Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

I dag sov jeg til litt over 9, og jeg kan ikke huske sist jeg har gjort det. Det er virkelig tydelig at kroppen min er helt utslitt og trenger mye hvile i disse dager.

Jeg får bare høre på signalene, for jeg orker virkelig ikke å gjøre noe. Så i dag skal det bare slappes av, for resten av uken blir veldig sosial.

I morgen får vi et vennepar på besøk, på fredag og lørdag skal vi besøke to vennepar og på søndag er vi invitert til grilling hos svigerinnen min.

Det er så typisk at alt skal skje same uken, så i dag må jeg samle kreftene for å klare å komme meg gjennom uken.

-------------------------------------------------------------------------

Ellers så savner jeg familien min.. Jeg savner nevøene mine :grine: Når jeg selv er på ferie så tenker jeg ikke så mye over det, men nå som de er borte og jeg er hjemme så merker jeg det veldig.

Snakket med eldste nevøen min i går, og han var så søt, sa han savnet meg, og fortalte hvor dem var og lurte på hvordan onkelen og babyen hadde det. Lille skjønne nevøen min :hjerte:

Nå spiser jeg frokost, og etter det så skal jeg brette litt tøy og sette det som vaskes nå i tørketrommel, så inntar jeg sofan. Mannen kommer sent hjem i kveld, så jeg har godt tid ennå på å tenke på hva vi skal til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

:kose:

Så kos at mannen gleder seg såmye! ;)

Gøy med masse nytt fra Sverige da!

Blir sliten fort du også?

Jeg blir skikkelig andpusten av å bare gå oppp en bakke i 2 minutter! :ler::sjenert:

Aldri for tidlige med shoppinga da, er jo bare greitt å få det meste kjøpt!

Vi skulle gjerne kjøpt vogn allerede nå, men har ikke råd..

Kjenner du liv i magen hver dag nå?

Vil også kjenne!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk penger av mamma og pappa før dem dro på ferie, så alt det vi kjøpte i sverige klarte vi å kjøpe for penger vi fikk av dem :) Ganske fornøyd med det da.

I går ble jeg sliten av å gå fra stuen til kjøkkenet, kjente det skikkelig i beina, de ville liksom ikke bære meg. Det er litt bedre i dag da.

Ja, jeg kjenner henne hver dag, har gjrot det ganske lenge nå. Sparkene er blitt mye hardere de siste ukene, men det e rjo fordi hun er lengre og veier mer nå. Hun er mest aktiv på morgen og kveld, virker som hun har fått søvnmønster.

Har dere bestemt dere for hvilken vogn dere skal ha? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen.

Så flott at dere fikk så mmye for pengene fra foreldrene dine! :klappe: Deilig å ha unnagjort så mye av handlinga - og jeg syntes abslutt ikke det er for tidlig! Det er jo snaut 10 uker til hun faktisk kan komme når som helst! :Nikke:

Viktig at du hviler masse nå - særlig når kroppen sier så tydelig fra hva den har behov for... Jeg skal ha sånn skikkelig slækkedag i dag... Bare TV, sofa og avslapping. Tror jeg trenger det!

Kos deg, vennen! Håper du har fått tak i jordbær!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen i den formen din..Er litt på sparebluss,men så bare må jeg litt til også føler jeg bare for å sove meg gul og blå!

Så mye dere har fått unnagjort da! Kanonbra!Syns du skal høre på deg selv ang anskaffelsene jeg! Utrolig deilig å ha alt i hus og klart i god tid,i allefall når vi har så mye vondt og så lite ork...Og de kan jo komme for tidlig!Nei jeg sier som alltid;det er sååå godt med alt som er unnagjort!

Kos deg ikveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du så sliten i går at du ikke orket å komme innom oss girlsa på nettet??? Skjønner ingenting, jeg :klø:

Det er så godt å gjøre gode kjøp, og enda bedre når det er gratis :ler:. Vi har fått ting som seng og vogn så de største innkjøpene våre har vært bilsete og stellebord for tilsammen 2000 kroner. MEN, så har det jo sneket på seg klær, hånklær, senstøy osv. Og ikke minst mammaklær til meg :)

Ha en super torsdag, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: :kyss:

Skytte: Tror det er flere som er på sparebluss for tiden, skjønner ikke hva som skjer jeg :forvirret::klem:

Murmelmy: ser det er flere som er tidlig oppe i dag ja... Nei, i går var dagen rett og slett veldig hektisk, og jeg rakk ikke innom dere girlsa :(

Sånn er det her og med innkjøp. Selv om vi får penger til de store tinga, så går det mer enn nok til de "små" tingene. Men det er jo ikke å forvente noe annet kanskje :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går stod jeg opp litt før 6 for å kjøre mannen til togstasjon så jeg skulle ha bilen i går. Var stuptrøtt, så jeg la meg litt til etterpå og sov til 9.30.

Stod opp, spiste, dusjet, ordnet meg og kom meg ut litt etter 11. Måtte innom mams og paps og søs for å sjekke post og vanne blomstene. Etter at det var gjort var jeg på div kjøpesentre og handlet litt til den lille, litt til et barselbesøk vi skal på i helga og masse frukt og is for kveldens besøk.

Rakk en kjapp tur hjemmom for å spise fort før jeg måtte hente mannen kl 16. Vel hjemme måtte vi rydde litt, mannen støvsugde og vasket gulv mens jeg tok meg av andre ting. Fikk besøk av et vennepar litt før 19 og de ble til ca 23. Kjempe koselig. Ikke ofte vi ser dem, men når vi først møtes så skjønner vi ikke hvorfor vi ikke prøver å møtes oftere :)

La oss rundt 12, og jeg våknet litt etter 4 og var lysvåken :sjenert: Mannen stod opp 5.30, så da spiste vi likegjerne frokost sammen :) Sikkert den første for meg i dag, blir nok en til etter hvert, men det kan jeg kalle for lunch kanskje? :)

Ellers så kjenner jeg bekkenet litt i dag, håper det ikke blir verre. Mannen kommer sent hjem i dag, og jeg har litt lyst å komme meg ut og handle litt til til den lille i dag. Siden været ser ut til å bli nydelig så hadde det vært synd å tilbringe den inne... Får se hva jeg gjør når jeg har sovet litt til, klarer ikke å tenke helt så tidlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoppe: for 28 uker!!!

Nå er du kommet langt på vei! :sjarmor:

Håper bekkenet blir bedre! :klem:

Og håper du finner masse fint til prinsessa di! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser litt på DrPhil, og nå ble jeg sååååå :sinna::sinna::sinna: Han har ektepar på besøk, hvor mannen i huset forlanger av kona om at hun skal ta seg av tre småbarn, lage gourmet-middag hver dag, han gir henne karakter, rydde og vaske i sexy antrekk og huset må være skinnende rent hele tiden, og i tillegg skal hun ha overskudd til å ta på seg noe sexy og stelle seg når han kommer hjem så de kan ha vill sex!!!! Er det mulig????

Og det verste er at det finnes plenty sånne mannfolk rundt omkring :sjenert: Ble bare så sinna på disse damenes vegne her jeg ser på det, at jeg bare måtte få ut frustrasjoen min :ler:

Sånn, nå er det lettere å puste... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Æsjjj! Forbanna idiot! Jeg blir også RASENDE av sånt!

Men mest SJOKKA at dama i det hele tatt endte opp med OG lagte barn med han!! :overrasket::klaske::kvalm:

Ja, fååå ut frustrasjonen! :legrine:

Blir det bare slappe-av kveld i soafen? :)

Håper bekkenet blir bedre, kan ikke være no godt! :forvirret:

Jeg må prøve å få unna litt husarbeid... :sjenert:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg og blir ganske sjokka Epica, at det går an. Og han ser jo ikke problemet i det i det hele tatt :forvirret:

Det blir en rolig dag i dag ja. Hadde tenkt meg en tur til Oslo, men etter en tur til butikken skjønte jeg fort at det ikke er lurt. Mulig jeg setter meg ute med en bok, jeg får se. Foreløpig orker jeg ingenting, ser bare på tv og spiser hele tiden :ler:

Vi fikk shinet huset i går, det er så deilig for nå slipper jeg det i dag. Så er det bare å støvsuge og rydde litt i morgen så er det klart for helga. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:hoppe: :hoppe: for 28 uker!!! Nærmer seg med stormskritt :)

Får ikke sett dr.Phil jeg.... Parabolen vil ikke funke :frustrert: Men kanskje like greit at jeg ikke så det i dag, etter det du skrev. Mannfolk! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Mye sulten ja?

Jeg syns også mat SMAKER ekstra godt for tiden!! :sikle:

Kanskje noe med røykeslutt også å gjøre.

Kan ikke tro at jeg har røykt noengang, for nå hater jeg røyklukt & tanken på å ta meg en blås!

Deilig å være kvitt suget! :sjarmor:

Håper mannen klarer å slutte etterhvert også..

Tenker av og til, hva om han blir syk.. :forvirret:

Ha en superduper goood avslappende dag og kveld!

jeg blir alene hjemme jeg også senere, etter fotograftime..

Deilig med litt alenetid også av og til.

Selv om jeg kjeder meg fort da! :ler:

Skulle ønske jeg kunne fortsette på scrapbook-albumet om prinsessa mi, men har ingen bilder enda.. :sjenert:

Har du noen god ide til hva man kan finne på inne? :sjarmor:

Lei av nett & TV..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bekkenet det bekkenet. Er til en plage hos noen og en hver ;) Fikk beskjed av jordmor i dag at jeg måtte virkelig ta å roe ned og få meg en sykemelding.. (Og jeg har bare jobbet to dager siden sist sykemelding) men jeg sa nå at jeg har bare en dag igjen før ferien og skal ta det med ro på jobb. Så fikk vi se etter ferien. Om jeg klarer å jobbe. Hun sa nå at det skal ikke være vondt i det hele tatt, så om jeg hadde litt vondt så skulle jeg gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri, sikkert like greit at du ikke fikk sett den i dag ja :)

Epica: Er mye mer sulten i det siste ja, og veldig sugen på alt av godteri, kaker, kjeks... Ikke bra, ikke bra :fy_fy:

Murmelmy: :kys_2:

Liv: Ja, den er virkelig en plage for tiden. Jeg får noen bra dager, og med en gang jeg er litt mer aktiv kun en dag, så kjenner jeg det i flere dager i ettertid. og jeg som er så vant til å farte mye, har ikke lett for å godta at jeg må ta det med ro...

Du får lytte til kroppen og JM du og, det er nok det beste :klem:

------------------------------------------------------------------------------------

I dag har jeg nesten sovet bort dagen :sjenert: Var våken til rundt 14, så sovnet jeg igjen og sov til 16.30, sløvet litt foran tv, spiste ei brødskive og fersken, dusjet. Gjort veldig mye fornuftig med andre ord.

Jeg hater at kroppen min er som den er for tiden!!!! Jeg orker ingenting lenger :sur: Ikke kan jeg planlegge ting, for jeg vet jo aldri hvordan bekkenet kommer til å være når jeg står opp den dagen. Gleder meg virkelig til jeg får kreftene mine tilbake...

Jeg har funnet fram alt jeg har kjøpt av klær til den lille, og det begynner å bli litt. Skal prøve å ikke kjøpe mye mer, for jeg vet at mamma har kjøpt masse og kommer til å kjøpe en god del til.

Nå vil jeg ha mannen min hjem, savner ham veldig nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: og litt :hoppe: for 28 uker...

Har omtrent ikke vært på KG i dag... får stikker en skikkelig tur innom deg i morgen, jeg vennen!

Sov godt! :sove:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...