liv Skrevet 14. juli 2006 #881 Del Skrevet 14. juli 2006 Oi Håper alt går bra for dere alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #882 Del Skrevet 14. juli 2006 Å herregud! Stakkars vennen.... Tenker på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 14. juli 2006 #883 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg måtte bare innom dagboka di for å ønske dere lykke til! Har ikke vært inne her før, men etter innlegget ditt på graviditet, så er jeg spent på å høre hvordan d går med deg! Håper du får god oppfølging fra sykehuset og at alt står bra til med deg og babysen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 14. juli 2006 #884 Del Skrevet 14. juli 2006 *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2006 #885 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei vennen... Leste tråden din på gravid nå - og måtte løpe rett inn her... Tenker masse på dere nå... Håper alt er bra med dere alle tre! Krysser fingre og tær for at alt er såre vel... & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. juli 2006 #886 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #887 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette skal gå bra vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juli 2006 #888 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 14. juli 2006 #889 Del Skrevet 14. juli 2006 Oi! Dette var uventet. Håper alt står bra til med mor og barn!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juli 2006 #890 Del Skrevet 14. juli 2006 Tenker på deg og den lille i magen. Håper hun klamrer seg godt fast og blir noen uker til !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 14. juli 2006 #891 Del Skrevet 14. juli 2006 Tenker på deg og den lille i magen. Håper hun klamrer seg godt fast og blir noen uker til !!! ← Det kan hun vel ikke, ikke når vannet først har gått? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juli 2006 #892 Del Skrevet 14. juli 2006 Det kan hun vel ikke, ikke når vannet først har gått? :klø: ← Trodde de kunne "reparere" og stoppe vannet jeg, men de gjør det kanskje ikke så sent i svangerskapet? Håper i allefall at det går bra med mor og barn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 #893 Del Skrevet 14. juli 2006 Håpar alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. juli 2006 #894 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. juli 2006 #895 Del Skrevet 14. juli 2006 Håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #896 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei alle sammen! Nå er jeg hjemme igjen! Tusen tusen takk for all omtanke og hilsner i dagboken min, blir helt rørt jeg Kan begynne fra begynnelsen av: Våknet i natt av ryggvondt. Tenkte ikke så mye over det, gikk på do og la meg igjen. Stod opp i dag tidlig, rundt 6, og ryggen var driiitvond, og magen øm med mange vonde kynnere som kom ofte. Prøvde å slappe av og det hjalp litte granne, men med en gang jeg stod opp begynte det igjen. Da skrev jeg innlegget på Gravid-forum, for jeg begynte å bli bekymret. Ringte føden, og de ba meg komme. Mannen kom fra jobb med en gang, og det bar til sykehuset. Det var stappfullt der, men de fant til slutt et ledig rom til meg. JM lyttet på fosterlyden, og tok sparkeprøve etterhvert. Hun visste ikke helt hva det kunne være, men utelukket ikke begynende fødsel. Litt etter kom overlege med UL-aparat. Tok utvendig UL først, og konsaterte at det var veldig lite fostervann igjen, langt under normalen. Men at babyen var stor nok og så ut til å ha det bra. Så ville hun ta innvendig UL for å se på livmorhalsen og ta prøve for å se om det var fostervann. Da hun tok den lille pinnen inn i skjeden (q-tips aktig pinne), så rant det masse, og hun sa rett ut at hun tror det er fostervann. Men livmorhalsen var lang og fin. Så jeg skjønte ingenting. Hun tok med seg prøve og ville samråde seg med en annen lege. Dette var midt i vaktskiftet, så det gikk litt tid før en ny lege kom. Hun ville gjenta samme prosedyren, av en eller annen grunn, men enda grundigere. Hun målte en del høyere nivå med fostervann hos barnet, men mente at jeg har lekket litt, men at det ennå er masse vann igjen. Siden livmorhalsen var lang og lukket så tydet det ikke på fødsel ennå i hvertfall. Men siden jeg har vonde kynnere med en gang jeg reiser meg opp for å gå, så kunne jeg velge om jeg ville ligge på sykehuset, eller reise hjem med beskjed om å holde helt ro, og komme inn dersom kynnere ble enda vondere. Siden jeg trives best hjemme, så valgte jeg å komme hjem. Vi ble veldig bekymret i dag, og jeg kommer nok til å være veldig på vakt fremover. For det er tydelig at noe er på gang, selv om det kan stoppe opp plutselig som de sier. Nå må jeg bare være veldig flink til å la mannen og andre i familien ta seg av alt husarbeid og være flink og holde sofaen. Selv om babyen klarer seg om den blir født nå, så er det best hun holder seg inne en stund til. Som legene sier, babyen har det best i magen. Men så fikk vi en overraskelse til: Prinsessen er en liten prins Og nå sitter vi med masse rosa tøy og ting og tang som både vi og mammen min kom med i dag fra ferien Men det er ikke så viktig med kjønn, så lenge den lille har det bra, men jeg må innrømme at jeg fikk da dem sa det Nå skal jeg legge meg, er sliten etter en lang dag. Enda en gang, tusen takk for all omtanke jenter, dere er helt supre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. juli 2006 #897 Del Skrevet 14. juli 2006 Så godt å høre at det står bra til med dere. Så får vi håpe at han blir der litt til. Må jo ha vært litt av en overraskele og høre at hun var en han forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juli 2006 #898 Del Skrevet 14. juli 2006 Så godt å høre at alt er iorden med den lille prinsen Kan tenke meg dere fikk litt av en overaskelse når de sa det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. juli 2006 #899 Del Skrevet 14. juli 2006 Godt å høre at alt er bra me deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #900 Del Skrevet 14. juli 2006 En gutt? Åååå så bra at alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå