva du velger å vaske med... Det eneste jeg ikke anbefaler det å bruke er My tøymykner... den reagerer til og med jeg på... Kos deg med babytøyet! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1098 Del Skrevet 7. august 2006 Har Softlan akkurat nå, så da setter jeg på en vaskemaskin jeg Nei det er sant som du sier, at en vet jo ikke før barnet er født uansett. Snakket med mannen isted, han hadde kikket på de bittesmå sokkene i dag før han skulle på jobb. og han syns de er sååååå små og han kan ikke fatte og begripe hvordan han skal lære seg å ta på noe så smått Så gikk det visst opp for ham hvor liten den lille også kommer til å være når han blir født. Søte bekymrende mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. august 2006 #1099 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg også brukte det samme som oss på de første makinene.. nå har jeg brukt sensitive pulver og mykner. Vet ikke hva jeg kommer til å fortsette med. Godt å slappe av i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #1100 Del Skrevet 7. august 2006 Søt mannen din er! Ja sant det er såååå smått!! herlig!! Mannen din er bare sååå romantisk.. (kan det ikke smitte over på mannen min please!! ) Ja, TENK... kjærlighetsbarnet deres... Ikke lenge til.. Håper du får en fiiin dag! Her skinner sola! Vi skal spise take away hos mamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå