Murmelmy Skrevet 4. juli 2006 #821 Del Skrevet 4. juli 2006 Hihihi...rene etegilde du hadde i går! Jeg var motsatt. En skive til frokost, tre kvart rundstykke med banan til lunsj (voff spiste resten) og tre stykker pizza til middag. Thats it. Likevel stoppet vekten på 200 g mer i dag enn i går . Kan vel ha noe med at jeg ikke har fått "tømt" meg på en god stund. Håper du får en super dag i dag og godt å høre at mannen passer på deg. Superkjipt med morkaken, men som du skriver så er det greit å i det minste vite på forhånd hvordan fødselen vil utarte seg mtp KS eller vanlig fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #822 Del Skrevet 4. juli 2006 Murmelmy: Flere som ikke får sove? Ja det ble virkelig rene etegilde i går. Og jeg glemte jo å skrive om kjeks og sjokolade jeg spiste i mellomtiden Men nå må jeg virkelig skjerpe meg, for vekta har økt faretruende de siste ukene, og jeg merker at det begynner å bli tungt å dra på disse kiloene Vi er flere som ikke har tømt seg på en stund, men hos meg har det nok med en sammenheng med max inntak med sukker og usunn mat, og minst inntak med grønt og grov brød. Da stopper det opp Ja det er veldig greit å vite ang morkaka. Håper bare at neste gang jeg skal til gyn, blir avgjørene om det blir KS eller ikke, for da har jeg litt tid til å forberede meg psykisk ----------------------------------------------------------------------- Jeg er like våken som vanlig rundt 6 Det er så kjipt for jeg blir jo trøtt igjen rundt 9 tiden. Mannen skal jobbe hjemmefra i dag, eller rettere sagt han skal nesten ikke jobbe da han har gjort unna masse jobb i går. Flinke mannen min så da blir han hjemme i dag, til min store glede Han ligger og sover søtt ennå, kommer nok til å joine han igjen om ikke lenge. Så har vi tenkt å ta oss en tur ut, han trenger noen nye skjorter og jeg har lyst på noe nytt og, så setter vi oss sikkert og spiser lunch et eller annet sted ute. Og da blir det nok salat på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 #823 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #824 Del Skrevet 4. juli 2006 Oisann..så den hadde rørt på seg igjen ja..Ja da er det bare å håpe på at den flytter seg eller som du sier,det blir bestemt KS.Er utrolig hvor fint det er når man får forberedt seg litt på ting! Mmmm...jordbær.....lenge siden jeg har spist det nå..... Nettopp oppdaget at jeg hadde en bit melkesjokolade med daim i i skapet...sambo som har kjøpt den den slapmpen! Garantert for at han skal ha meg til å bli tyngre enn han Håper du får en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. juli 2006 #825 Del Skrevet 5. juli 2006 Ikke tid til oppdateringer nå.. men håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #826 Del Skrevet 5. juli 2006 Hadde du en koselig tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. juli 2006 #827 Del Skrevet 5. juli 2006 Ahh jordbær.. Så lei av å være allergisk Dumt at morkaken har flyttet seg litt igjen. Håper du hadde en flott tirsdag og at dagen i dag blir enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. juli 2006 #828 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei snuppa! Er bare innom for å takke for i dag . Utrolig koselig å møte deg og du er jo like søt i virkeligheten som du er her på kg . Håper du koste deg masse i hovedstaden i dag, regner med oppdatering når du er hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #829 Del Skrevet 5. juli 2006 MissB: Skytte: Cr@sh: Der var du innom og. Så koselig å "se" deg Håper du koser deg på ferien Epica: Hadde en koselig tirsadg ja, skal skrive mer om den Liv: Så kjedelig at du er allergisk Har hatt noen fine dager nå Men du, skulle ikke du hjem først i dag? :klø: Murmelmy: Takk i like måte snuppa! Veldig koselig å møte både deg og Peony, og du er minst like koselig IRL som her ----------------------------------------------------------------------- I går: Mannen hadde fri, så vi kom oss til byen etter hvert. Satte oss på kafe da jeg fikk akutt behov for is og kaffe Og jeg som liksom skulle være flink og holde meg unna søtt Tror jeg bare må innse at jeg må gi opp det prosjektet frem til fødsel Etter det ruslet vi litt, mannen hadde lyst på nye klær, fikk kjøpt kun par ting ør vi ble lei av å gå i butikker. Satte oss på kafe igjen og spiste sen lunch, jeg var flink og bestilte salat Dro hjem etterhvert, eler rettere sagt mannen dro hjem og jeg dro for å shoppe litt. Har så lyst på noen nye klær, men det er umulig å finne noe jeg liker og får på meg her . Ble faktisk ute til kl 20. Da var jeg kjempe sliten, etter en hel dag i farta. Stekte oss noen pølser til middag/kvelds og den angret jeg på at jeg spiste. Hadde så sinnsykt mye halsbrann og sure oppstøt etter jeg la meg, at jeg hadde lyst å kaste opp pølsene De skal i hvertfall ikke spises igjen så tett opptil leggetid nei. Resten av kvelden slappet jeg bare av, mannen så litt på fotball og jeg leste bok. -------------------------------------------------------------------------------------- I dag: stod opp kl 7, slappet litt av med kaffe før mannen stod opp. Ordnet oss og dro innover til Oslo. Mannen skulle på et jobbintervju og jeg skulle møte Murmelmy. Vi hadde regnet med mye trafikk, men siden det er ferie så er trafikk mye mindre, og det glemte vi. Derfor var vi i Oslo nesten to timer for tidlig. Ruslet litt, før vi satte oss på kafe. Mannen dro og jeg møtte Murmelmy Hadde det veldig koselig, syns tiden gikk nesten litt for fort ... Satt der halvannen time, før vi gikk for å sette oss i en park. Der møtte vi mannen min og Peony, som også er veldig søt og hyggeig jente. Mannen dro etter 20-minutters tid, og vi ble sittende og skravle. Da sulten og tyssetrangen slo inn for fult, fant vi oss en kafe. Ble ikke sittende så altfor lenge, da mannen var ferdig med sitt og vi skulle møte svigerinnen min og mannen hennes. Trodde jeg i hvertfall Men siden mannen min tar ting som dem kommer, og venter med å få gjort ting i siste liten, så ringte han heller ikke søsteren sin for å si at vi ville møte dem. Enda jeg spurte 10 ganger om jeg skulle gjøre det. Da han endelig ringte, så viste det seg at de trodde vi skulle møte dem rundt 11-12 (vet ikke hvorfor), så svigerinna mi tok seg fri fra jobben i noen timer, og ventet på at vi skulle ringe, da vi ikke gjorde det, så gikk hun tilbake til jobben. Det er så typisk mannen min Så vi fant ut at vi kan heller besøke dem i morgen, derfor fant vi ut at vi skulle en tur innom Sandvika Storsenter, spise på Dolly og reise hjem. Og slik ble det. Kom hjem rundt 19. Nå har mannen dratt til en kompis for å se på fotball, og jeg koser meg med jordbær og vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #830 Del Skrevet 5. juli 2006 Nå hikker den lille i magen Rart å kunne kjenne det. Hun har egentlig hikket en god del i det siste... Er det noen som vet hvorfor de hikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. juli 2006 #831 Del Skrevet 5. juli 2006 Jo vi skulle reist til svigers i dag men så ble det kræsj med ferie så vi fikk ordnet så vi fikk reist i helgen som var i stede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #832 Del Skrevet 6. juli 2006 Liv: OK, da er jeg ikke helt på bærtur i disse surrete tider I natt har jeg sovet veldig dårlig. Mye våken, mye på do, og da jeg endelig syntes det ble kjølig nok på rommet til at jeg kunne sove, så lukket mannen vinduet . La meg litt etter 12, og sto opp 6, og med tanke på at det var 6 dårlige timer er jeg stuptrøtt nå Nå har jeg kjørt mannen til togstasjon, jeg har spist litt, og vurderer nå å legge meg par timer igjen. Skal møte ei veninne til lunch kl 12, så reiser jeg inn til Oslo for å besøke svigerinnen 14.30. Full dag i dag og, og det syns jeg er bare koselig Men i morgen har jeg bestemt meg for å ha en roligere dag, rydde litt hjemme og slappe av med mannen på kvelden. Får se om det blir som planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 #833 Del Skrevet 6. juli 2006 Ha en super dag, snuppa! Har sovet litt lite i natt jeg også, men de timene øynene var igjen sov jeg i det minste godt. La meg kl 22.30 og sov en times tid før mannen la seg og klarte å vekke meg samtidig . Jeg snudde og vendte meg i en evighet og hadde leamus i overleppa. Til slutt sto jeg opp ca halv tolv og la meg ikke igjen før to timer senere... Nå har jeg vært våken siden rett etter seks og sitter og venter på jordmortimen kl halv ti... . Noen ganger kunne jeg kaldkvelt min "bedre" halvdel. MEN, jeg er i det minste uthvilt Ha en super dag og lytt til kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 6. juli 2006 Murmelmy: Så vi har vært litt på disse mannfolka begge to i natt Godt det går fort over da Håper du får en super dag du og snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #835 Del Skrevet 6. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. juli 2006 #836 Del Skrevet 6. juli 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #837 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff Kjipt å sove dårlig. Våkna endel i natt jeg også, var så varmt! Kose deg masse med venninne & svigerinne, høres kos ut! :-D Deilig å bare slappe av når dagene ellers er travle Planer for helgen da? Litt kjedelig å være gravid iblant! Mannen skal til Oslo på konsert lørdag & venninner skal på fest, og gravide venninna hadde planer, så jeg blir sittende alene tenker jeg! Jaja, overlever nok bare jeg har TV og data Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. juli 2006 #838 Del Skrevet 6. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. juli 2006 #839 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei snuppa! Nå har jeg ikke mange dagbøker igjen å titte innom før jeg vender snuta mot dusjen. Voff må luftes og bilen må pakkes...et evig slit . Håper du har sovet masse bedre i natt enn i går. Det har jeg, og jeg kjeftet ikke på mannen i det hele tatt i går kveld/natt Det bar så varmt da vi skulle legge oss i går at mannen hoppet inn i en iskald dusj for å kjøle seg ned hele to ganger. I tillegg lå han med en klut med isbiter over ansiktet. Snakk om å være hypokonder...dåre Håper du får en super helg og at neste uke er snill med deg. Lytt til kroppen og ta det med ro. Kjøp deg en bok og legg bena høyt . Det skal jeg...må bare pakke ferdig, hente mannen og kjøre i fire timer først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #840 Del Skrevet 7. juli 2006 Linn3c: MissS: Dagen ble veldig bra den Epica: Ingen spesielle planer for helga nei, nå har vi hatt noen fullbooka helger på rad, at vi vil ha en helg hvor vi tar ting som dem kommer nå MissB: ------------------------------------------------------------------------ I går: Sov til rundt 9.30, dusjet og dro for å hente veninnen. Vi fant ut at vi kunne møtes tidligere. Kom oss til byen og satte oss rett på kafe, da begge to var klare for sen frokost/lunch. Hadde det veldig koselig med henne, etter kafeen ruslet vi litt i byen før jeg kjørte henne på jobb og jeg dro hjem for å parkere bilen og vente på svigers som skulle hente meg. Rakk det akkurat Dro innom jobben til mannen for å hente ham, og ble sittende i rushtrafikken en god stund i Oslo. Kom oss frem til svigerinnen til slutt. Ble ikke sittende så lenge, da de skulle få noen venner på besøk og både mannen og jeg var klare til å komme oss hjem. Var vel hjemme litt før 20. Handlet 2 kurver med jordbær på vei, så vi ble liggende på hver vår sofa, spise jordbær, skravle og slappe av før vi slepte oss i seng litt før 22. Har vært mye våken i natt og, varmt og måtte på do, men siden jeg la meg tidlig og jeg ikke trenger bilen i dag så jeg kjørte ikke mannen til toget, så er jeg faktisk uthvilt i dag. Og i dag har jeg bestemt meg for ikke å ha noen planer! Skal slappe av, pusle litt hjemme, selv om mannen sa at vi skal gjøre det sammen i kveld. Må innom posten for å hente en pakke fra SN og så skal jeg lage middag i dag, for første gang på 10 dager tror jeg. Tenkte jeg skulle lage noe ekstra godt. Muligens kyllingfile og fløtegratinerte poteter. Hmm, jeg får se, enten det, eller laks i ildfast form med poteter og grønnsaker. I går ringte søs til meg, minste mannen hennes er blitt syk. Fått halsbetennelse og feber. Stakkar lille gutten min , gleder meg veldig til de skal hjem igjen. Så nå går han på antibiotika og søs tør ikke å ta ham ut av hotellrommet da det er over 40 grader ute. Fikk bare så vondt av både ham og henne. Men neste fredag er dem hjemme igjen, og godt er det, for nå savner jeg nevøene mine veldig! Nå sitter jeg i senga i bare truser, det kaldeste rommet i leiligheten, hvis jeg kan kalde det kaldt, og spiser frokost, som i dag ble Risifrutti. Veldig sunn jeg ja Men når det er ingenting annet som frister, så er det bedre enn ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå