Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Pasta i ostesaus med loff til er kjempegodt og lettvint! :sikle:

Godt du har det bra vennen & at lillegullet har holdt seg inni magen. ;)

Kose deg hos søs hvis du tar turen.

Hvis ikke, slappe av og ta vare på deg selv søta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig oppe du er da. Sover du godt om natta? Jeg er sikkert ute av senga en 4-5 ganger og bruker i allefall to timer på og sovne. Kjempe slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :vinke:

Godt å lese at det ikke har vært noe mer action. Du får ikke lov til å snike i køen :fy_fy:

Middag frister visst meg like lite som det gjør deg for tiden. Har null matlyst og det er sjelden jeg i det hele tatt er sulten. Jeg skal imidlertid til en venninne og grille i dag. Hele gjengen skal samles for å lage sang til den syvende venninnen (som ikke får komme) som skal gifte seg om under to uker :overrasket:. Skal ha med meg salat og maiskolber. Kanskje jeg kjøper noe fisk, men vi får se om jeg gidder :roll:

Kan du ikke tekste meg om du kommer innover?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS: :klem:

Epica: pasta høres godt ut ja, hmm, får se, kanskje det blir noe sånt... :klem:

Liv: Jeg har alltid pleid å stå opp tidlig. Trenger ikke så mye søvn vanligvis, men kjenner jeg trenger mer nå for tiden. Jeg sover i grunnen bra om nettene. Oppe en eller maks 2 ganger på do, og slokner med en gang hodet treffer puta om kvelden. Så jeg er heldig der, håper det fortsetter sånn frem til den lille kommer :klem:

Murmelmy: Jeg er sjelden sulten for tiden jeg og. Spiser bare boller, is, sjokolade kjeks og frukt. Så kalorier får jeg i meg, men hvor sunne dem er, er en annen sak :sjenert: Men så pleier mannen å minne meg 5-6 ganger om dagen at jeg må spise. Og hvis ikke jeg gidder å sette ræva i gir, så kommer han med ferdige brødskiver. Snille mannen min :)

Jeg tekster jeg hvis det blir en tur på meg. Har tenkt å møte bestis, hun vil egentlig komme hit så jeg slipper å reise, men så begynner jeg å bli rimelig lei av å ta det så med ro og :sjenert::klem:

Nå har jeg ryddet ut av roteskapet vårt på kontoret. Masse rart å finne der ja :) Men så fant jeg bildene mine. Har en haug med bilder som ikke har fått kommet seg i album. Og nå har jeg sittet en times tid og minnene strømmer på. Jeg var singel halvannet år før jeg møtte mannen, og da ble det maaaange jenteturer på meg til utlandet, og mange koselige, morsomme og ville fester, alle festet til bildene. Noen av dem har jeg kvittet meg med til hensyn for mannen, noen har jeg gjemt bort så jeg kan vise barnebarna mine en gang hvor vill bestemoren deres en gang har vært :ler:

Jeg er veldig glad for at jeg hadde den tiden som singel, da jeg fikk kjæreste veldig tidlig og gikk glipp av festingen på vg da alle andre festet og var ville og gærne.

Men bare så det er sagt, jeg har ikke gjort så mye vilt, har bare hatt det sinnsykt morsomt med veninner og blitt kjent med en haug med mennesker rundt om kring i Europa, og noen av dem har jeg kontakt med ennå. Både gutter og jenter.

Morsomt å mimre litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at formen din er bra... Nyt den sammen med mannen...

Moro med mimring... Det er godt å ha noen moroturer og litt festing å se tilbake på... :sjarmor:

Stor :klem: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå bilder og mimring er så bra!! Viktig at man har hatt det gøy og opplevd litt på egenhånd! Man trenger det!

Du kan gjerne få litt av matlysten min altså...Vi kan bytte matlyst mot kynnere :ler: Er mye som skulle gått an gitt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mimring er gøy.. Jeg har og et par bilder som har blitt lagt bort for de passer seg ikke i album ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Håper ikke det er noe pågang riktig enda...

Huff,syns du har plagdes nok jeg..

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært en tur i butikken, mest for å se om stikkingene tar ser opp eller om det er det samme.

Nå har jeg sittet i ro i 10 min og jeg kjenner det godt. De kommer og går, men det er ikke mange pauser mellom. Har bestemt meg for å ringe føden i løpet av ettermiddagen hvis det fortsetter slik. Har ikke merket mer til fostervann, og det tar jo jeg som et godt tegn :)

I kveld er vi invitert til søs til grillings, det blir godt

:sikle:

Nå skal jeg slappe av og sløve til mannen kommer hjem

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Slappe av og kose deg med grillings!

Håper alt går bra! :klem:

Vi skal også grille med søs!

(og med niesene, den minste på 2 mnd! :hjerter:)

Sitter på jobb, sååå søvning og lei.. :Gjesp:

Snakkes imårra! :sjarmor:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: er dem kommet? Så koselig at du endelig får hilst på den lille niesen din. Håper dere får kost dere masse :klem:

Skytte: 1000 :klem: tilbake

Glemte å skrive hva jeg fikk handlet til den lille i sted. Barneverden ligger rett ved her vi bor, så på vei til butikken stakk jeg innom. og kjøpte to kjempefine sparkebukser i str 68 og 20 gulpekluter med blå kant, da de jeg har kjøpt tidligere er med rosa kant :ler: Siden søs har veldig mye ubrukt klær i små str- 50,56 og 62, nå har jeg begynt å kjøpe litt større. Ikke fordi jeg trenger det sånn med det samme, men fodri jeg ikke klarer å la være å kjøe og da er det like greit å kjøpe noe jeg kommer til å ha bruk for.

Nå har jeg dusjet for 2. gang i dag, og venter på mannen skal komme hjem, så bærer det av sted til søs om en times tid. mannen skal trene så han kommer senere når vi skal spise rundt 19 tiden. Gleder meg til grillmat, selv om det er minimalt med plass i magen min for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du og minimalt med plass til mat om dagen? Blir jo helt stinn av halvparten av det jeg vanligvis spiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: ja det er ikke mye plass i magen for tiden. Var og grilla hos søs nå, og jeg spiste jo ikke all verden, og det er to timer siden jeg har spist nå men jeg føler ennå at jeg kommer til å sprekke. Også blir jeg kvalm hvis jeg prøver å presse i meg maten.

Jeg har prøvd meg på flere små måltider tidligere i dag, og det funker bra, et halvt rundstykke av gangen. Høres jo helt sykt ut å ikke klare å spise et helt :ler:

Har akkurat kommet hjem fra søs. Hadde det kjempe koselig. Mamma og pappa var også der og det var så mye godt å spise, men jeg klarte jo ikke halv parten av det jeg hadde lyst å smake på. Har lekt litt med nevøene og skravlet og ledd masse. Veldig hyggelig kveld :) Nå er jeg ganske trøtt, fikk ikke tid til ettermiddagsluren min, og det merker jeg nå.

Skal prøve å komme meg opp i morgen så jeg får kjørt mannen til toget. Skal møte ei veninne på cafe i morgen og har lyst å ha bilen, men hvis jeg ikke orker så får jeg bare ta bussen og hente bilen på togstasjonen. Skulle ønske det gikk så tidlig buss fra oss, så han slapp å ta bilen eller bli kjørt til toget.

Nå skal jeg pusse tenner, så blir det natta på oss her i huset

:vinke::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: :klem:

Nå har jeg vært våken i par timer :tristbla: Våknet av halsbrann og gulping av grillmaten fra i går. Det er virkelig ikke plass til mat i magen min og grillmat var absolutt ikke tingen. Enda jeg spiste så lite som jeg har gjort.

Skulle ønske jeg kunne kaste opp, for da tror jeg det hadde blitt lettere. Nå har jeg tatt Graviscon, uten effekt og Samarin (vei ikke om gravide kan ta det engang men jeg er desperat) og det virkr som den har hatt litt effekt så jeg skal prøve å få meg litt søvn.

Men jeg har lært i hvertfall, jeg skal IKKE presse maten ned igjen før ungen er ute, og det blir ingen sene og tunge måltider på meg fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...