Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at alt har gått fint! Ta det med ro og slapp mest mulig av nå! :klem:

Også at prinsessen er en prins! :overrasket:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Så godt å høre at alt står bra til, etter forholdene. Nå er det bare å slappe av, og la mannen gjøre alt husarbeid og lignende :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Nå er det folksomt her inne! :)

Veldig godt å høre at alt er bra med dere. Håper prinsen (som ikke var en prinsesse) holder seg inni der i noen uker til! Lykke til framover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gort å høre at dere alle har det etter forholdene bra! Du får sette i gang å kommandere mannen rundt så dere får pakket den berømte fødebaggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri meg for en dramatikk! :overrasket: Håper den lille holder seg i magen en stund til! Og nå må du være flink til å holde sofaen :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle sammen, som jeg skrev tidligere også, dere er bare helt super skjønne :)

Våknet tidlig i dag, får ikke sove. Litt for mange tanker i hodet mitt. Gårsdagen føles litt som en drøm. Også er jeg engselig og kjenner hele tiden etter om det er noe på gang. For det jeg trodde var vanlig utflod hos meg var fostervann, så kanskje det ikke er så rart at jeg er ekstra på vakt nå...

Men jeg skjønner ennå ikke hvordan vi kan lekke vann når alt er så lukket. Noen som vet? For det eneste hun ene legen sa var "livmorhalsen er lang og fin, men en kan lekke for det" Da blir jeg litt :forvirret:

Ryggen er mye bedre i dag, men jeg kjenner kynnere innimellom, men de er ikke like vonde som i går.

Jeg begynner å misstenke hva som kan ha forårsaket at jeg fikk vondt i første omgang. Mannen og jeg gikk en lang tur på torsdag, og allerede mens vi gikk så kjente jeg at magen strammet seg mye og det begynte å bli vondt. Mulig det er det, men det er ikke godt å si...

Jeg tror at det å holde meg mest mulig i ro kan være en prøvelse nå fremover. Jeg er ikke vant til å holde meg i ro. Så både mannen og familien min har fått beskjed om å kjefte på meg dersom jeg gjør mer enn jeg skal. Og jeg vet at de kommer til å gjøre det og :)

Mannen hentet mange bæreposer med ting og tang som mamma og pappa har kjøpt til oss på ferien. Orket ikke å se på det i går, så jeg tok en gjennomgang nå. Gurimalla så mye fint som de har kjøpt :legrine: Gale mammaen min. Mye av det er i rosa , men hun har faktisk kjøpt en del gult, turkis og hvitt. (hun har hele tiden ment at det er en gutt i magen min :) )

Men veldig synd med helsett, med himmelseng, sengekant, sengetøy, teppe, dynetrekk og putetrekk i rosa. Jeg får vel legge det bort, og håpe at vi en gang får jente og :)

Nå begynner jeg å bli trøtt igjen, får prøve å sove litt til :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mireya

Så fint at alt står bra til :)

Og så en liten overraskelse, da!! :ler: Der ser man, UL kan ikke alltid stoles på.

Jeg kan love deg at det er SUPERT å være guttemamma! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig nervepirrende dag du må ha hatt i går! Godt at lillegutten holder seg inne en stund til. Jeg tror det er flere enn mannen og familien din som kjefter på deg hvis du gjør for mye, vi er tross alt en hel horde med "medsøstre" her som holder følge med deg! ;)

Håper du får en fin helg etter forholdene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal fortelle deg om noe som hendte ei som var 7,5 måned på vei.

Fostervannet hennes gikk, og hun ble i hui hast sendt på sykehuset, der ble hun i to dager, til de fant ut at d var nok væske der til at hun kunne bare reise hjem igjen. Samme dag som hun kom hjem, litt utpå kvelden, så kom det enda mere fostervann, da bar det igjen tilbake til sykehuset.

De ble enig om å sette henne på kur dagen etter.

Når dagen kom, tok de noen prøver, men fant ut at det fortsatt var nok fostervann, men de ville ha henne der og se det an litt.

3 dager etter fant de ut at de ville sette henne på kur alikevel, hun hadde begynt å fått åpning.

Et døgn etter fikk hun en gutt! ;)

Og idag er alt fint med dem!

Kjekt å høre at alt er bra med deg og babyn! Venter selv en gutt i november!

Har selv kjøpt rosa klær i tro om at vi fikk jente igjen, men heldigvis har jeg ei vennine som skal ha jente, så hun får få dem istedet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vil bare ønske deg og lillegutt lykke til, og håper du klarer å holde deg i ro, selv om jeg skjønner det ikke er så lett!

Godt du har snille og flinke folk rundt deg som passer på!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Tenker på deg vennen!! :klem:

Dette kommer til å gå sååå bra, uansett om lille prins kommer nå eller siden. ;)

Men... Hva sa de på første UL, da de sa det var jente?

Så de det tydelig, viste de?

Håper du får en fin helg & at lille skatt holder seg inni magen en stund til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Så godt å lese at alt står bra til med dere - etter forholdene...

Jeg ble så overrasket da jeg kom på KG i går og skjønte ståa... :overrasket: Hadde da ikke trodd du skulle snike sånn i køen? Og kanskje slipper du det også... ;)

Nå er det som som du sier, bare å slappe av, sove masse og la andre ta seg av husarbeid og matlaging +++ Flink jente nå! :fy_fy: Ikke noe stress! ;)

Så utrolig sjokk dere må ha fått når det viste seg at det var en gutt der inne... og ingen liten rosa jente... :ler2: Må flirer litt også... Man kan tydeligvis ta feil på UL også... ;)

Ta vare på deg selv og den lille prinsen i magen.

Tenker masse på dere :kose:

Stor :klem: og :kyss: på kinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Hva sa de på første UL, da de sa det var jente?

Så de det tydelig, viste de?

Dette er jeg nysgjerrig på og :) siden vi med 95% sikkerhet venter en jente.

Og du? hold deg i ro nå, du skremte nesten vannet av oss her, bokstavelig talt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at det går bra med dere. Ei venninne jeg har hadde det akkurat sånn som deg med lekkasje av fostervann. Jenta hennes kom i uke 35 og er ei frisk og fin jente på 4 år. Det går nok bra dette her ja. Kan godt forstå dere ble overrasket når det viste seg at prinsessen er en prins. Men det er koselig med gutt, og velkommen i gutteklubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppa :vinke:

Tusen takk for sms'er denne uken. Veldig godt å bli oppdatert når jeg ikke er hjemme på kg. Også er det supert at alt er vel og bra med den lille gutten du har i magen. måtte :ler: litt da du skrev det var en gutt. Jeg vet jo at moren din gledet seg enormt til å endelig få et jentebarnebarn :ler:

MEN, sengekanten kan du jo faktisk trekke om! Tenker jeg gjør det med min ettersom sengen er off white og kanten er lyseblå pg kritthvit. Det er jo bare å ta av trekket senere. Verre er det med andre ting i rosa, MEN du kan jo spare det til dere får ei lita tulla ;)

Håper formen er blitt bedre nå og at du har klart å slappe av. Det er superviktig :fy_fy:.

Nå skal jeg krype til køys...bare måtte innom for å få med meg hele historien. Stor natta :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...